de volgorde zeker

P@TB@D schreef:ik had het gevoel dat ik dit voor de tweede keer zit te lezen
Hummm.. vrees dat ze een hard aanval heeft voordat we op de meeting zijn aangezien een twingo wel 150+ kan maar dat duurt effe dus als ik op snelheid ben wil ik die houden en zo min mogelijk remmen!!Tom schreef:dan neem je je oma toch mee
Jaja maak maar grappen over de rug van mijne lieve TwingoSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ja man leuk ritje voor haar
waait ze ook een lekker uit
(120 achter een roze twingo gaaf toch)
thedman schreef:
Jaja maak maar grappen over de rug van mijne lieve Twingoen dan zeker een foto maken met het onderschrift:
**Twingo op topsnelheid, wordt ingehaald door Bejaarde in Rolstoel**
dach 't nieh
verbrandenPATRICK-CLIO schreef:wat doen we met deze lijst?![]()
Twijfelaars:
1. Johan - 5 GTT
2. Zero-x - 5 GTT
3. Hans R - Clio 1.4
4. DennisRSI - Clio RSI
5. Nielske - Clio 16v
6. JORDI - Clio 16V
7. Rob - Clio 16v
8. Paskie - Clio 16V
9. Jeroen - Clio RS
10. Maurits - Clio RS
11. Ton - Clio RS
12. Robert001 - 21 T
14. Henk - Megane cabrio
Ik probeer het gewoon, misschien had je dan zoiets van oké laat ik dan maar gaan.Chris schreef:En weer heeft de F.N.N-H. crew een onbetrouwbare opkomstlijst samengesteld...
Wederom dezelfde dader..
Kan je die roze twingo niet verhuren op een gay parade? Dan verdien je tenminste een keer wat aan die bakthedman schreef:Jaja maak maar grappen over de rug van mijne lieve TwingoSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ja man leuk ritje voor haar
waait ze ook een lekker uit
(120 achter een roze twingo gaaf toch)en dan zeker een foto maken met het onderschrift:
**Twingo op topsnelheid, wordt ingehaald door Bejaarde in Rolstoel**
dach 't nieh
sorry maar ik vind dat we effe moeten kappen met het zeuren over de twingo.Panoramix schreef:
Kan je die roze twingo niet verhuren op een gay parade? Dan verdien je tenminste een keer wat aan die bak
Heb je jezelf laten clonen?RO 16v schreef:Hoe kan ik er twee keer tussen staan of heb ik een dubbelganger???