Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Egid
Contacteer:

@Marco: zeg kerel warom ga je niet mee? Dat is erg jammer!
@iedereen: Wie o wie wil er voor mijn kind(gtt) zorgen als ik weg ben? :lol:
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Marcel J.

Egid schreef:@Marco: zeg kerel warom ga je niet mee? Dat is erg jammer!
@iedereen: Wie o wie wil er voor mijn kind(gtt) zorgen als ik weg ben? :lol:
IDD what's up Marco...kom gezellig mee!!!!! Wat toeren en ouwhoeren 8)

@ Egid: kwil wel :D Mag ik er in rijden >-) >-)

@ Moontje: Waarom rij jij niet mee? Dan is je been toch weer "heel"?

bies donderdag, kom wel wat later

ByeBye
Michel S.
Contacteer:

Ik ga ook maar mee. Iemand moet op de kinders letten. Wie rijdt eigenlijk voorop( en geeft dus ook het tempo aan?). Laat die even contact met mij opnemen. Even een paar prive lessen geven hoe ik het graag had gezien hahahaha. Nee zal me gedragen.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

DoubleYou schreef:
Moontje Mégane Coupé schreef:KLIK HIER

:D :lol: :D :lol: :D
Alweer? Is 2 daagjes terug ook in het ACT gestopt. Misschien moet er ergens een "humorlinkjesverzameling" komen en als je iets post dat eerst doorkijken :)
No offence hoor, hij's humor. Post ik mijn linkie (zelfde idee) ook wel:
KLIK OOK HIER :D

Sorry, maar dit is eigenlijk de enige topic op dit forum waar ik naar kijk... :s
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

ik zal het met een bijrijders baan moeten doen want mijn 5 zal dan nog niet klaar zijn.
Riël
Über-Spammer

Als je maar zorgt dat je d'r bent! :) praat marco effe mee ja?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ollie

@Michel : Patrick L. gaat voorop rijden en die gaat dus het tempo aangeven. Maar met zijn wegligging gaat dat wel goed komen. Traject dat we af gaan leggen is echt te gek!

@Moontje : ga je dan nu mee of niet? :)

@Patrick L : cool man, dat de turbo loopt. Maar ik neem aan dat je met de Clio ons voor gaat de 14e?
Patrick L.

@Patrick L : cool man, dat de turbo loopt. Maar ik neem aan dat je met de Clio ons voor gaat de 14e?
ja zal wel de Clio worden denk ik.

@Michel, denk dat je het grootste gedeelte van de route wel kent. Er zullen stukjes zijn waar we even flink aan het stuur moeten trekken :wink:
Maar aangezien het een toertocht is en voor veel mensen onbekend terrein is, zal het geen rallysprint worden, stukje veiligheid staat voorop.(het zal ook geen ouwelullen rit voor zondagrijders worden :wink: )
Je krijgt een routebeschrijving dus je kunt deze altijd nog eenkeer op je eigen tempo narijden :)
Michel S.
Contacteer:

wilco blue schreef:ik zal het met een bijrijders baan moeten doen want mijn 5 zal dan nog niet klaar zijn.
Als je je t-shirt vult mag je met mij mee :P

Nee, zonder flauwekull. Als je meewilt mag je met mij mee. Heb wel maar plaats voor 1 persoon.

Maar heb misschien een betere oplossing. Er moet 1000 KM gereden worden met die Phase 1 als die klaar is en APK gekeurd. Dus wellicht een idee om je in te zetten daarvoor. Wat zeg je ervan?

@Patrick L.
Zijn maar weinig weggetjes wat ik denk ik nog niet ken. Maar veiligheid voorop en het is een tourtocht. Rallysprints doen we wel een andere keer. Wellicht een idee :P
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Riël
Über-Spammer

Leuk idee. sjjt, ff wachten tot die hollanders naar huis zijn, gaan we achterstevoren nog es

:D
voske

nou mensen heb gelukkig weer mijn naampje terug thank to tino :worship:

ik zou ook wel graag meewillen met de tocht maar ja denk nie dat ik met de brommer het bijhoud... :-* :@

maar ja ben al blij dat ik weer kan replyen enzo :D

de groeten
wilco blue

michel als dat kan zou ik dat helemaal niet erg vinden en marco (t.n.m is life en life is t.n.m)
oja en ik hoop binnen kort weer eens langs te komen als ik een auto heb om me te vervoeren en mensen tot donderdag .
oja nog 1 ding .
Riel,ollie en patrick petje af jongens en ik neem mijn woorden terug had nooit verwacht dat het zou lukken dus bij deze :worship:
marco

wilco blue schreef: en marco (t.n.m is life en life is t.n.m)
t.n.m. was life,,heb nu andere prioriteiten gesteld.En daar past t.n.m. niet bij,jammer but thats life.Heeft natuurlijk ook meerdere redenen dat ik mijn rug heb gekeerdt naar de t.n.m.,,waar ik mij niet over uit ga laten.Over die toertocht ik ga gewoon niet mee,,net zoals ik niet meer naar de t.n.m. kom.Sorry guys it was fun but now tha schow is over,and my life goes on.Ik ga wel nog mee als er een meeting is en jullie besluiten om met een groep te gaan maar voor de rest trek ik me helemaal terug.
ik zal eens op de zoveel tijd wel eens komen kieken hoe het nog gaat met iedereen :) .

greetz and see ya
wilco blue

ok dat is jammer marc dat je niet komt maar ik leg me neer bij je besluiten maar ik zal je nog vaak lastig komen vallen als mijn autotje het weer doet en wie weet he .
Patrick

ejjjjzzzzzzzzzzz ben er weer :smoke:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
marco

patrick 21TURBO schreef:ejjjjzzzzzzzzzzz ben er weer :smoke:
welcome back pattie,,how is life jong :D
enne doet de pc het nog een beetje :p
Patrick

ja pc doet het weer een beetje,wel nog ff wennen na al die tijd niks doen op het ding.
maar moet je sowiso nog ff hebben heb nog wat vraagjes over wat dingen.
Riël
Über-Spammer

met 100 octaan, een groter geragde sproeier en 1 bar onder de klep vliegt die 5 echt abnormaal!

wEET iemand hoe het ka ndat ie in de 1 en 2 trager voelt (met dat arme mengsel sleurde die er harder door). De 3, 4 en 5 zijn tja, super 8) de 5 drukt je nog achterover, maar hij heeft nog een hele korte pingel bij zo'n 3500 toeren. Moet ik nog eruit krijgen, dus druk er pas bij 4000 op en dan gaat 't wel.
marco

patrick 21TURBO schreef:ja pc doet het weer een beetje,wel nog ff wennen na al die tijd niks doen op het ding.
vraag maar raak boy,,en anders kom je toch gewoon ff lekkel langs :wink:

greetz
Rob

Ze hebben vannacht geprobeert in me auto in te breken, en wel door ALLEBEI de deuren compleet te verbuigen!!! :evil: :@ :evil: . Nu heb ik dus 2 kapotte deuren waardoor ik niet de wagen ik kan. Ze hebben er niets uit gejat omdat ze er niet in kwamen. Me deuren zijn GDV 10 tot 15 cm verbogen boven bij het raam. Dus dat wordt 2 nieuwe deuren. Ik hoopalleen dat die "pin" waar de het slot in valt niet ook vebogen is.
Waarom kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven :evil: . Ik kan wel janken
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Rob (R5B) schreef:Ze hebben vannacht geprobeert in me auto in te breken, en wel door ALLEBEI de deuren compleet te verbuigen!!! :evil: :@ :evil: . Nu heb ik dus 2 kapotte deuren waardoor ik niet de wagen ik kan. Ze hebben er niets uit gejat omdat ze er niet in kwamen. Me deuren zijn GDV 10 tot 15 cm verbogen boven bij het raam. Dus dat wordt 2 nieuwe deuren. Ik hoopalleen dat die "pin" waar de het slot in valt niet ook vebogen is.
Waarom kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven :evil: . Ik kan wel janken
Da's fucked up Rob! :evil: Ik heb dat een paar maanden terug ook gehad. Helaas hebben ze toen m'n radio eruit gejat. :@ Suc6 met de schadeafhandeling.
Marcel J.

Rob (R5B) schreef:Ze hebben vannacht geprobeert in me auto in te breken, en wel door ALLEBEI de deuren compleet te verbuigen!!! :evil: :@ :evil: . Nu heb ik dus 2 kapotte deuren waardoor ik niet de wagen ik kan. Ze hebben er niets uit gejat omdat ze er niet in kwamen. Me deuren zijn GDV 10 tot 15 cm verbogen boven bij het raam. Dus dat wordt 2 nieuwe deuren. Ik hoopalleen dat die "pin" waar de het slot in valt niet ook vebogen is.
:@ :gun: Schoot them :gun:

En dan heb je ook nog de pech dat ze stom zijn :@ Wie buigt nou de deuren om?

Sterkte en als je wat nodig hebt...
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

aiaiaiai... Wat een gore teringhonden! :(

Sterkte!
Vos

En dat terwijl je als je slim bent zonder al te veel moeite zo in een 5 bent zonder al te veel te mollen! Echt belachelijk gewoon. Een jaar geleden hebben ze ook de deur van mijn GTE gemold toen ze naar binnen wilden toen dat niet lukte hebben ze maar een ruit ingeslagen.... dit soort mensen moet tegen de muur!!! sterkte
Clio 16v.....
Ollie

@ Rob : wat een schijt man, over zo'n honden kan ik me echt mateloos ergeren. Geen respect voor de spullen van anderen. Suc6 man!

@ Patrick21Turbo : Hé kerel, back on the internet! Cool man, kun je weer lekker mee ouwehoeren en posten. Ga je trouwens mee op de toertocht de 14e?

@ Marco : Ik snap er niks van kerel, maar doe wat je moet doen. Ik vind het gewoon vreemd van iemand die normaal nooit een TNM mist.

Ik denk trouwens niet dat ik er ben vanavond. Heb andere plannen. Dus alvast tot volgende week...
Riël
Über-Spammer

@Rob: Baleh ja man 8)

Eikels! |F|
Patrick L.

@ Rob .ja, wat een laffe streek om zo je wagen te mollen :@
das echt k*t en echt zonde. Succes met opknappen.

@ Pat, welkom, hoe hangt ie? :wink:

Als er nog iemand is na 23.00u, ... tot straks.
Bram (vospower)

Wat zwaar klote zeg!!! ik kan er echt nbiet tegen als men zoiets doen. achterbakse eikels :(

Suc6 met de shit...!
Marcel J.

@marco: respect, maar bedenk je nog eens over de toertocht (F) tzou toch echt jammer zijn!!!!

voor de rest (incl Pat21 (Y) ) tot strakjes bij de mac, kmoet nog effe voetballen en jawel 60 dagen geen regen, maar vandaag.... :-*
Ruud

Zo ben net weer terug van ons fijn maastrichtje was weer kei gezellig vanavond. Ik ga nu lekker pitten tot de volgende keer allemaal he mzzl.
Patrick

marco schreef:
patrick 21TURBO schreef:ja pc doet het weer een beetje,wel nog ff wennen na al die tijd niks doen op het ding.
vraag maar raak boy,,en anders kom je toch gewoon ff lekkel langs :wink:

greetz

kee man,doe ik,ik was vanmiddag al bij je zag je auto staan maar je was er niet,hebben ze je opgepikt voor het werk?
Patrick

PAT:ja pat hij hangt nog steeds naar links,dus hangen doet ie nog,of ie het nog doet na al die tijd weet ik niet heb niet meer getest :lol:

OLLIE:ja ollie ik ben er weer,marco heeft mijn pc weer gefixt en ben er blij om,wat die toertoch betreft houdt het ff onder voorbehoud,ik wil wel mee maar ik kan nog niet uitsluitsel geven of ik kan.

MARCO:thanks nog marco (Y) ,ik weet is kleine moeite maar voor mij geen doen.

ROB:tja rubke,wat vind ik dit sneu voor je man,hebben jullie geen garage ofzo dan zou jem kunnen opgeven onder inboedel mischien.ik zeg maar wat,maar ik vind het echt rot voor je succes met de reparatie ik hoop dat je wat hulp krijgt links of rechts ermee,groet pat

MJ:sorry dat ik er niet was donderdag maar ik had jamie en dat gaat voor he,we zien ons wel weer.

bedankt voor jullie aandacht,groeten.
wilco blue

Ik heb eens goed nieuws mijn zuster gaat de astra weg doen voor een gtt of een clio 16v dus binnen kort weer een lid erbij :p
Marcel J.

Das beter dan un astra :-* hahahahaa khoop dat ze voor de 16v gaan, trouwens ook veel williamsen te koop tegenwoordig :wink:

Effe tussendoor, kheb al voor de derde een 16v gespot in maastricht. Tis een blauwe geheel standaard maar wel erûg verlaagd, niveautje patje :wink: en een vrouwtje achter het stuur :D
tijd voor nieuwe flyers
Egid
Contacteer:

[quote="MJen jawel 60 dagen geen regen, maar vandaag.... :-*[/quote]

HAHAHA, ik zit nu op Gran Canaria, en daar hebben ze van de 365 dagen er +- 340 volle zon !!!! 8)

@ iedereen: ik heb me echt een vette 5 gt turbo pet laten maken, héél misschien dat ik effe een foto upload. Een witte met in het zwart 5 gt TURBO op de voorkant en op de achterkant en Renault-logo!! Als iemand interesse heeft PM dan even ik kijk vrijdag wel even of er interesses zijn, dan laat ik ze maken en neem ze dan mee naar Nederland. Deze mooie dingen kosten 15 Euro.

De Ballen en tot de 14e!!!!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Gesloten