Friday Nightmeeting Oss I
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Jongens ik ga niet mee deze keer. Moet zo als altijd werken tot 21.00 uur. misschien de volgende keer.
En dan ff kijken of wie er wel en niet zijn over 2 weken. Dan ben ik er vast wel weer bij.
GR.Frits
En dan ff kijken of wie er wel en niet zijn over 2 weken. Dan ben ik er vast wel weer bij.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: MB
Merijn schreef:Lijkt me een schappelijke tijd... Alleen effe kijken wat ik dan doe met eten, want op en neer naar Den Bosch rijden zie ik niet zo zitten.Tom schreef:verzamelen om 19.30 uur ??
En wie gaan er nog meer mee, kom op jongens
dan blijf je toch in Den Bosch

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
nope helaas,heb nogal wat te doen deze week.
plus dat ik de dinsdag over een week op vakantie ga,nog wat regelen

plus dat ik de dinsdag over een week op vakantie ga,nog wat regelen

mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
**** FNO@automaxx ****
wanneer: 4, 5 en 6 juli
hele weekend:
- tom, zeker
zaterdag:
- merijn, misschien
- Frits, heel misschien de zaterdag avond al.
zondag:
- johan, zeker
- merijn, misschien
- douwe
- marcel, misschien
- Frits, misschien
wie komen er nog meer?? en rijden we samen of ieder alleen.
hele weekend:
- tom, zeker
zaterdag:
- merijn, misschien
zondag:
- johan, zeker
- merijn, misschien
- douwe
- marcel, misschien
- Frits, misschien
vrijdag as is er geen FNO he of wel? geinteresseerden?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Meeste gaan toch naar FNNH denk ik ??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
duh...stupid me, zat al te denken, waarom is er toch nix besproken...zal de zonnesteek wel alvast zijn 

Ik kom het hele weekendJohan de clio man schreef:**** FNO@automaxx ****
hele weekend:
- tom, zeker
- douwe, zeker
zaterdag:
- merijn, misschien
zondag:
- johan, zeker
- merijn, misschien
- marcel, misschien
- Frits, misschien

WIE GAAN ER KAMPEREN??
In een groep rijden heb ik geen probleem mee echter ik zorg dat er zeer vroeg ben ivm file naar de ingang. De kassa gaat om 10:00 open ik probeer er rond 08:00 te zijn dan sta ik tenminste voor in de file.

Hele weekend inclusief kamperen kost 30,- euro verder weet ik het niet kijk anders effe op hun site of bel ze: http://www.vdbcarevents.nl/Merijn schreef:Hoe zit dat eigenlijk met kamperen? Kan ik 's avonds het terein op en aangeven dat ik wil blijven kamperen? Wat kost het? Etc...
nope, jammergenoeg niet...ik moet vrijdagavond tot een uur of half elf, elf uur werken en ik moet zaterdagmorgen weer vroeg op, dus tis de moeite jammergenoeg niet waard heen en weer te rijden...oxje schreef:Dus je gaat mee?

Net gebeld met vdbcarevents hier wat extra info:
- Vrijdag kun je tot 00:00 het terrein op om je auto en tent neer te zetten.
- Zaterdag kan beide of natuurlijk 1 van beide vanaf 10:00.
- Paddock kaarten moeten besteld worden als je niet besteld loop je het risico dat je niet op het show terrei en dus bij de RTC stand kunt staan.
- Heb je een Paddock kaart (besteld) dan hoef je vanaf nu campingkaarten niet meer te bestellen maar kun je gewoon bij de kassa halen.
- Op de site staat dat je met je tent naast je auto staat maar vdb vertelde mij telefonisch dat het kampeer gedeelte een apart gedeelte is. (was die niet 100% zeker van)
- Vrijdag kun je tot 00:00 het terrein op om je auto en tent neer te zetten.
- Zaterdag kan beide of natuurlijk 1 van beide vanaf 10:00.
- Paddock kaarten moeten besteld worden als je niet besteld loop je het risico dat je niet op het show terrei en dus bij de RTC stand kunt staan.
- Heb je een Paddock kaart (besteld) dan hoef je vanaf nu campingkaarten niet meer te bestellen maar kun je gewoon bij de kassa halen.
- Op de site staat dat je met je tent naast je auto staat maar vdb vertelde mij telefonisch dat het kampeer gedeelte een apart gedeelte is. (was die niet 100% zeker van)
Ik heb besloten na overleg met het thuis front toch te gaan kamperen in principe kom ik vrijdag laat aan. Eerst naar de drie musketiers en dan car ik na het event. (tenzij het te laat wordt en ik niet voor 00:00 er kan zijn.
Groetjes Douwe
Groetjes Douwe
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
**** FNO@automaxx ****
hele weekend:
- tom, zeker
- douwe, zeker
zaterdag:
- merijn, misschien
zondag:
- johan, zeker
- merijn, misschien
- marcel, misschien
- Frits, misschien
what about
- haas
- paskie
- nielske
- jpp
- tom (hitman)
- rob (als z'n blok goed is)
- jesper (als ie terug is van vakantie)
- rory
- slein rt
- nog andere fno mensen??
hele weekend:
- tom, zeker
- douwe, zeker
zaterdag:
- merijn, misschien
zondag:
- johan, zeker
- merijn, misschien
- marcel, misschien
- Frits, misschien
what about
- haas
- paskie
- nielske
- jpp
- tom (hitman)
- rob (als z'n blok goed is)
- rory
- slein rt
-
- Contacteer:
Wil wel komen... OF zaterdag OF zondag!?!
Weet k nog niet, heb dan druk weekend...
Maareuh, ff voor de duidelijkheid, als ik bv op zaterdag kom kan mn Clio bij RTC stand staan? Of is dat kwestie van aanmelden?!?
Weet k nog niet, heb dan druk weekend...
Maareuh, ff voor de duidelijkheid, als ik bv op zaterdag kom kan mn Clio bij RTC stand staan? Of is dat kwestie van aanmelden?!?
-= Renault Megane Coupe 1.6 16V=-
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
Je zou de desbetreffende topics eens goed door kunnen lezen...SleiN - RT schreef:Maareuh, ff voor de duidelijkheid, als ik bv op zaterdag kom kan mn Clio bij RTC stand staan? Of is dat kwestie van aanmelden?!?

@johan: met automaxx zit ik al in het vliegtuig richting turkije...dussuh, meegaan gaat lastig 
@Merijn, f*ck, kan t niet lijen dat jullie vrijdag weer weg gaan en ik moet werken. Waarom had ik ook al weer niet het hele weekend vrij genomen?

@Merijn, f*ck, kan t niet lijen dat jullie vrijdag weer weg gaan en ik moet werken. Waarom had ik ook al weer niet het hele weekend vrij genomen?
mwah, kijk, vorige week met jouw feest was ik vrij, die dag erna heb ik gewoon gewerkt. Aankomende zaterdag heb ik al vrij en de twee weken erna ook al omdat ik dan op vakantie ben. Op zich niet erg, want krijg toch uitbetaald, maar ja, die vakantieuren houden ook een keer op he...en bovendien is het nu al te laat om nog vrij te vragen...

ow, bedoel je dat. Nou, zal je eerlijk zeggen, ik heb t echt gehad bij de AH, krijg echt dunne schijt van dat bedrijf zo onderhand en ik wil al een tijdje op zoek naar iets anders. Daar ga ik nu naar op zoek, heb nu ook wat meer tijd om dat te doen ivm de zomervakantie. Heb al een aanbieding gekregen om taxi te gaan rijden op zaterdagmiddag en -avond, maar daar heb ik niet zo'n zin in.
Pakketjes bezorgen bij TPG Post oid lijkt me wel heftig, of iets praktisch met auto's (kwikshit ofzo) maar denk dat je daar veelal diploma's voor moet hebben...ff rondkijken dus.
Denk dat ik toch maar ff wat ga ronselen of er vrijdag niet iemand anders kan werken...
Ik beloof nix..
Pakketjes bezorgen bij TPG Post oid lijkt me wel heftig, of iets praktisch met auto's (kwikshit ofzo) maar denk dat je daar veelal diploma's voor moet hebben...ff rondkijken dus.
Denk dat ik toch maar ff wat ga ronselen of er vrijdag niet iemand anders kan werken...

Johan de clio man schreef:**** FNO@automaxx ****
hele weekend:
- tom, zeker
- douwe, zeker
- Rob, zeker
zaterdag:
- merijn, misschien
zondag:
- johan, zeker
- merijn, misschien
- marcel, misschien
- Frits, misschien
what about
- haas
- paskie
- nielske
- jpp
- tom (hitman)
- rory
- slein rt
Ga over dat TPG-verhaal eens met JP praten. Die doet dat volgens mij... Als ik geen full-time baan zou hebben ging ik dat soort dingen doen. Of bij een 24h tankstation werken. Lekker boekjes lezen, vreten, zitten, afrekenen, etc...~Haas~ schreef:ow, bedoel je dat. Nou, zal je eerlijk zeggen, ik heb t echt gehad bij de AH, krijg echt dunne schijt van dat bedrijf zo onderhand en ik wil al een tijdje op zoek naar iets anders. Daar ga ik nu naar op zoek, heb nu ook wat meer tijd om dat te doen ivm de zomervakantie. Heb al een aanbieding gekregen om taxi te gaan rijden op zaterdagmiddag en -avond, maar daar heb ik niet zo'n zin in.
Denk dat ik toch maar ff wat ga ronselen of er vrijdag niet iemand anders kan werken...![]()
Ik beloof nix..

@merijn, JP?? En over dat benzinestation, lijkt mij ook wel leuk, ware het niet dat mijn neef werkt bij een benzinestation in Oss wat laatst is overvallen en das geen lol om dat mee te maken...
-
- Contacteer:
Bij een tankstation werken is idd relaxed.
Doe ik zelf ook
Bij ons is het nog zelfs ouderwets, we werken altijd met z'n tweeen. 1tje achter de kassa en 1tje doet de mensen helpen met tanken.
Wij hebben trouwens ook kogelvrij glas, maar dat hok hoeft pas na 9 uur dicht te zijn, en is dan ook niet eerder dicht.
Doe ik zelf ook

Bij ons is het nog zelfs ouderwets, we werken altijd met z'n tweeen. 1tje achter de kassa en 1tje doet de mensen helpen met tanken.
Wij hebben trouwens ook kogelvrij glas, maar dat hok hoeft pas na 9 uur dicht te zijn, en is dan ook niet eerder dicht.