Ik ben er eindelijk ook 1 tegen gekomen! Vanmiddag in Noordwijkerhout bij de campings: Clio 16v, het was een zwarte met zilveren Renault tuning club sticker op de zijruiten!! Hij zag er zeeeeeeer netjes uit!!! Greetzzzzz Bennie
furious_tuning schreef:Ik ben er eindelijk ook 1 tegen gekomen! Vanmiddag in Noordwijkerhout bij de campings: Clio 16v, het was een zwarte met zilveren Renault tuning club sticker op de zijruiten!! Hij zag er zeeeeeeer netjes uit!!! Greetzzzzz Bennie
Zozo, komt er iemand in noordwijkerhout? Moest-ie daar dan?
Welke camping trouwens, solassi?
Ik ken NWH namelijk, heb er 11 jaar gewoond Nog nooit een RTC-er tegengekomen, nooit een tuningwagen trouwens
Gehoord daarnet: een turbo met dumpvalve die onder mijn raam van de boddenkampsingel de hengelosestraat op reed, tijd 20:28.
Een 5 turbo maybe? Komt hier nooit een turbo met dumpvalve voorbij, was de eerste keer hier. Ik wilde meteen naar het raam leunen om te kijken wat en of wie het was, maar het ging te snel... Niks gezien dus, alleen gehoord.
Als het een rtc-er was hoor ik het wel, anders, mistery...
Hoe laat ongeveer? Kan goed zijn dat ik daar 's middags in meegereden ben.
Hoelaat weet ik echt niet meer maar was wel in de middag.
Ik zat in m'n vrachtwagen en ik wilde net iemand inhalen maar toen ik half op de 2e baan zat zag ik pas wat er achter me zat . Dus toen ben ik snel weer terug gegaan. Misschien is dat je opgevallen.
Ik zat in m'n vrachtwagen en ik wilde net iemand inhalen maar toen ik half op de 2e baan zat zag ik pas wat er achter me zat . Dus toen ben ik snel weer terug gegaan. Misschien is dat je opgevallen.
Ik ben niet op de A2 geweest met die bak, maar degene die erin reed ging tussen 3 en 4 (weet niet meer precies) vanuit Oss naar het strand, dus ik denk dat 'ie wel over de A2 is gereden.
SMILLIAW schreef:kijk mensen,
dit vind ik nou LEUK!!!!!
ben ik bij ma op visite in 5huizen(tja, waar ligt dat dan), heeft Chris gisteren m'n nieuwe nrplaat + houders geplaats, vind ik een RTC sticker onder m'n wisser.
weet iemand uberhaupt wel waar dat is??
wie was deze persoon??
het ging om een Williams
ben ik bij ma op visite in 5huizen(tja, waar ligt dat dan), heeft Chris gisteren m'n nieuwe nrplaat + houders geplaats, vind ik een RTC sticker onder m'n wisser.
wie was deze persoon??
het ging om een Williams
Koel was Sunil dat
2e keer dat ik hem spot!! Ik was op bezoek bij een vriend van me die daar om de hoek pas een huizie heeft, ik zag je weggrijden om een uurtje of 9 dacht ik, mijn auto stond 10 m verderop (zwarte RSi)
Wat een fabrieksterrein trouwens :-*
Laatst gewijzigd door ~thijs~ op di 12 aug 2003 9:42, 1 keer totaal gewijzigd.
wie was deze persoon??
het ging om een Williams
Koel was Sunil dat
2e keer dat ik hem spot!! Ik was op bezoek bij een vriend van me die daar om de hoek pas een huizie heeft, ik zag je weggrijden om een uurtje of 9 dacht ik, mijn auto stond 10 m verderop (zwarte RSi)
Wat een fabrieksterrein trouwens :-*
yes, de 2e keer al thijs...
3e keer trakteren??
heb je rsi niet zien staan, ik ben er regelmatig dus volgende keer als je hem weer ziet staan bel maar bij nr 12 aan (precies ertegeover) dan houden we een mini meeting!
Volgens mij was ik dat, heb wel een vrachtwagen redelijk hard voor bijgekomen en die zwabberde ook wat Weet je zeker dat het de A2 was?
Net gespot (minuutje geleden): gele megane die met slippende banden vanaf de hengelosestraat rechtsaf de boddenkampsingel op ging. Zag er erg mooi uit, had trouwens ook een spoilertje achterop.
Vanmiddag,rond een uur of 4,,Bij de mc donalds.EEn zilveren 5 met dikke velgen,verlaagt sebring alfa skirts.Dit bleek dus om mijn oude 5 te zijn die ik dik 1,5 jaar gelden had verkocht,Was wel weer leuk om te zien
ZERO-X schreef:Vanmiddag,rond een uur of 4,,Bij de mc donalds.EEn zilveren 5 met dikke velgen,verlaagt sebring alfa skirts.Dit bleek dus om mijn oude 5 te zijn die ik dik 1,5 jaar gelden had verkocht,Was wel weer leuk om te zien
Das c-kers leuk heb je de bestuurder ook nog aangesproken of had je daar de kans niet voor??
Was de auto nog het zelfde zoals je um weg hebt gedaan of in een betere of juist mindere staat.
Ik wou dat ik al in z'n vette renault kon rijden maar eerst maar mijn rijbewijs halen.
Ik had het veeltste druk ,om die grote big-mac in mijn mond te stoppen ,,maar kwa uiterlijk zag hij er echt nog steeds super uit,en ja hij had dan ook geen roest aan de buitenkant,en dat voor een auto uit 1985
Tino schreef:Gistermiddag, bij de kuip een blauwe 5 GT phase 1.
Drie gasten er in, parkeerde naast vervat de camping winkel.
Zag er wel tof uit de org. phase 1 velgies er onder geen rtc kenmerken.
Opvallend geen eindpijp die bij de uitsparing van achterbumper zit en ik zag ook geen sidepipe.
Wie o Wie?
finally. Dat was ik dus. Het zijn overgens niet de originele ph1 velgen maar 21 turbo velgen.
En er zit geen eind demper meer onder vandaar dat niet gevulde gat. Er komt binnen een maand wel een sidepipe.
Niets gemerkt aan de kleur van voor en achter skirts? Zoniet dan valt het dus toch niet op?
Merijn schreef:Zojuist gespot:
Lokatie: Nieuwe Hescheweg te Oss.
Type: Renault Clio 16v ph.1
Kleur: Williams blauw
Kenteken: GE-EN-ID
Opmerkingen: 15/16 inch Azev A's
Weet je zeker dat het een blauwe is ?
Ik ben onlangs een zwarte tegengekomen met AZEV en hetzelfde kenteken
Merijn schreef:Zojuist gespot:
Lokatie: Nieuwe Hescheweg te Oss.
Type: Renault Clio 16v ph.1
Kleur: Williams blauw
Kenteken: GE-EN-ID
Opmerkingen: 15/16 inch Azev A's
Weet je zeker dat het een blauwe is ?
Ik ben onlangs een zwarte tegengekomen met AZEV en hetzelfde kenteken
Ik zag em bij de oranje pomp DK
Ik dacht dat 'ie blauw was, maar het was al redelijk donker, dus ik kan me vergissen! Ik zal eens kijken of ik 'm nog een keer kan spotten.