IRC - "echt" chatten !
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Opgepast, RTC stelt zich niet aansprakelijk voor emotienele schade opgelopen in deze chat !!!

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Dat wel natuurlijk....
Maareh Irc is goed joh !
Maareh Irc is goed joh !
Ik zit es op die ircrommel te kijken, maar ik vind er niks aan, misschien ligt het aan het tijdstip (3:05) maar de twee mensen die er zijn reageren niet eens lekker dooie boel dan.Priyantha schreef:Het wordt steeeds gezelliger mensen !
Nu om 23:24 is het zelfs nog steeds DRUK !
Nee geef mij maar het forum, duurt misschien een a twee dagen, maar er wordt wel gereageerd. En het is nog nuttig ook.
Sorry Priyantha, maar ik vind er niks aan.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Die andere twee zijn ook bots, die de chat open houden. Die zeggen inderdaad niks terug...
Maar goed, ieder zijn eigen voorkeur verder...
Maar goed, ieder zijn eigen voorkeur verder...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Het concept is anders he...Alleycat schreef:Ik zit es op die ircrommel te kijken, maar ik vind er niks aan, misschien ligt het aan het tijdstip (3:05) maar de twee mensen die er zijn reageren niet eens lekker dooie boel dan.Priyantha schreef:Het wordt steeeds gezelliger mensen !
Nu om 23:24 is het zelfs nog steeds DRUK !
Nee geef mij maar het forum, duurt misschien een a twee dagen, maar er wordt wel gereageerd. En het is nog nuttig ook.
Sorry Priyantha, maar ik vind er niks aan.
Je kunt niet echt verwachten dat de halve RTC hier 's nachts zit denk ik, doen ze ook niet op het forum. Als je nou 21.00 checkt ofzo, ander verhaal
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Yep 
Gek he als er niemand is om 3 uur s'nachts
Volgens slaapt dan "vrijwel" iedereen. Tenminste IK wel. Ennuh Prietje en R5GTT zijn hele leuke Bots, alleen zeggen die niks terug
Prietje(heeeel orgineel he ? Sommige mensen noemen mij zo btw) is mijn botje
R5GTT is het botje van Oxje.
Maareh ja IRC is natuurlijk wel "iets" anders, maar als je het eenmaal door hebt, is het wel een errug makkelijk en snel communicatie middel, vaak sneller als het forum, en vooral directer.

Gek he als er niemand is om 3 uur s'nachts

Volgens slaapt dan "vrijwel" iedereen. Tenminste IK wel. Ennuh Prietje en R5GTT zijn hele leuke Bots, alleen zeggen die niks terug

Prietje(heeeel orgineel he ? Sommige mensen noemen mij zo btw) is mijn botje

Maareh ja IRC is natuurlijk wel "iets" anders, maar als je het eenmaal door hebt, is het wel een errug makkelijk en snel communicatie middel, vaak sneller als het forum, en vooral directer.
Okeoxje schreef:Priyantha schreef:
Ssst!