nou als het aan mijn licht ga ik zondag meeRiël schreef:Misschien? Hij moet wat regelen

tot straks
ger, ik heb alles wel voor je. Je weet me wel te bereiken he?ger schreef:Gister aangetiktdoor een vrachtwagen,gelukkig is hij uitgeweken anders zat mijn hele achterkant in elkaar
http://picserver.student.utwente.nl/get ... ?id=323767
Ben nu dus op zoek naar een paar delen.
Bumper,deel onder achterlicht,zij skirt
Groeten Ger tot Zondag
Niet zo depri man, maken die wagen en niet zeuren!MJ schreef:Tja Riël wat zal ik zeggen. Tkan iid dat er wat tape omheen gedraaid word. Maar persoonlijk heb ik er geen zin om bij een wat sneller stukje 29 auto's uit het zicht te zien verdwijnenen we hebben al niet de snelste auto...
We zullen zien wat er gebeurt, Kkom zowiezo kijken...
groeten,
MJ
heb ik ergens liggen, als je wilt kun je vanmiddag na 16.00 bij me langskomen, zetten we em erop.MJ schreef:Bij deze: Slang van ic naar carburateur gezocht![]()
Een zeik scheurtjemaar slang was toch al slecht bij nader inzien...
marco schreef:succes morgen dan patrick.Niet dat je dat nodig hebt,voor dat die op de brug staat is die al goedgekeurdt daaro![]()
![]()
![]()
greetz marco
Als 't moet heb ik nog goeie voorschijven met goeie lagers liggen.Egid schreef:waar ligt die garage, want dan moet ik daar ook naartoe!!!!i.v.m. een wiellager geluid! Wat zijn de kosten daar voor een apk keuring?
Maar ja, eerst nog een jaarjtje apk erop, en als er dan genoeg geld is dan wordt hij overgespoten. De kleur is nog niet bekend!