
-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
Ben inmiddels ook op de hoogte! 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
hey ık nog nıet . ık heb ook nog zoon oud rokertje op mıjn 5 zıtten dus ben wel nıeuwsgıerıg .
best lastıg zoon turks typeboard , nıet alle leters zıtten het zelfde .
best lastıg zoon turks typeboard , nıet alle leters zıtten het zelfde .
-
- Berichten: 120
- Lid geworden op: ma 1 sep 2003 17:07
- Locatie: Belgenland
ik heb gewoon een turbo van een R21 erop gezet, en de collector aangepast. Meer pk's en een stuk betrouwbaarder, vind ik
-
- Berichten: 120
- Lid geworden op: ma 1 sep 2003 17:07
- Locatie: Belgenland
Neen, rond de 3000trSteven schreef:Een T3? Zozo wanneer spint die dan op, 4000 toeren ofzo?
die van mij bij de 2100 ongeveerSteven schreef:Zow das laat, mijn hybride T2 is al bij 1700rpm in the house
@Steven: lekker vroeg dus 

kijk, dat moet je hebben 

-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Ik hoor mijn turbo ook oplopen rond de 2000, volgens de vermogensmeting zit hij bij 2400 al op z'n max turbodruk, en dat is 0,35 barSimonBalk schreef:die van mij bij de 2100 ongeveerSteven schreef:Zow das laat, mijn hybride T2 is al bij 1700rpm in the house

hij zla wel bedoelen, dat hij denkt dat de wastegate te vroeg open gaat en of hij m strakker kan zetten of een moertje aan kan draaien zodatie langer dicht blijft en dus hogere druk...
ik bedoel hetzelfde als jij, maar jij weet beter hoe t in elkaar zit, vandaar dat jij denkt dat ik denk dat ik het begrijp, maar dat dat niet zo is...denk ik...begrijp je ? 

-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
@Haas: dat bedoelde ik inderdaad ook. Beetje kort gezegd inderdaad.
@Tom: Actuator stangetje is waarschijnlijk niet veranderd sinds inbouwen, en ik heb er zelf ook niet aan gedraaid, maar toch rijdt hij op 0,35 bar. Vandaar mijn vraag.
@Tom: Actuator stangetje is waarschijnlijk niet veranderd sinds inbouwen, en ik heb er zelf ook niet aan gedraaid, maar toch rijdt hij op 0,35 bar. Vandaar mijn vraag.
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Ow, dat weet jij dan beter dan ik, zou best wel kunnen inderdaad. Maar morgen komt hij naar de Oldenzaal meeting, zal ik het hem wel even vragen.Steven schreef:Heb je ervoor wel mee gereden dan? Je hebt dat blok toch van hotshot? Die werkte zover ikw eet veel met bleedvave's dus kan best zijn dattie em terug geschroefd heeft.
Ja. Dat je begint met de puntjes op de i te zetten. Wazig ...jochem de haas schreef:hey ık nog nıet . ık heb ook nog zoon oud rokertje op mıjn 5 zıtten dus ben wel nıeuwsgıerıg .
best lastıg zoon turks typeboard , nıet alle leters zıtten het zelfde .

Zeg joost......Joost (DoubleYou) schreef:@Haas: dat bedoelde ik inderdaad ook. Beetje kort gezegd inderdaad.
@Tom: Actuator stangetje is waarschijnlijk niet veranderd sinds inbouwen, en ik heb er zelf ook niet aan gedraaid, maar toch rijdt hij op 0,35 bar. Vandaar mijn vraag.
wat is er nou zooo moeilijk om je druk wat hoger te zetten

Pak een punt tang, trek die wasgate (stangetje) uit zn vergrendeling(als ie die nig heeft), draai je moertje een stuk los, en geef een paar slagen aan dat stangetje, en draai alles weer vast.......
Klaar
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
gewoon effe korter zetten dat stangetje idd!!! Mocht je turbo echt gaar zijn en je moet toch een nieuwe hebben dan kun je het stangetje ook een flinke beuk geven. Krom is namelijk ook korter 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
@Tom..."Krom is namelijk ook korter..."
Dan is er bij jou een hoop kort of niet 




-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Turbo was gewoon te laag, bleek vanavond. Ik rijd dus nu op goede turbodruk, en mocht ik het nog hoger willen kan dat gewoon 

waar haal je op het moment je hybride turbo vandaan?
heb namelijk een mailje naar turboworld gestuurd en
krijg bericht terug van ene Olaf Velthuis dat dit
produkt wel in hun leverings programma heeft gezeten
maar nu niet meer geleverd wordt.
heb namelijk een mailje naar turboworld gestuurd en
krijg bericht terug van ene Olaf Velthuis dat dit
produkt wel in hun leverings programma heeft gezeten
maar nu niet meer geleverd wordt.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
JL tuning?? voor adres zie boven aan de paginamark 5t schreef:waar haal je op het moment je hybride turbo vandaan?
heb namelijk een mailje naar turboworld gestuurd en
krijg bericht terug van ene Olaf Velthuis dat dit
produkt wel in hun leverings programma heeft gezeten
maar nu niet meer geleverd wordt.
Project: GTT Blue Sport
TURBO SERVICE BELGIUMKennyGTT schreef:Turbo Service Belgium. Dé raceturbo specialist.
industrieweg 1014,daelemveld
B-3540 HERK-DE-STAD
telefoon/013/554950 fax/013/550050
vanuit nederland is dat dan 0031/13/554950
prijs gemiddeld 20% lager dan in nederland
gr s

KennyGTT schreef:Ik kom hier al te laat zie ik.

gr s
