Als ik een fotootje heb wordt ie gepost in een topic, heb tips nodig of dit te maken is.........
ik weet een leuke gt te koopwilco blue schreef:Ik heb eens goed nieuws mijn zuster gaat de astra weg doen voor een gtt of een clio 16v dus binnen kort weer een lid erbij
Effect?Ollie schreef:Heb je die drie dingen tegelijkertijd gedaan? Zo weet je natuurlijk nog niet waar het nu precies aan ligt.
Vertel eens effe wat het effect is van het afknijpen van de retourleiding.
En is er merkbaar effect door het vervangen van het benzinefilter.
Mmm...ik snap er helemaal niks meer van. Eerst lees ik op het forum dat Marco niet meer komt naar de TNM's...en nu gaat hij de auto verkopen?wilco blue schreef:Ben net bij marco geweest en verkoop van de 5 zit er in ja maar wel doordacht deze keer.
Dus ik sta 100% achter z'n beslissing en hij heeft een mooie vervangende auto op het oog dus niet treuren er komt een betere aan.
Riel dat kan alleen bij glade kleinere deuken. Die dorpel krijg je zo nooit gerepareert je kunt er ook niet van binnen bij.Riël schreef:Patrick, nou je 't zegt over uittrekken, ik heb pas eens iets gelezen over zo'n bedrijf.
DLT, Deuk en LakTechniek heet dat, uitdeuken zonder spuiten. Ze doen reparaties aan huis, en heb er in het blad best een aardig stukje over gelezen. Ze masseren de deuk van binnenuit eruit, op zo'n manier, dat je er nix meer van ziet .. Geloof dat dat ook iets van 150 euro kost.
http://www.dlt.nl
Zitten in Oosterhout (brabant), 0162-424 554
waar ik ben geweest lassen ze iets tegen de dorpel aan waaraan tooltje vastgemaakt wordt en daarmee wordt de dorpel weer recht getrokken. Wordt daarna strak gemaakt en gespoten, zou 150 euro kosten en ben de auto 2 dagen kwijt. vind de prijs wel meevallen.Ruud schreef:Riel dat kan alleen bij glade kleinere deuken. Die dorpel krijg je zo nooit gerepareert je kunt er ook niet van binnen bij.Riël schreef:Patrick, nou je 't zegt over uittrekken, ik heb pas eens iets gelezen over zo'n bedrijf.
DLT, Deuk en LakTechniek heet dat, uitdeuken zonder spuiten. Ze doen reparaties aan huis, en heb er in het blad best een aardig stukje over gelezen. Ze masseren de deuk van binnenuit eruit, op zo'n manier, dat je er nix meer van ziet .. Geloof dat dat ook iets van 150 euro kost.
http://www.dlt.nl
Zitten in Oosterhout (brabant), 0162-424 554
ik zal vanavond niet aanwezig zijn noyd.Als je echt interesse hebt stuur me dan een mail of een pm.mail ik je wel alle gegevens terug van de auto.Let WEL MENSEN HIJ GAAT ER NIET VOOR EEN HABBEKRATS UIT.Ik heb een bedrag in mijn hoofdt en daaronder gaat die er niet uit.Dus ik zou zeggen feel free je hebt hem al gezien op de t.n.m's,doe eens eens een serieus bodNoyd schreef:Ik wil je er wel vanaf helpen marco!!
Hebbe we t vanavond wel over... als je tenminste komt