Ollie schreef:
Grappig dat zelfs mensen die niet meegeweest zijn interesse in het beeldmateriaal hebben. Denk dat Michel en Danny ook maar aan de slag moeten met de voorbereiding voor een videoverslag van de eindejaarsmeeting
lijkt me leuk om dan weer te doen en al zeker als ik zie hoeveel mensen intresse hebben in de film heb je toch een klein beetje een voldaan gevoel . maar ja dnek dat michel nu et meeste werk heeft met het monteren van de film suc6 nog verder
Ollie schreef:Filmpjes zijn gaaaaaaaf Kan niet wachten op de full length movie ! (donderdag misschien, Michel??).
Dat brullend geluid van de auto's is lekker. Je hoort niet zo vaak het geluid dat je eigen auto maakt van buitenaf. Lachuh man!
@ Joost...Oliver is met 'enkele l' en Ollie is met een 'e' op het einde.
Donderdag zal me niet lukken. Heb wel al alles gedigitaliseerd (8GB verder ) en nu is het dus aan mij de taak om het mooi in elkaar te zetten met geluiden, muziek, effecten, fotos menus enz enz.
Dus ik vrees dat me dat niet gaat lukken voor donderdag.
Moet ook nog alle fotos verzamelen om dat er ook bij te voegen.
En uiteraard 3 goede foto's van de organisatie.
Dus heb nog wel wat plannen.
Maar ding wordt dus uitgebracht op 3 manieren dvd, divx + fotocd en VHS tape.
Kosten... Geen idee.
Schat dat de dvd 5 euro zal kosten met hoesje en verzendkosten
Div-x + foto cd moet ook wel lukken voor dat bedrag.
En de videoband. Geen idee. Koop al zeker een jaar geen videobanden meer. Maar denk dat de prijs zo rond de 6 euro zal liggen met hoes en verzenden
Straks ga ik nog wat action shots ervanaf plukken. Die pleur ik dan ook meteen online.
greetz
Dat wordt een week lang 24/7 fikken jongen
als je er mij 1 gratis op stuurd help ik wel distribueren van dvdtjes.
Mijn multi recorder tower geeft alleen maar buffer underruns de laatste tijd heb hem in de hoek geflikkerd en dvd brander gekocht.
Anders had ik ook wel cdr willen fikken voor je.
Of gaan we geen lijstje maken? Ik wil in ieder geval ook wel een CDtje! Ik heb geen DVD-speler dus daarom maar een cd.
En trouwens, die pass.avi loopt bij mij echt vast nadat de rode R5 bijna met zijn neus het scherm af is (na mijn Express), en ik wil hem wel graag helemaal zien... Help!
Ollie schreef:Filmpjes zijn gaaaaaaaf Kan niet wachten op de full length movie ! (donderdag misschien, Michel??).
Dat brullend geluid van de auto's is lekker. Je hoort niet zo vaak het geluid dat je eigen auto maakt van buitenaf. Lachuh man!
@ Joost...Oliver is met 'enkele l' en Ollie is met een 'e' op het einde.
Donderdag zal me niet lukken. Heb wel al alles gedigitaliseerd (8GB verder ) en nu is het dus aan mij de taak om het mooi in elkaar te zetten met geluiden, muziek, effecten, fotos menus enz enz.
Dus ik vrees dat me dat niet gaat lukken voor donderdag.
Moet ook nog alle fotos verzamelen om dat er ook bij te voegen.
En uiteraard 3 goede foto's van de organisatie.
Dus heb nog wel wat plannen.
Maar ding wordt dus uitgebracht op 3 manieren dvd, divx + fotocd en VHS tape.
Kosten... Geen idee.
Schat dat de dvd 5 euro zal kosten met hoesje en verzendkosten
Div-x + foto cd moet ook wel lukken voor dat bedrag.
En de videoband. Geen idee. Koop al zeker een jaar geen videobanden meer. Maar denk dat de prijs zo rond de 6 euro zal liggen met hoes en verzenden
Straks ga ik nog wat action shots ervanaf plukken. Die pleur ik dan ook meteen online.
Leuke filmpies indeed. Zie mezelf alleen nergens terug. Heeft misschien te maken met de gemiste afslag in gronsveld .
De dvd wordt vast nog vetter.
@joost: Ik had ook wat problemen met pass.avi. Dacht nl ook dat ik voldoende codecs had. Na het installeren van de eerder genoemede codecs werkt ie wel. dussss
Lucliepje schreef:Ik had ook wat problemen met pass.avi. Dacht nl ook dat ik voldoende codecs had. Na het installeren van de eerder genoemede codecs werkt ie wel. dussss
Ik heb de Nimo Codec Pack 7 geinstalleerd, zal de divx-spullen van die link ook er wel bij doen. Thanx in ieder geval.
edit: HO!!! Die link installeer ik dus niet! Er zit Gator bij, =stomme spyware. Het zal ook wel op de CD komen te staan, dus daar wacht ik dan wel op. Er komt in ieder geval GEEN Gator op mijn comp! (Ook al werkt ad-aware, ik begin er niet aan)
Okee mensen. Heb even tijd gehad om nog iets online te zetten.
Een leuk stukje met chris en 1 of andere wacko in een clio
@Danny: Dit moet je zien. Dit heb je super gefilmd. Chris haalt mij in, en pakt de buiten bocht. Ik pak de binnenbocht met klinkers om chris er goed op te krijgen. en dat lukt 100%