Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
alexgt

Riël schreef:Misschien? Hij moet wat regelen 8)
nou als het aan mijn licht ga ik zondag mee :D

tot straks
Egid
Contacteer:

@iedereen: hehe ik ben weer lekker terug in eigen land. Ik heb redelijk veel renaults gezien vooral mooie megane's en clio's 2 keer een 5 gt turbo!!! voor de rest alleen maar van die gare 5 campus e.d.

@ Ger: Dat deeltje wat je zoekt voor onder je achterlicht heb ik wel voor je. Ik neem het vanavond mee, ben jij er ook dan?
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Riël
Über-Spammer

ger schreef:Gister aangetikt :( door een vrachtwagen,gelukkig is hij uitgeweken anders zat mijn hele achterkant in elkaar

http://picserver.student.utwente.nl/get ... ?id=323767

Ben nu dus op zoek naar een paar delen.

Bumper,deel onder achterlicht,zij skirt

Groeten Ger tot Zondag
ger, ik heb alles wel voor je. Je weet me wel te bereiken he?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Marcel J.

Hoi mensen....kan iemand mij helpen aan:

Luchtslang van turbo naar ic en/of ic naar carburateur?

Gisteravond slang kapot gereden,kweet alleen nog niet welke :@ Veel turbodruk en gesis cq geblaas maar weinig vooruitgang :-* vermoed dus een scheurtje...

Tis trouwens alleen maar voor de toertocht :D , morgen nieuwe slangen bestellen als ik die heb gaan de slangen terug naar de eigenaar :)

Groeten

MJ
Bram (vospower)

Bedoel je de dikste slang op je carburateur???
die heb ik anders nog wel, had hem gister bij (Y)
Marcel J.

Ja die is het, maar ik weet nog niet zeker of die het is. Tkan namelijk ook nog die van de turbo naar de ic zijn.

Kmoet vanavond eens gaan kijken, wat het probleem eigenlijk is. Maar als ik hem misschien zou kunnen lenen, als die het probleem is, zou ik erg dankbaar zijn :D
Riël
Über-Spammer

Ja jong, 't is je geraaje, anders haal je maar een rol ducktape, rij je de tocht maar rustig, haalt ie wel :)
Marcel J.

Tja Riël wat zal ik zeggen. Tkan iid dat er wat tape omheen gedraaid word. Maar persoonlijk heb ik er geen zin om bij een wat sneller stukje 29 auto's uit het zicht te zien verdwijnen :@ en we hebben al niet de snelste auto...

We zullen zien wat er gebeurt, Kkom zowiezo kijken...

groeten,

MJ
Patrick L.

MJ schreef:Tja Riël wat zal ik zeggen. Tkan iid dat er wat tape omheen gedraaid word. Maar persoonlijk heb ik er geen zin om bij een wat sneller stukje 29 auto's uit het zicht te zien verdwijnen :@ en we hebben al niet de snelste auto...

We zullen zien wat er gebeurt, Kkom zowiezo kijken...

groeten,

MJ
Niet zo depri man, maken die wagen en niet zeuren!
ik heb ook nog slangen liggen van de intercooler, als je nu eerst eens ff kijkt wat kapot is, zijn er zeker mensen die de onderdelen hebben die je zoekt, kun je zondag gewoon meetoeren, strak plan, niet? (Y) :wink:
Ollie

Ja, kom op man, dat kan morgen toch wel ff gefixt worden. Vooral als ik zie dat 90% van de TNM uit GTT-tjes bestaat, onderdelen unlimited dus (bijna dan hè :p )

We rekenen erop dat je erbij bent... (Y)
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik heb de grote liggen van michel die mag je misschien even van hem lenen hij heeft nu toch mijne met de dumb valve
Marcel J.

Ik zo meteen effe kijken wat het precies is...en ik weet dat er genoeg onderdelen bij de mensen thuis liggen hoor :wink:
laten we het omschrijven als een k*tdag op het werk :D maar het is nu weer weekend 8)

en morgen meteen nieuwe slangen bestellen bij mijnheer Reno

dedaag

btw: waar staan die stickers te koop voor op de gtt? ik kan ze toch echt niet vinden (S)
Marcel J.

Bij deze: Slang van ic naar carburateur gezocht (F)

Een zeik scheurtje :( maar slang was toch al slecht bij nader inzien...
Bram (vospower)

Ik heb die slang voor je! Zondag meenemen??? of moet je hem eerder hebben?
voske

marcel ik vindt ze nie meer op het forum maar heb ze naar je hotmail gestuurd de link van markplaats weet wel nie helemaal zeker of dat de kleur is wat je zoekt suc6...

mzzltjes
marco

marcel die slang heb ik ook voor je liggen ,ik hoor het wel als je ze moet hebben :D

greetz marco
Patrick L.

MJ schreef:Bij deze: Slang van ic naar carburateur gezocht (F)

Een zeik scheurtje :( maar slang was toch al slecht bij nader inzien...
heb ik ergens liggen, als je wilt kun je vanmiddag na 16.00 bij me langskomen, zetten we em erop.
Patrick L.

Gisteravond nog aangehouden door de Sittardse politie toen ik aan het cruisen was in mijn GTT. Ik had de mistlampjes aan, bij een verkeerslicht zag ik de politieauto de weg opdraaien, dus ik snel de mistampen uitgezet, toen het groen wed ik rustig weggereden, maar de politiewagen reed opeens verdacht langzaam voor mij, totdat het STOP bord aan ging. Vroegen eerst naar mijn rijbewijs en papieren, daarna naar mijn APKbewijs, die ik dus niet kon vinden, verschwunden. De vraag waarom ik aangehouden was, beantwoord met "ik zou ut echt nie weten" waarop hij antwoorde " wij zagen dat u teveel lichten aan had, waarvan er opeens 2 uitgingen..." en ik weer zei" dat kan gebeuren hè".
Na wat getokkel bleek mijn Apk ook in orde te zijn, en mocht ik zonder procesverbaal mijn weg vervolgen.
Conclusie: de politie Sittard is coulanter dan die van Meerssen.
Floris
Contacteer:

je bent niet aangehouden, je bent staande gehouden...
Egid
Contacteer:

Ach ja Floris, wat is het verschil dan??
Hij is er in ieder geval zonder bekeuring vanaf gekomen! Als jze ons morgen maar niet staande houden HAHAHA :lol:

Tot morgen!!!!!
marco

nou dat egid het zegt :D .Ik werk al een week of twee in mechelen net achter gulpen.En ik moet zeggen er rijdt daar echt veel motor politie.Dus voor de mensen morgen let op u snelheid want voor je het weet rijdt er zo een gek achter je :D ,en dan kost het weer geld
Riël
Über-Spammer

Soow

Ik ben happy, en wel om verschillende redenen:

Mijn auto rookt niet meer !!! :D:D:D Conclusie: gare turbo. Dus 2 gare turbo's na elkaar gemonteerd. Andere turbo erop en klaar.

Mijn auto remt als een porsche ofzo. Even de drukverdeler bijgesteld, die stond te ver naar achter. Resultaat: meer druk op 't pedaal en even aantikken en uuuhhhhhhhhh remmeeeeh

Mijn auto stuurt als een kartje. Thanx patrick, die veerpootbrug voel je!

Tot morgen!
Laatst gewijzigd door Riël op zo 14 sep 2003 1:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Riël
Über-Spammer

Heeft er iemand nog 2 voorstoeltjes staan ? Ik wil mijn kuipjes opknappen namelijk. Te leen of te koop (liefst te leen ofcourse, heb ze daarna niet meer nodig).
Egid
Contacteer:

hey riel, je kunt wel zeggen dat je turbo kapot was, mar volgens mij moest je die rookmachine terugbrengen van waar je hem had geleend!HAHAHAHAHAHA :lol: Echt wel fijn voor je dat hij niet meer zo rookt! en remmen doet hij weer. Als er morgen met niemand wat mis gaat, anders staan we mooi te kijken! Heeft er iemand een lidmaatschap bij de anwb? Anders ik wel! Tot morgen

P.S. Marco, hoelaat ga jij de auto poetsen? want ik heb nog niet echt zin gehad!!!! Van binnen is hij wel al klaar , maar van buiten nog niet!!!
Egid
Contacteer:

@ PatrickL: Je had gelijk, het was inderdaad mijn oude Clio :( Toen ik hem zag staan voeldde ik me best kut. Hij kost daar maar 1950 euro!!!! Als ik het geld had, dan had ik hem vandaag nog gekocht!!!!! Maar ja effe de bank lief aankijken (F) !!!!
See ya all tomorrow
alexgt

Nou ik ben er klaar voor nieuwe olie, radio er in gezet en even gepoets.

tot morgen (Y)
Marcel J.

Yep we zijn er ook klaar voor, nog effe morgenvroeg poetsen :D

@vospower/Pat/Wilco: danke, kheb die van Marco geleend. (F)

Tot morgen :p
Egid
Contacteer:

Heby boykes!! de tour was echt geweldig!! wie is donderdag weer van de patrij? Misschien dat Ceriel ook komt, dat is die jongen met die rs!!!
Patrick L.

Ik kom na elven even kijken, ga eerst werken.

ga morgen met de GTT voor de APK 11.00 bij Walstock, vanmorgen ff een afspraak gemaakt, ben benieuwd, eerst nog de claxon maken en de rest zie ik daar wel.... :D
marco

succes morgen dan patrick.Niet dat je dat nodig hebt,voor dat die op de brug staat is die al goedgekeurdt daaro :lol: :lol: :lol:

greetz marco
Patrick L.

marco schreef:succes morgen dan patrick.Niet dat je dat nodig hebt,voor dat die op de brug staat is die al goedgekeurdt daaro :lol: :lol: :lol:
greetz marco
:lol: Ik hoop het wel ja :lol:
Egid
Contacteer:

waar ligt die garage, want dan moet ik daar ook naartoe!!!! :lol: i.v.m. een wiellager geluid! Wat zijn de kosten daar voor een apk keuring?

Maar ja, eerst nog een jaarjtje apk erop, en als er dan genoeg geld is dan wordt hij overgespoten. De kleur is nog niet bekend!
Patrick

[quote="Egid"]waar ligt die garage, want dan moet ik daar ook naartoe!!!! :lol: i.v.m. een wiellager geluid!

als dat wielager geluid maakt moet je dat gewoon maken,is voor je eigen veiligheid!!!
dus duw die centen van het spuiten eerst es ff in de veiligheid en dan denk je verder aan het mooi maken van de auto.
straks krijg je steekproef,heeft die vent zeik en moet hij strenger worden,als je weet dat er wat scheelt aan je auto maak het gewoon ff,je werkt notabene in een garage man.
het is gewoon fijn dat die vent niet zo zeikt over domme dingen,maar verder moet je gewoon zorgen dat je auto in orde is.

nogmaals is voor je eigen veiligheid en je moet er toch aan geloven.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Riël
Über-Spammer

Egid schreef:waar ligt die garage, want dan moet ik daar ook naartoe!!!! :lol: i.v.m. een wiellager geluid! Wat zijn de kosten daar voor een apk keuring?

Maar ja, eerst nog een jaarjtje apk erop, en als er dan genoeg geld is dan wordt hij overgespoten. De kleur is nog niet bekend!
Als 't moet heb ik nog goeie voorschijven met goeie lagers liggen.
Patrick

dat is nou toppie,de een helpt de ander (Y)
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Gesloten