Hey, weet iemand of er zwarte achterlichten voor een Clio zijn... Ik heb ze nu zwart gespoten en ziet er best mooi uit maar echte lichten lijkt me wel strakker...
Greetz Bennie
Zwarte achterlichten Clio 16v
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Nee, alleen witte en Lexus style...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Die vind ik dus nie mooi staan bij een donker grijze clio... Is er toevallig iemand in de buurt van Valkenswaard die een dag zijn rode achterlichten kan missen, anders moet ik het er allemaal weer afkrabben voor de APK volgende week en erna er weer opspuitenMartijnG schreef:Nee, alleen witte en Lexus style...

-
- Über-Spammer
Zwarte achterlichten mag toch wel, als alle licht tenminste doorgelaten word ??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
Nee mag nietMartijnG schreef:Zwarte achterlichten mag toch wel, als alle licht tenminste doorgelaten word ??

het is gespoten en dat is niet APK geldig.
tenzij je een schappelijke apk-keurmeester hebt dan doen ze niet moeilijk

ITdAnGeR is nu beter bekend als: Rob_16V_Zwolle
Get used to it
or else ......... 
Get used to it

waar heb je ze mee gespoten dan?
-
- Über-Spammer
Gewoon van die lampenspray denk ik....dat zijn de speciale spuitbussen...
-
- Contacteer:
zal wel met die colorspray uit auto-style zijn gedaan 
verdonkeren je lichten
alleen clio lichten zijn al donker op zich dus als je ze NOG donkerder maakt heb je ene probleem met de APK

verdonkeren je lichten
alleen clio lichten zijn al donker op zich dus als je ze NOG donkerder maakt heb je ene probleem met de APK

Get used to it
or else ......... 
Get used to it

Kep al best vaak te horen gekregen dat mn lampen kapot waren, maar da zijn ze nie , ze zijn iets te donkeritdanger schreef:zal wel met die colorspray uit auto-style zijn gedaan
verdonkeren je lichten

-
- Über-Spammer
De kunst is echt het evenredig spuiten. Overal moet het evenveel zwart zijn, ander is het echt :-*
Ik vind het ook wel irritant als ze TE donker zijn, want dan zie je bijna helemaal GEEN licht meer...
Ik vind het ook wel irritant als ze TE donker zijn, want dan zie je bijna helemaal GEEN licht meer...
is vast wel wat op te vinden, sterkere lamper erin frotten...? 

dit dan ? mis ik trouwens een knipperlicht bij die donkere ?
[img]http://www.k-tecracing.com/products/cli ... _lexus.jpg[/img]
bij die onderste zit t midden boven zeg maar...eronder is je achteruitrijlicht 

klinkt misschien zwaar verneukt en ik heb t nog nooit geprobeerd, maar heb in Duitsland een keer een twingo gezien en die had een panty over zijn achterlicht getrokken. Hij had een zwarte auto en dus zwarte panty, stond op zich wel vet, denk dat de lichtopbrengst ook wel beter is...Proberen? Kost je hooguit 3.95...

Ik dacht dat ik die jappen lichten ook voor een Twingo had gezien maar kan ze nu nergens meer vinden. Niet dat ik ze ga aanschaffen hoor...
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
-
- Über-Spammer
Dit zou misschien best kunen hoor...De ervaring die ik ermee heb is over een koplamp van een scooter. Daar is het echt vet mee overdag en 's avonds zie je nog (bijna) al het licht. Maar aangezien een autolamp feller is, zal het licht er vast ook wel makkelijker doorheen schijnen...~Haas~ schreef:klinkt misschien zwaar verneukt en ik heb t nog nooit geprobeerd, maar heb in Duitsland een keer een twingo gezien en die had een panty over zijn achterlicht getrokken. Hij had een zwarte auto en dus zwarte panty, stond op zich wel vet, denk dat de lichtopbrengst ook wel beter is...Proberen? Kost je hooguit 3.95...
maar ook iets slijtgevoeliger denk ik , maar ja...das find out and see 

-
- Contacteer:
wacht wel op jou resultsJasper16v schreef:ff probere

jat een panty van je mams of vriendin en druk hemn over je achterlichten

waarom pak je niet gelijk je koplampen

Get used to it
or else ......... 
Get used to it

Had ik ook gedaan bij het voorlicht van mn Aerox en dat was erg mooi. En als je auto erop afgekeurd wordt, kun je ze er gewoon even tijdelijk afhalen he.MartijnG schreef:Dit zou misschien best kunen hoor...De ervaring die ik ermee heb is over een koplamp van een scooter. Daar is het echt vet mee overdag en 's avonds zie je nog (bijna) al het licht. Maar aangezien een autolamp feller is, zal het licht er vast ook wel makkelijker doorheen schijnen...~Haas~ schreef:klinkt misschien zwaar verneukt en ik heb t nog nooit geprobeerd, maar heb in Duitsland een keer een twingo gezien en die had een panty over zijn achterlicht getrokken. Hij had een zwarte auto en dus zwarte panty, stond op zich wel vet, denk dat de lichtopbrengst ook wel beter is...Proberen? Kost je hooguit 3.95...

Die donkere zijn op zich wel zeer strak, zijn die net zo duur als die lichte??Jasper16v schreef:dit dan ? mis ik trouwens een knipperlicht bij die donkere ?
nee, V24 48 klepper van Rolls Royce uit een...(vliegtuug)