Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Anonymous

Halloa, ben ik weer, ik heb denk ik een Blue Sport gevonden, alleen de turbo is defect, wat nu, kompleet ander blok in zo'n ding of alleen een andere turbo ???

Als het een blue sport is natuurlijk !!!!!!

Ik hoop het !!!!!!!

P.S. een 5AT is ook erg leuk btw !!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Je hoeft zeker geen nieuw blok! Dat zou een beetje te gek worden. Je moet een nieuwe of gereviseerde turbo hebben. Er is kort geleden een topic gemaakt over adressen van bedrijven die dat doen. Dus dat moet je maar effe opzoeken.

Succes!
Patrick

als de staat van de auto goed is en je ken een gunstige prijstelling maken ken jem best kopen en knal je er een nieuwe turbo op.
dan weet je tenminste zeker dat ie nieuw is!!!:lol:
nee ff serieus,zo zie ik het.
hoe is de staat van de rest??
Patrick

hee merijn!!:smile:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Heeej Pat! :smile:
Anonymous

Ik ga morgen ff bellen, en er maybe langs, anders donderdag ! Oh ik hoop het !!

Is het slim om zo'n speciale turbo erop te zetten van die lui uit Engeland, of zijn er ook bedrijven in Nederland die die speciale turbo's hebben ??
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.turboworld.nl" TARGET="_blank">www.turboworld.nl</A><!-- BBCode End -->

:grin:
Tuner
Contacteer:

Wij verkopen ook turbo's van turboworld bij ons op het werk. zo rond de 1500 guldens maar ik heb ze ergens nieuw gezien voor ong. 1000,00.guldens
Anonymous

Ik ga deze week naar turboworld denk ik, weet je toevallig waar je die gezien hebt voor Fl 1000 ?? en was dat geen imitatie-rommel ofzo ??
Anonymous

Ik heb turboworld ff gevraagd, de max prijs voor een reviseerd exemplaar is € 450 en het begint bij € 250 wat is nu de mop, als ik direct een andere meeneem dan ben ik altijd € 450 kwijt, als ik hem daar 2 dagen achter laat dan kan het tussen de € 250 en de € 450 zitten, dit alles wel excl. BTW en voor € 200 excl kunnen ze er ook nog een hibride turbo van maken, als je zegt wat je wil dan maken ze het voor je, of een groter turbo-huis en andere schoepen.... enz ik dnek dat ik het gewoon origineel hou maar toch leuk om te weten, ik vind het wel goede service daar !
HotShot

Een NIEUWE (!!!) Garrett T2 kost bij C&E Parts (Amersfoort ofzo) slechts 450 EURO excl. de BTW.
Anonymous

Who, dat zijn prijzen :grin:, absoluut niet gereviseerd ??? lijkt me leuk !!! en hoe is het bedrijf iemand ervaringen ?? MOet je je oude turbo daar inleveren ??
Anonymous

Ik heb vanmiddag mijn turbo eruit gesleurd, wat bleek nu. Speling op me hele as van mijn propellers en me propeller aan inlaatkant waren stukken van me schoepen afgebroken.
Nu kan ik een nieuwe originele turbo kopen met competitielagers voor 750 gld ( garageprijs!) Doen dus, maar ik zou graag wat meer pk'tjes willen. Wie o wie kan me fftjes verder helpen. Ik heb gebeld naar turboservice belgium en die spraken van een turbo=)160 pk en 190=)pk, probleem zijn watergekoeld en de mijne luchtgekoeld welke aanpassingen moet ik doen buiten de sproeiers van me carburator aanpassen?
(cilinderkop? kleppen? Zuigers?...) Ja ik heb ook verstand van techniek, voor een meisje toch! Wie kan me helpen? En kmoet me druklager vervangen iemand een idee voor een andere versnellingsbak=)nog sneller?
Tnx!!! <a href="mailto:Smurfke@pandora.be[addsig" target="_new">Smurfke@pandora.be[addsig</a>]
Anonymous

On 2002-02-01 19:22, Roaddevil_R5Turbo
wrote:
Ik heb vanmiddag mijn turbo eruit gesleurd, wat bleek nu. Speling op me hele as van mijn propellers en me propeller aan inlaatkant waren stukken van me schoepen afgebroken.
Nu kan ik een nieuwe originele turbo kopen met competitielagers voor 750 gld ( garageprijs!) Doen dus, maar ik zou graag wat meer pk'tjes willen. Wie o wie kan me fftjes verder helpen. Ik heb gebeld naar turboservice belgium en die spraken van een turbo=)160 pk en 190=)pk, probleem zijn watergekoeld en de mijne luchtgekoeld welke aanpassingen moet ik doen buiten de sproeiers van me carburator aanpassen?
(cilinderkop? kleppen? Zuigers?...) Ja ik heb ook verstand van techniek, voor een meisje toch! Wie kan me helpen? En kmoet me druklager vervangen iemand een idee voor een andere versnellingsbak=)nog sneller?
Tnx!!! <a href="mailto:Smurfke@pandora.be[addsig" target="_new">Smurfke@pandora.be[addsig</a>]
Dat kan nooit nieuw zijn, zal wel revisie zijn voor die prijs, die worden namelijk ook voor nieuw verkocht :smile: Ik heb alles afgebeld naar zo'n ding, revisie is vaak nog duurder. breng hem maar naar turboworld ofzo, ben je warschijnlijk goedkoper uit !! War vertelden ze je dat eigenlijk dat ie nieuw was ?? Competitie lagers zijn namelijk niet origineel :grin:

-----------------
It's nice to be important, but it's more important to be NICE. :smile:
[ This message was edited by: Matthijs on 2002-02-01 19:29 ]
Anonymous

Ik wil je de telefoonnr en het adres wel is geven dan hoor.Turbo service belgium!
En een kennis van mij heeft een garage dus ik kreeg 275 gldn korting.
En die originele turbo heeft wel andere lagers als die van mij. Die turbo is zelfs al aangepast als watergekoelde turbo en bij mij luchtgekoeld.
Ik moet wel de mijne inleveren en ik krijg wel een nieuwe turbo. Kost normaal rond 1150 gldn. dus kan wel kloppen . Ze hebben daar zelfs turbo's voor op circuit. als ik een nieuwe kan kopen ga ik geen gereviseerde halen voor die prijs.
Ik ga hem van de week bestellen.
Groetjes
KennyGTT

Roaddevil_R5Turbo, wendy schreef:Ik wil je de telefoonnr en het adres wel is geven dan hoor.Turbo service belgium!
En die originele turbo heeft wel andere lagers als die van mij. Die turbo is zelfs al aangepast als watergekoelde turbo en bij mij luchtgekoeld.
Ik moet wel de mijne inleveren en ik krijg wel een nieuwe turbo. Kost normaal rond 1150 gldn. dus kan wel kloppen . Ze hebben daar zelfs turbo's voor op circuit. als ik een nieuwe kan kopen ga ik geen gereviseerde halen voor die prijs.
Groetjes
Da vindt ik ook. :D :wink:
Turbo Tinus
Car: 5 GTT phase 1; R14

[quote="KennyGTT]1150 gldn.[/quote]

guldens? wat zijn dat :lol:
Matijs
Contacteer:

??????????? :s
Turbo Tinus

weet ik het 8) weer 2 posts erbij :smoke:
Matijs
Contacteer:

:lol:
Turbo Tinus

op naar de 100! :p
speedline

Voor een goede turbo bel je Jeroen Lubking. Tel. zie signature. Haalt ze direkt bij 's lands beste turbobedrijf vandaan.

Grtz,

Speedline.
Tom
Moderator
Car: MB

vraag anders Ray/JP/IVO/.. eens naar de ervaringen met een T25-hybrid. Lopen erg mooi op een GTT blokkie
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tja, ik denk dat ze ondertussen al zijn voorzien..
Matijs
Contacteer:

speedline schreef:Voor een goede turbo bel je Jeroen Lubking. Tel. zie signature. Haalt ze direkt bij 's lands beste turbobedrijf vandaan.
Zeggum, waarom halen wij ze dan niet gewoon zelf bij het beste turbobedrijf? :wink:
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Matijs schreef:
speedline schreef:Voor een goede turbo bel je Jeroen Lubking. Tel. zie signature. Haalt ze direkt bij 's lands beste turbobedrijf vandaan.
Zeggum, waarom halen wij ze dan niet gewoon zelf bij het beste turbobedrijf? :wink:
JL haalt ze uit Engeland? Toch?
Matijs
Contacteer:

Ja maar ik weet ook waar Engeland ligt :lol:
Nee niet dat ik Jeroen het brood uit de mond wil stelen, maar het is natuurlijk altijd goedkoper om de 'middleman' eruit te laten...
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Matijs schreef:Ja maar ik weet ook waar Engeland ligt :lol:
Nee niet dat ik Jeroen het brood uit de mond wil stelen, maar het is natuurlijk altijd goedkoper om de 'middleman' eruit te laten...
Jeroen koopt toch ook groot in? En als één persoon krijg je dan geen korting, en ook de invoerkosten, en vervoerskosten. Gaat behoorlijk wat werk in zitten hoor!
Mrtn
Car: R5GTT

Joost (DoubleYou) schreef:JL koopt toch ook groot in? En als één persoon krijg je dan geen korting, en ook de invoerkosten, en vervoerskosten. Gaat behoorlijk wat werk in zitten hoor!
Sjeemig, wat een luxe opmerking (Y)
Mrtn = Maarten
speedline

Tom schreef:vraag anders Ray/JP/IVO/.. eens naar de ervaringen met een T25-hybrid. Lopen erg mooi op een GTT blokkie
Wilde ik net over beginnen... >-)

Maaruh, de GT-serie turbo's is de volgende stap !

Ennuh misschien is het wel ertussen laten van de middleman wel zo verstandig ! Misschien moet je eens bellen en vragen voordat je begint te blaten :wink:

Grtz,

Speedline.
-Ray-
Contacteer:

ik heb gehoord van die GT serie ja... binnenkort 3x T25 te koop!!! ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven
Car: M536

Ik weet waar Jeroen ze vandaan haalt, ik heb em er ook vandaan en nee tis geen Engeland :p

Kep nu een soortgelijke Turbo als die KTR180, erg fijn turbootje. Maakt ook vele meer leuke geluidjes als een originele 8)
gille
Contacteer:

KennyGTT schreef:
Roaddevil_R5Turbo, wendy schreef:Ik wil je de telefoonnr en het adres wel is geven dan hoor.Turbo service belgium!
Groetjes
Da vindt ik ook. :D :wink:
ik haal ook mijn turbo's bij dit bedrijf,en kan alleen maar zeggen topkwaliteit,en die maakt hem hoe je zelf wilt,dus geen kompleet geleverd spul(engeland)waar je nie weet of ie wel echt voor je auto is.
en hij heeft jaren gewerkt bij renault's beste tuner in BELGIE ,BENNY RAEPERS dus hij kent er wel alles van.
Matijs
Contacteer:

speedline schreef:Ennuh misschien is het wel ertussen laten van de middleman wel zo verstandig ! Misschien moet je eens bellen en vragen voordat je begint te blaten :wink:
:p
Just jankin' your chain :wink:
Ivo
Über-Spammer

-Ray- schreef:ik heb gehoord van die GT serie ja... binnenkort 3x T25 te koop!!! ;)
Dan doen "wij" ook groot verkopen....., slechts enkele weken gebruikt, altijd binnen gestaan, bla bla... :lol: :lol:

Maar ik was er ook toen Speedline wat kwam vertellen over de nieuwe serie turbo's, het klinkt zeeer zeker intressant >-)
Plaats reactie