@iedereen: Wie o wie wil er voor mijn kind(gtt) zorgen als ik weg ben?

IDD what's up Marco...kom gezellig mee!!!!! Wat toeren en ouwhoerenEgid schreef:@Marco: zeg kerel warom ga je niet mee? Dat is erg jammer!
@iedereen: Wie o wie wil er voor mijn kind(gtt) zorgen als ik weg ben?
DoubleYou schreef:Alweer? Is 2 daagjes terug ook in het ACT gestopt. Misschien moet er ergens een "humorlinkjesverzameling" komen en als je iets post dat eerst doorkijken
No offence hoor, hij's humor. Post ik mijn linkie (zelfde idee) ook wel:
KLIK OOK HIER
ja zal wel de Clio worden denk ik.@Patrick L : cool man, dat de turbo loopt. Maar ik neem aan dat je met de Clio ons voor gaat de 14e?
Als je je t-shirt vult mag je met mij meewilco blue schreef:ik zal het met een bijrijders baan moeten doen want mijn 5 zal dan nog niet klaar zijn.
t.n.m. was life,,heb nu andere prioriteiten gesteld.En daar past t.n.m. niet bij,jammer but thats life.Heeft natuurlijk ook meerdere redenen dat ik mijn rug heb gekeerdt naar de t.n.m.,,waar ik mij niet over uit ga laten.Over die toertocht ik ga gewoon niet mee,,net zoals ik niet meer naar de t.n.m. kom.Sorry guys it was fun but now tha schow is over,and my life goes on.Ik ga wel nog mee als er een meeting is en jullie besluiten om met een groep te gaan maar voor de rest trek ik me helemaal terug.wilco blue schreef: en marco (t.n.m is life en life is t.n.m)
vraag maar raak boy,,en anders kom je toch gewoon ff lekkel langspatrick 21TURBO schreef:ja pc doet het weer een beetje,wel nog ff wennen na al die tijd niks doen op het ding.
maar moet je sowiso nog ff hebben heb nog wat vraagjes over wat dingen.
Da's fucked up Rob!Rob (R5B) schreef:Ze hebben vannacht geprobeert in me auto in te breken, en wel door ALLEBEI de deuren compleet te verbuigen!!!![]()
![]()
. Nu heb ik dus 2 kapotte deuren waardoor ik niet de wagen ik kan. Ze hebben er niets uit gejat omdat ze er niet in kwamen. Me deuren zijn GDV 10 tot 15 cm verbogen boven bij het raam. Dus dat wordt 2 nieuwe deuren. Ik hoopalleen dat die "pin" waar de het slot in valt niet ook vebogen is.
Waarom kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven. Ik kan wel janken
Rob (R5B) schreef:Ze hebben vannacht geprobeert in me auto in te breken, en wel door ALLEBEI de deuren compleet te verbuigen!!!![]()
![]()
. Nu heb ik dus 2 kapotte deuren waardoor ik niet de wagen ik kan. Ze hebben er niets uit gejat omdat ze er niet in kwamen. Me deuren zijn GDV 10 tot 15 cm verbogen boven bij het raam. Dus dat wordt 2 nieuwe deuren. Ik hoopalleen dat die "pin" waar de het slot in valt niet ook vebogen is.
Waarom kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven. Ik kan wel janken
Wat zwaar klote zeg!!! ik kan er echt nbiet tegen als men zoiets doen. achterbakse eikelsRob (R5B) schreef:Ze hebben vannacht geprobeert in me auto in te breken, en wel door ALLEBEI de deuren compleet te verbuigen!!!![]()
![]()
marco schreef:vraag maar raak boy,,en anders kom je toch gewoon ff lekkel langspatrick 21TURBO schreef:ja pc doet het weer een beetje,wel nog ff wennen na al die tijd niks doen op het ding.
maar moet je sowiso nog ff hebben heb nog wat vraagjes over wat dingen.![]()
greetz