Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Patrick L.

Kut, ik heb een "klein"ongelukje gehad tijdens het sleutelen aan de Clio, wilde ff snel het brandstoffilter vervangen, dus auto aan 1 kant opgekrikt, as steun eronder, laten zakken, krik weg getrokken, ik duw beetje tegen de auto om te kijken of ie stevig staat, zie ik em van de assteun afglijden, shit krik pakken, maar die staat dus precies onder de DOPPEL, AAAARGGHHH, en ik zie zo de auto zakken en de dorpel samen gedrukt worden, eigen schuld dikke bult, g*dverd****e, kon wel janken en kwaad op mezelf natuurlijk, is me nog nooit gebeurt, gelukkig lag ik niet onder de auto. maar die dorpel ziet er niet uit, van boven af is er een knik te zien en onder is ie gewoon flink naar binnen gedrukt. POEP dus :@ :( :@ :( :@ :(
Als ik een fotootje heb wordt ie gepost in een topic, heb tips nodig of dit te maken is.........
Ollie

Dat is mooi klote patje! Schiet niet zo op met die turbo zo zeg! :( :@ (N)
Maak ff fotootje met de digi, zet hem op het forum en kijk wat de kenners erover zeggen. Suc6 man!
Riël
Über-Spammer

Aaaha da's zoo klote! Een nieuw stuk dorpel erin neem ik aan?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Dat is zwaar klote pat het zit je effe niet mee.
Hopelijk is het makkelijk te maken
Patrick L.

ja , dit zuigt behoorlijk (N) , ga straks in Amby ff langs een schadebedrijf, eens kijken of die nog iedeen hebben om dit weer goed te krijgen. als je vanuit staande positie naar de auto kijkt valt het eigenlijk wel mee. Pingel probleem is opgelost, heb dus het brandstoffilter vervangen, de retourbenzineleiding iets afgeknepen en tijdelijk een schoon papierenluchtfilter erin, loopt goed door de toeren over de 7000..... (Y) :)
Ollie

Heb je die drie dingen tegelijkertijd gedaan? Zo weet je natuurlijk nog niet waar het nu precies aan ligt.
Vertel eens effe wat het effect is van het afknijpen van de retourleiding.
En is er merkbaar effect door het vervangen van het benzinefilter.
Ruud

Ow patrick dat is kut. Ik denk zonder dat ik de schade heb gezien je het beste de hele dorpel eruit moet slijpen en er een nieuwe in zetten. Dan weet je zeker dat tie hard is en 100% strak.
Zo zou ik het teminste doen lekker goed dus.
Ik ben nu zelf een aandrijfasje aan het vervangen , daar gaat gelukkig als goed bij behalve dat mijn asje nog niet binnen is balen dus.
Jasper16v

damn wat een k*tstreek :evil:
je leest het ook steeds vaker he :(
Ollie

Jeetje Rob, dat ziet er erger uit dan ik me voorgesteld had. :(
Wat zijn dan voor lompe boeren geweest man, vuile @#& :-* Zo'n gast zou je toch het liefste iets ernstigs tot zeer ernstigs aan willen doen man!
Hoe zit het met de achterschermen, zijn die bespaard gebleven?

Wordt in ieder geval geen goedkope aangelegenheid. 2 nieuwe deuren en die laten spuiten in jouw kleur :(

THIS SUCKS BIGTIME!!!!!
marco

wilco blue schreef:Ik heb eens goed nieuws mijn zuster gaat de astra weg doen voor een gtt of een clio 16v dus binnen kort weer een lid erbij :p
ik weet een leuke gt te koop :wink:
you know who's gt :D ,let me know if there is interest :p

greetz marc

ps inruil mogelijk 8)
Rob

Marcel -> zou jij donderdag dat apparaatje kunnen meenemen om die scharnieren los te maken?
Marcel J.

Rob (R5B) schreef:Marcel -> zou jij donderdag dat apparaatje kunnen meenemen om die scharnieren los te maken?
Geen probleem!!! Tziet er echt mega kl&t$n uit zeg...kdenk dat ik effe gek zou worden :@ :@
Marcel J.

marco schreef:
ik weet een leuke gt te koop :wink:
you know who's gt :D ,let me know if there is interest :p

greetz marc

ps inruil mogelijk 8)

Enneuh??? gaan we toch niet weer hè :@ (N) kom op hè!!!!
Patrick

zo rob dat sucks man,ik had het me ook niet zo erg voorgesteld,staat de auto nou ergest binnen?
ik hoop dat het allemaal nog een beetje te fiksen is,verzekerd zal je er niet voor zijn zeker he?
klote,klote,klote

het zit ons allemaal niet zo mee zie ik,pat met die dorpel,ik heb problemen met de versnellings bak en ik denk dat die echt heeeeeeeeeel snel gemaakt moet gaan worden want die houdt het niet lang meer uit.
maar ja,die hoere eurie's he!! |:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Marcel J.

Hey Pat das weer fijn wat je gebeurt is :( Zeer klo345, wat zeiden ze bij het schadeherstelbedrijf?
Bram (vospower)

Nou zeg, wat duurt het lang om ff wat foto's te kijken! :foto: Het ziet er idd uit alsof ze er een boom in wilde planten ofzo. Vette f*ck :( maar treur niet te lang want ik heb nog wel plaats in de auto de 14e, en dat is positief denken :)

@ marco: Doe geen rare dingen he?
Patrick L.

Ollie schreef:Heb je die drie dingen tegelijkertijd gedaan? Zo weet je natuurlijk nog niet waar het nu precies aan ligt.
Vertel eens effe wat het effect is van het afknijpen van de retourleiding.
En is er merkbaar effect door het vervangen van het benzinefilter.
Effect?
Pingelen is weg :)
de rest weet ik niet, de retourleiding iets afkijpen is een beun methode, eigenlijk niet goed denk ik, dus dat haal ik morgen eens weg. Michien dat het filter te vuil is geweest en mijn luchtfilter waarschijnlijk ook, ben ik nu schoon aan het maken. dat benzinefilter is gewoon onderhoud, om de 40.000km vervangen dacht ik, is bij de mijne niet gebeurd.

Dorpel kan gemaakt worden voor 150euro, wordt iets opegelast een beugeltje ofzo zodat met een stuk gereedschap de deuk eruit getrokken wordt, ga me bedenken wat ik doe. Eigenlijk zijn de euro`s op.
Patrick L.

Enne Rob, dat ziet er niet goed uit, stelletje hufters.. :(
Succes met opknappen.
Ollie

Hier de foto van de schade aan de dorpel van Patrick. Ziet er :( uit!

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/20_dorpel%20pat.jpg[/img]
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Ben net bij marco geweest en verkoop van de 5 zit er in ja maar wel doordacht deze keer.
Dus ik sta 100% achter z'n beslissing en hij heeft een mooie vervangende auto op het oog dus niet treuren er komt een betere aan.
Riël
Über-Spammer

Patrick, nou je 't zegt over uittrekken, ik heb pas eens iets gelezen over zo'n bedrijf.

DLT, Deuk en LakTechniek heet dat, uitdeuken zonder spuiten. Ze doen reparaties aan huis, en heb er in het blad best een aardig stukje over gelezen. Ze masseren de deuk van binnenuit eruit, op zo'n manier, dat je er nix meer van ziet .. Geloof dat dat ook iets van 150 euro kost.

http://www.dlt.nl
Zitten in Oosterhout (brabant), 0162-424 554
Ollie

wilco blue schreef:Ben net bij marco geweest en verkoop van de 5 zit er in ja maar wel doordacht deze keer.
Dus ik sta 100% achter z'n beslissing en hij heeft een mooie vervangende auto op het oog dus niet treuren er komt een betere aan.
Mmm...ik snap er helemaal niks meer van. Eerst lees ik op het forum dat Marco niet meer komt naar de TNM's...en nu gaat hij de auto verkopen?
Wat komt er voor in de plaats...of gaat dat zo'n mysterieus geheim worden?
Riël
Über-Spammer

Nouja, hij heeft zijn auto nu al tig keer willen verkopen, niet, marco? :D We geloven je lekker niet meer :smoke:
Bram (vospower)

Waarom mag niemand weten hoe de vork nou echt in de steel zit?!?
Ruud

Riël schreef:Patrick, nou je 't zegt over uittrekken, ik heb pas eens iets gelezen over zo'n bedrijf.

DLT, Deuk en LakTechniek heet dat, uitdeuken zonder spuiten. Ze doen reparaties aan huis, en heb er in het blad best een aardig stukje over gelezen. Ze masseren de deuk van binnenuit eruit, op zo'n manier, dat je er nix meer van ziet .. Geloof dat dat ook iets van 150 euro kost.

Riel dat kan alleen bij glade kleinere deuken. Die dorpel krijg je zo nooit gerepareert je kunt er ook niet van binnen bij.
Patrick L.

Ruud schreef:
Riël schreef:Patrick, nou je 't zegt over uittrekken, ik heb pas eens iets gelezen over zo'n bedrijf.

Riel dat kan alleen bij glade kleinere deuken. Die dorpel krijg je zo nooit gerepareert je kunt er ook niet van binnen bij.
waar ik ben geweest lassen ze iets tegen de dorpel aan waaraan tooltje vastgemaakt wordt en daarmee wordt de dorpel weer recht getrokken. Wordt daarna strak gemaakt en gespoten, zou 150 euro kosten en ben de auto 2 dagen kwijt. vind de prijs wel meevallen.
Ruud

Aha patrick dan zou ik hem zo laten maken , en dan heb je er zelf geen omkijken naar. Als ik het zelf moest doen kwam er een nieuwe dorpel in maar dat is natuurlijk veel duurder , of je moet alles zelf kunnen. Laat hem lekker oplappen dan heb je dadelijk weer een super strakke clio en dan weet niemand dat daar ooit een deukje heeft gezeten.
Riël
Über-Spammer

Ja doe dat ook, de dorpel is niet zwaar beschadigd/krom zo te zien, dus verder maakt 't niet uit.
Patrick L.

ik red het denk ik niet om vanavond te komen, een vriend heeft hulp nodig in zijn flat met verven etc, dus ik zal em maar een handje gaan helpen :)
mzzl
Ollie

Ik ben weer van de partij vanavond...wie is er nog allemaal?
marco

hallo mensen ,ff uitleg over de verkoop van de 5.al langer sukkelde ik met de auto als ik weg moest met de kinderen .De kleinste heeft een kuip stoel achter en die zit met zijn voetjes tegen de bijrijders stoel op,dus ruimte te kort.Ik wil wel dat de kids wat normaal achterin kunnen zitten.Plus als we boodschappen gingen doen was het ook niet echt joepie de poepie :@ .Dus heb ik besloten om hem te gaan verkopen voor iets groters ,luxer,en toch best rap en sportief.En natuurlijk RENAULT :D .Het gaat een renault 19 16v charmade worden :D .Dus de 5 deurs 19 16v.nou dat was de hele aap uit de mauw :) .Dus nogmaals RENAULT % GT TURBO TE KOOP BWJ 87

wie maakt me los :D

greetz marco
ps als iemand een 19 16v charmade weet te staan let me know
Noyd

Ik wil je er wel vanaf helpen marco!!

Hebbe we t vanavond wel over... als je tenminste komt
Never drive faster than your guardian angel can fly...
marco

Noyd schreef:Ik wil je er wel vanaf helpen marco!!

Hebbe we t vanavond wel over... als je tenminste komt
ik zal vanavond niet aanwezig zijn noyd.Als je echt interesse hebt stuur me dan een mail of een pm.mail ik je wel alle gegevens terug van de auto.Let WEL MENSEN HIJ GAAT ER NIET VOOR EEN HABBEKRATS UIT.Ik heb een bedrag in mijn hoofdt en daaronder gaat die er niet uit.Dus ik zou zeggen feel free je hebt hem al gezien op de t.n.m's,doe eens eens een serieus bod :D .

greetz marco
Marcel J.

Wilco en ik komen vanavond ook weer :)

@marco: (Y) kzal eens infomeren, of ik iemand voor je weet, kweet wat je wil hebben ervoor dus moet lukken
Gesloten