ZERO-X schreef:GIster middag rond een uur of 12 schat ik,,Op de "Westerweg" vanuit heerhugowaard richting alkmaar.Een tegemoet komende 5 GTT,phase2 op het eerste oog in nette staat,,optisch zag ik alleen een laguna/r19 grill IEMAND van hier????
Toevallig een witte? Die zie ik namelijk wel eens rijden.
Nee ,,was een blauwe,,zelfde kleur als die van jouw
Da's een eindje uit de buurt voor jou .
Ik zie deze auto dagelijks, is van een jongen uit Geldermalsen. Woont 2 straten bij m'n ouders vandaan. De eigenaar voelt zich helaas iets te "stoer" om tegen een andere sportieve Reno te zwaaien/praten . Vandaar dat ik hem niet waard vond om hem te posten.
Afgelopen dinsdag gespot in Ridderkerk bij sportcentrum de Fakkel op de parkeerplaats een gele Clio Sport met RTC stickers op de achterraampjes. Zag er heel netjes uit! Van wie o wie is die? Ik zag in ieder geval geen bekende in het zwembad
Echt puur toeval dat ik m zag staan. Ik reed aan de andere kant met een gangentje van 120 voorbij en ineens zag ik in mijn ooghoek een express staan. Na iets beter kijken (heel gauw) zag ik het spoilertje zitten en toen was het al bijna zeker dat jij het was
Chris: bij de blauwe renault 5 GTT in scheveningen bij de vuurtoren moet je maar eens een stikker onder de voorruit doen hoor. Wie weet meld hij zich dan ook wel aan
Williams met een B kenteken, das knap?? Misschien waren ze op weg naar de Willi meeting in Bodegraven.
Die GT met Frans kenteken is die Alpine blauw? Zoja, dan komt de eigenaar ook wel eens op dit forum. Als het goed is zitten er ook RTC stikkers op. Ben alleen zijn naam even kwijt.
knap he, kan niet alles onthouden als ik er langs rijd. Misschien was 'tr wel n D, . Blauwe heeft idd rtc stickers en 2 blauwe sparco kuipjes. Ze waren niet op weg naar die meeting, want ze stonden op de personeels parkeerplaats en niet bij elkaar.
Net gespot op de Zandzuigerstraat in Den Bosch, een Williams. Kenteken was iets van GS-HB-21 en hij zag er netjes uit, niet verlaagd, een andere uitlaat eronder en verder was standaard voor zover ik het kon zien in die paar seconden.
Chris schreef:Vandaag gespot omstreeks 18:45:
- Lokatie: Een parkeerterrein bij de Hooge Burch in Zwammerdam.
- Model: R5GTT.
- Kenteken: XS-42-JG.
- Kleur: Zwart.
- Staat: Strak, maar wel vuil.
- Tuning: 15" Artec velgen, embleemloze achterkant, smokey knippers, nette booskijkers. Ook zaten er allu matten en pedalen in. Rechtsachter zat een zwart gespoten phase2 wiel. Tevens, dikke nummerplaten, ongeboord gemonteerd(één keer raden door wie). Ook zat er een gele Vive Le Sport stikker op de achterruit.
- Kilometerstand: 185502(leuk voor de twee oude RTC eigenaren).
- Bijzonderheden: Tja, zeer bekende auto van een aantal RTCers onder ons en een collega van mij.
GVD mijn eerste GTT....
Blijft een wijs ding als ik m weer is zie rijden in Oudewater, ik heb m verkocht met 144000 km's erop...!
Haas heeft m ook nog gehad met let op: 80000km!!!
En Ruud had hem bij ongeveer 120.000KM.
Vroeger was hij zoals je weet van een monteur bij Hans Jongerius. Toen stonden de XS-42-JG en die andere zwarte GTT(XL-60-BN??) altijd bij elkaar.. Dat is echt al jaren geleden.. De XL-60-BN is nog steeds van die monteur, mooi 5je ook.
Zaterdag was oudere vrouwen in een 16V dag, bij de shell bij afrit velserbroek op randweg een blauwe met daarin een vrouw en een man van ik denk rond de 40 daarna op de zijlweg hetzlfde verhaal alleen dan een zwarte voorzien van andere sloffen
Toevallig zaterdag iemand z'n blauwe of zwarte 16V uit geleend aan moeders???
vandaag gespot op de velserduinweg in ijmuiden: een blauwe clio 16V (die zie je niet vaak ) met kenteken FF-FJ-entweegetallen, verlaagd, 15 duims BBS velgen volgens mij en een sportpijp, kon het niet goed zien want ik reed vol gas voorbij op me postfiets
Sander101 schreef:Vnamiddag op de n11 vanuit zoeterwoude een grijze 5 GTT. Ik toeterde en zwaaide en hij zwaaide terug
heee, was ik dat?
Das een goeie Er zat een dame naast je en je reedt vanaf de n11 de a4 op om vervolgens meteen weer eraf te gaan. T-splitsing ging je rechts en bij de stoplichten ging je weer rechts.
En nee, ik ben je niet aan het stalken
Van t weekend ga ik naar Dieppe.
Is een internationaal Renault-Sport en Alpine weekend!!
En zondag is er een fabrieksbezoek! ( daar wordt de phase2 CLIO V6 gebouwd!! )
Gisteren morgen op de a2 bij Eindhoven, super dikke Blauwe Renault Megane 'Williams' Met DTM spoiler en gouden velden, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vet hoor!!!! Weet niet of ie RTC stickers had?
Laatst gewijzigd door Bennie op di 2 sep 2003 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
iwi schreef:Vanmiddag rond 12 uur: een blauwe Clio (Williams?) met goude RTC stickers op de zijramen.
Volgens mij was het op de A9. We hebben even gegroet
Ja, dat was ik! Ik was onderweg naar de Williams-meeting in Bodegraven! Ik dacht dat je er ook wel heen ging, maar niet dus. Je zwarte lak van je 19 glimde nog wel mooi zeg!