Friday Nightmeeting Oss I
Goed gedaan Tom, dan mag je nu wel weer achter me rijden.
Ik heb vanmorgen trouwens m'n nieuwe schroefset eronder gezet en hij is nu ongeveer een cm lager als hij was.
Niels was ook blij met m'n oude schroefset, die had ik er gelijk maar opgezet voor hem vanmorgen.

Ik heb vanmorgen trouwens m'n nieuwe schroefset eronder gezet en hij is nu ongeveer een cm lager als hij was.

Niels was ook blij met m'n oude schroefset, die had ik er gelijk maar opgezet voor hem vanmorgen.
idd. alleen niet zo blij met me banden
trouwens ff snel nagevraagd over dat 7,5j verhaal..... me monteur had het ff nagevraagd en 195ers zouden moeten passen
of iemand moet er wat anders over weten

trouwens ff snel nagevraagd over dat 7,5j verhaal..... me monteur had het ff nagevraagd en 195ers zouden moeten passen

of iemand moet er wat anders over weten
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
nee, ze lopen nergens meer aan!
onderste veertje(apk related) verwijdert, dus hij komt nu vet boven de band uit
...
anders ging het idd. niet nee...
De onderste ring is bij de weitecs nl. dikker dan bij de H&R's, vandaar dat het eerst net niet paste of hij moest wel erg hoog op ze poten staan!
het probleem met me band....
Schijnbaar was de rechtse(!) demper echt totaal verrot (kon hem moeiteloos induwen met me handen en er kwam een hoop water uit)... hierdoor en door slechte uitlijning is me band, aan de binnenzijde, zo erg afgesleten dat je zelfs naden begint te zien!
Rest helaas toch nog super goed! dus dat wordt weer dokken
Welke gaan we nu nemen?!
(hoop echt dat de 195ers passen!)
onderste veertje(apk related) verwijdert, dus hij komt nu vet boven de band uit

anders ging het idd. niet nee...
De onderste ring is bij de weitecs nl. dikker dan bij de H&R's, vandaar dat het eerst net niet paste of hij moest wel erg hoog op ze poten staan!
het probleem met me band....
Schijnbaar was de rechtse(!) demper echt totaal verrot (kon hem moeiteloos induwen met me handen en er kwam een hoop water uit)... hierdoor en door slechte uitlijning is me band, aan de binnenzijde, zo erg afgesleten dat je zelfs naden begint te zien!

Rest helaas toch nog super goed! dus dat wordt weer dokken

Welke gaan we nu nemen?!

FF vraagje tussendoor van mijn kant uit...
Mijn veerpoot rechtsvoor is dus krom, dus die moet eronder uit. Iemand een idee wat ik het beste kan doen? Ik bedoel, kan m niet op originele hoogte zetten voor, want dan is achter te laag en mijn verlangingsveren op de originele dempers plakken, gaat ook niet werken, want heb alleen nog maar een goede linkervoordemper, de rechter lekte namelijk en is dus al in het rijk der hemelen...
Mijn veerpoot rechtsvoor is dus krom, dus die moet eronder uit. Iemand een idee wat ik het beste kan doen? Ik bedoel, kan m niet op originele hoogte zetten voor, want dan is achter te laag en mijn verlangingsveren op de originele dempers plakken, gaat ook niet werken, want heb alleen nog maar een goede linkervoordemper, de rechter lekte namelijk en is dus al in het rijk der hemelen...
-
- Car: Renault Clio III RS
hoeveel heb je hem achter verlaagd?~Haas~ schreef:FF vraagje tussendoor van mijn kant uit...
Ik heb mijn clio ook alleen achter verlaagt ,ongeveer 4 cm,hij ligt nu voor even hoog als achter.
voor en achter vier cm...maar als ik m voor op originele hoogte zet, isie voor toch echt een stuk hoger...
ja, ligt precies recht...althans, misschien achter 5 mm hoger...
-
- Car: Renault Clio III RS
Om dit effect te krijgen moest ik hem eerst verlagen achter.Ik denk dat je beter 2 nieuwe (gebruikte) schokdempers kunt kopen met verlagingsveren.En dan moet je beslissen hoeveel geld je wilt uitgeven en kan dan een keuze maken welk merk .
mijn veren zijn nog goed, net een jaar oud....
Wil eigenlijk al langer een schroefset en dan zou nu het moment zijn, maar ja, moet ik me ouders heel lief aankijken om als bank te spelen, heb namelijk geen geld...
Wil eigenlijk al langer een schroefset en dan zou nu het moment zijn, maar ja, moet ik me ouders heel lief aankijken om als bank te spelen, heb namelijk geen geld...
Weet ik nog niet, ik heb er nog niet mee gereden.Nielske schreef:Rob hoe rijden je K-Tecs?!
Ik wilde effe gauw een rondje rijden net voordat ik weg moest, maar toen kwam ik erachter dat de voorkant iets verder ingezakt was als ik gedacht had.

Hij was in ongeveer 2 uurtjes tijd nog eens 2 cm ingezakt, dus nu lopen m'n wielen tegen de bovenkant van de wielkast aan als ik stuur.

Morgenvroeg maar even een stukje naar boven schroeven denk ik....

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
195/45/16: goedkoopstMerijn schreef:205/45/16 moet ook wel passen, denk ik. Anders ga je op zoek naar 205/40/16, dat past zeker.
195/45/16 zal wel een prijzige worden, vrees ik!
205/45/16: duurder
205/40/16: volgens mij bijna niet aan te komen. ze staan niet eens op autobanden markt.
@niels: maar als je nog 2de hands 205/45/16 banden zoekt ik heb nog wel 2 of 4 banden (ze moeten nog wel van de velg afgehaald worden). profiel zal ik ook nog wel opmeten.
Hmmm ik heb 205/55/16 (91V)Johan schreef: 195/45/16: goedkoopst
205/45/16: duurder
205/40/16: volgens mij bijna niet aan te komen. ze staan niet eens op autobanden markt.
Ik hoop dat daar goed aan te komen is want ik heb volgend jaar wel iig nieuwe bandjes voor nodig
*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
When: Vrijdag 19 september, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld)
Who:
Johan - Clio 16V
Mario - 5 Baccara
Martijn - Twingo
Merijn - Clio Williams
Paskie - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Rory - Clio II 16v
Tom - Clio Williams
Andere merken:
Roderik - VW Corrado VR6
Maybe's:
Douwe - Twingo
Marcel dLC - ?
Who:
Johan - Clio 16V
Mario - 5 Baccara
Martijn - Twingo
Merijn - Clio Williams
Paskie - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Rory - Clio II 16v
Tom - Clio Williams
Andere merken:
Roderik - VW Corrado VR6
Maybe's:
Douwe - Twingo
Marcel dLC - ?
Oh, ik dacht dat dat de bedoeling was...robclio16V schreef:nu lopen m'n wielen tegen de bovenkant van de wielkast aan als ik stuur.![]()

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
~Haas~ schreef:*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
Who:
Mario - 5 Baccara
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio williams
Rob - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Paskie - Clio 16V
Haas - Twingo
Rory - Clio II 16v
Andere merken:
Roderik - VW Corrado VR6
Maybe's:
Marcel dLC - ?
Douwe - Twingo
Ik neem aan dat jullie begrijpen waarom ik met de twingo kom...die clio staat tegen die tijd nog stil gok ik zo
wat is dit voor spelletje merijn?? zoek de verschillen of zo?? Of ben ik gewoon weer zo blonddt dat ik het niet snap.Merijn schreef:*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
Who:
Johan - Clio 16V
Mario - 5 Baccara
Martijn - Twingo
Merijn - Clio Williams
Paskie - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Rory - Clio II 16v
Tom - Clio Williams
Andere merken:
Roderik - VW Corrado VR6
Maybe's:
Douwe - Twingo
Marcel dLC - ?
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Alleen maar op alfabet gezet denk ik...eigenlijk best nutteloos 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Niels!! Vriend!!Nielske schreef:heb nog 2 H&R setjes

Zitten daar 1 goede linker en een goede rechter bij en zo ja, wat moet t kosten?
nope sorry.....
Die 2 van rob zijn allebei lek & die 2 van mij...
Tja, links kwam ie niet meer zo goed vrij (dat knoeken, weet je nog) en rechts lijkt ook vernaggelt te zijn (kon 'm met me handen induwen
)
ze zijn wel te reviseren, dat wel!!!
Die 2 van rob zijn allebei lek & die 2 van mij...
Tja, links kwam ie niet meer zo goed vrij (dat knoeken, weet je nog) en rechts lijkt ook vernaggelt te zijn (kon 'm met me handen induwen

ze zijn wel te reviseren, dat wel!!!
dan vrees ik dat dat nu toch ff teveel knaken gaat kosten...
Voor nu ff de apex veertjes op de standaard dempers :-* Kan ik iig weer rijden, over een tijdje zien we wel weer...