Haal ik gisteren m'n cliootje op bij Veban, verteld die man me een verhaal:
De clio die ik heb is volgens hem in '98 door hem in elkaar gezet. Helemaal van nix af opgebouwd met een NIEUW chassis. Het framenummer staat er ook in geslagen met slagletters. Dat deed de RDW waar hij bijstond. Hij vond het leuk dat de wagen toch uiteindelijk bij hem terug was gekomen. Dus een '98er clio 16v
Zeker, ik moet vanmiddag nog naar hem toe, ik heb m'n telefoon in de ruilauto laten liggen...
Dan ga ik gelijk ff vragen hoe oud de rest van de spullen is. Motor enzo. Het chassis iig uit '98.
Vond het al zo raar, nergens geen spatje roest te bekennen
henk vertelde me ooit dat hij een partij chassis van de clio had gekocht, die wel geproduceerd waren, maar niet gebruikt.(weet niet hoeveel)
die heeft hij toen wel 'afgemaakt' en verkocht...
Marcel B schreef:Ik nam van veban gewoon de sleutels van de leen-auto mee richting huis, ben maar ff omgekeerd
Ook had ik me eigen sleutels die morgen alweer meegenomen, zodat ze me auto niet in kwamen
/offtopic
die leenauto's zijn wazige auto's. kheb ze nu allemaal wel een keer gehad, wat ik _daar_ wel niet mee heb mogen meemaken. onderdelen die er af vlogen, uitvallen op de snelweg, overhitte motor...
Laatst gewijzigd door frank_williams op ma 7 jul 2003 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcel B schreef:Ik nam van veban gewoon de sleutels van de leen-auto mee richting huis, ben maar ff omgekeerd
Ook had ik me eigen sleutels die morgen alweer meegenomen, zodat ze me auto niet in kwamen
/offtopic
die leenauto's zijn wazige auto's. kheb ze nu allemaal wel een keer gehad, wat ik _daar_ wel niet mee heb mogen meemaken. onderdelen die er af vlogen, uitvallen op de snelweg, overhitte motor...niet normaal.
die leenauto's zijn niet echt top nee...
heb weleens een r19 als leenauto gehad, die reed echt perfect, maar die clio's zijn wel bagger.oververhitte motor niet gehad, wel uitvallen van de motor
maar ik heb liever die clio dan 35 euro moeten betalen voor een leenclio bij de dealer.
die leenauto's zijn wazige auto's. kheb ze nu allemaal wel een keer gehad, wat ik _daar_ wel niet mee heb mogen meemaken. onderdelen die er af vlogen, uitvallen op de snelweg, overhitte motor...niet normaal.
die leenauto's zijn niet echt top nee...
heb weleens een r19 als leenauto gehad, die reed echt perfect, maar die clio's zijn wel bagger.oververhitte motor niet gehad, wel uitvallen van de motor
maar ik heb liever die clio dan 35 euro moeten betalen voor een leenclio bij de dealer.
Hmm zijn inderdaad niet de nieuwste bakken die je als leenauto meekrijgt maar ik heb liever een gratis rukbak dan een nieuwe voor 40 pleuro.
Had daar een keer een clio meegenomen. Rij ik weg naar me werk is de hoornburg open. Dus ik netjes motor uit. Hoornburg weer dicht ik wil starten. gebeurt niets. sleutel erin eruit weer niets. HELEMAAL NIETS dus. Auto links en rechts om me heen toeterend.
toen ineens aha, die startonderbreker met dat gekke druk systeem Moet je dus eerst met je sleutel tegenaan zitten.
hahaha.. ja maar die gele veban clio is echt uber, heb m een keer mee gekregen. Is een dieseltje, sjee ik wist niet wat ik hoorde leek wel een vrachtwagen. Maar buiten dat reed het zeer goed! is de auto waar Henk zelf in rijd. Tevens heb ik een keer een witte clio mee gekregen reed ook wel best alleen was ik de banden niet echt gewend in vergelijking met mijn plakkers... hoorde soms ieeeeeey in de bochten, conclusie zachter rijden hehe. Maar nog nooit stil gestaan met die wagens ofzow.
Kben vant weekend nog naar de GP van Europa geweest op de Nurburgring met een leenauto van Veban. De rode 16v met rammelende uitlaat. Gewoon nog 220 rijden bergie af, zonder problemen.
Madman_daan schreef:hahaha.. ja maar die gele veban clio is echt uber, heb m een keer mee gekregen. Is een dieseltje, sjee ik wist niet wat ik hoorde leek wel een vrachtwagen. Maar buiten dat reed het zeer goed! is de auto waar Henk zelf in rijd. Tevens heb ik een keer een witte clio mee gekregen reed ook wel best alleen was ik de banden niet echt gewend in vergelijking met mijn plakkers... hoorde soms ieeeeeey in de bochten, conclusie zachter rijden hehe. Maar nog nooit stil gestaan met die wagens ofzow.
Madman_daan schreef:hahaha.. ja maar die gele veban clio is echt uber, heb m een keer mee gekregen. Is een dieseltje, sjee ik wist niet wat ik hoorde leek wel een vrachtwagen. Maar buiten dat reed het zeer goed! is de auto waar Henk zelf in rijd. Tevens heb ik een keer een witte clio mee gekregen reed ook wel best alleen was ik de banden niet echt gewend in vergelijking met mijn plakkers... hoorde soms ieeeeeey in de bochten, conclusie zachter rijden hehe. Maar nog nooit stil gestaan met die wagens ofzow.
die krijg ik morgewn ook mee
Waarom? iets laten fixen? maar die gele reclame clio rijd... ehhh... aardig diesel hahaha
martin rs schreef:das zeker vet!!! heb je er dan ook veel voor moeten betalen???
wel gaf man:p
hoe zit het dan met nouwjaar op papieren en verzekering enz.???
Er staat '98 op de papieren, daarom dacht ik eerst dat hij ingevoerd was.
En wat ik ervoor betaald heb? Moet ik dat wel zeggen...Kees zei iig dat ik er voor dat geld een hele goede koop aan had
Jasper clio 16v schreef:is veban eigenlijk ook duur met reparaties ?
muh pa heeft trouwens een slechte ervaring gehad bij VEBAN, ze hebben mijn oom geprobeerd een totale lossen auto te verkopen die ze slecht hadden opgebouwd muh had dat ding op zijn brug (r11) en hoop foute dingen.
dus ik mag niet eens het word veban noemen hiero.
Ze hadden overigens mijn pa nog wel een baan aangeboden
Het was me eerste ervaring met Veban, maar dat was wel ok. Ze belde me voor dingen te vragen, kreeg die gratis leenbak mee, en het was een flexe gast. Maar het belangrijkste: verstamnd van 16V's.
muh pa heeft trouwens een slechte ervaring gehad bij VEBAN, ze hebben mijn oom geprobeerd een totale lossen auto te verkopen die ze slecht hadden opgebouwd muh had dat ding op zijn brug (r11) en hoop foute dingen.
Ik ben er al 2 keer geweest en bij mij is het echt allemaal goed gemaakt dus ik vind het een super zaak!!! en niet te duur, ook belangrijk. eerste keer voor mn remmen en super grote beurt. En de tweede keer voor mn stuurhuis (was finaal kapot)
Altijd netjes behandeld en leenauto en korting gehad!!