Friday Nightmeeting Oss I
dat is ook het laatste nieuws wat ik had gehoord...maar goed, meer weet jij dus ook niet...
Hij zal wel zwaar de balen in hebben...en terecht...
Hij zal wel zwaar de balen in hebben...en terecht...
ja, de krukas liep tegen het carter aan. Zit een hogere krukas in, met langere drijfstangen en dat paste dus niet helemaal met een 1.8 16V carter...Denk dat t carter van een willi net iets lager is ofzo (ja of hoger zeg maar...iig de afstand tussen carteronderkant en onderblok groter)? Weet eigenlijk dan ook niet waarom t nu zo lang duurt voor hij zijn auto terug heeft, maar denk omdat die jongen zelf nu tentamenweek had en dus niet veel aan de auto van rob kon doen...
Tenminste dit heb ik zo van rob begrepen..
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
^^dat is behoorlijk kl*te
kan ik daar mooi de rtc promoten. op de school waar in nu zit is in de meeste lokalen een rtc stikker te vinden.Tom schreef:damn. nog effe en ik kom johan elke dag tegenJohan de clio man schreef:ik zit nog op school, maar loop nu stage bij planon in wijchen http://www.planon.nl van af september ga ik in den bosch informatica studeren.![]()
![]()
-
- Moderator
- Car: MB
zover was ik ook ongeveer jah. dan zal er wel een willi carter onder moeten. Wel te hopen dat het geen schade heeft aangericht~Haas~ schreef:ja, de krukas liep tegen het carter aan. Zit een hogere krukas in, met langere drijfstangen en dat paste dus niet helemaal met een 1.8 16V carter...Denk dat t carter van een willi net iets lager is ofzo (ja of hoger zeg maar...iig de afstand tussen carteronderkant en onderblok groter)? Weet eigenlijk dan ook niet waarom t nu zo lang duurt voor hij zijn auto terug heeft, maar denk omdat die jongen zelf nu tentamenweek had en dus niet veel aan de auto van rob kon doen...
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Johan jij loopt stage bij planon ?!Johan de clio man schreef:^^dat is behoorlijk kl*te
kan ik daar mooi de rtc promoten. op de school waar in nu zit is in de meeste lokalen een rtc stikker te vinden.Tom schreef:damn. nog effe en ik kom johan elke dag tegenJohan de clio man schreef:ik zit nog op school, maar loop nu stage bij planon in wijchen http://www.planon.nl van af september ga ik in den bosch informatica studeren.![]()
![]()
Dat is een klant van ons

weet niet precies hoe het zit, maar als rob zijn auto zooo lang kwijt is voor alleen een ander carter...denk t niet, zal wel iets meer niet goed wezen denk ik dan...Tom schreef:zover was ik ook ongeveer jah. dan zal er wel een willi carter onder moeten. Wel te hopen dat het geen schade heeft aangericht~Haas~ schreef:ja, de krukas liep tegen het carter aan. Zit een hogere krukas in, met langere drijfstangen en dat paste dus niet helemaal met een 1.8 16V carter...Denk dat t carter van een willi net iets lager is ofzo (ja of hoger zeg maar...iig de afstand tussen carteronderkant en onderblok groter)? Weet eigenlijk dan ook niet waarom t nu zo lang duurt voor hij zijn auto terug heeft, maar denk omdat die jongen zelf nu tentamenweek had en dus niet veel aan de auto van rob kon doen...
-
Volgens mij had die jongen die het gaat opknappen tentamens vandaar dat het wat langer duurt
dat is dus al gezegd door een van jullie, hehe ik sluip weg
dat is dus al gezegd door een van jullie, hehe ik sluip weg

Dat klopt, maar toch...een carter eronder zetten kan rob zelf toch ook wel? En ik denk datie het niet eens erg vind om t te doen, zeker alsie daardoor zijn auto niet een week kwijt is...
maar goed...speculaties...laat de meester het zelf maar weer een keer vertellen

Jah dat is heel goed mogelijkJohan de clio man schreef:ja dat kan goed. dus ik kan jouw mailen als we problemen hebbenRory schreef: Johan jij loopt stage bij planon ?!
Dat is een klant van onswij leveren jullie AutoCAD
![]()

-
- Contacteer:
nee. vroegah wel eens een keer een klein beetje op school gehad maar voor de rest niks. het beheer van de autocad software doet ik wel gedeeltelijk. we hebben een paar netwerklicenties autocad en een aantal standalone licenties. En planon software maakt een koppeling naar autocad om de tekeningen te laten zien.
nondekatoene...waarom doet mijn avatar het nou niet meer...Wil er een andere opzetten, is me oude weg en de nieuwe paktie niet. Zelfs de oude terugzetten lukt niet... 

Wat een mazzelaar zeg, lekker de licenties beherenJohan de clio man schreef:nee. vroegah wel eens een keer een klein beetje op school gehad maar voor de rest niks. het beheer van de autocad software doet ik wel gedeeltelijk. we hebben een paar netwerklicenties autocad en een aantal standalone licenties. En planon software maakt een koppeling naar autocad om de tekeningen te laten zien.

Bedoelde het niet verkeerdJohan de clio man schreef:ik doe nog wel meer dan alleen licenties beheren. ik heb zelfs een licentie beheersysteem gemaakt om alle licenties binnen planon te beheren (was het stage project).

Eigen geschreven programma ervoor? dat is wel relax op zich!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Yo Haas, anders pass die plaatjes naar mij...heb nog webspace zat~Haas~ schreef:nondekatoene...waarom doet mijn avatar het nou niet meer...Wil er een andere opzetten, is me oude weg en de nieuwe paktie niet. Zelfs de oude terugzetten lukt niet...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
snap ik wel hoorRory schreef:Bedoelde het niet verkeerdJohan de clio man schreef:ik doe nog wel meer dan alleen licenties beheren. ik heb zelfs een licentie beheersysteem gemaakt om alle licenties binnen planon te beheren (was het stage project).tis gewoon pokke werk om dat eenmaal goed te hebben draaien. Een keer klooien en je kent het dromen!
Eigen geschreven programma ervoor? dat is wel relax op zich!

dat programma is een webapplicatie in php met een mysql database er achter.
-
- Contacteer:
o, ja
een mysql database
zal wel
een mysql database
zal wel

Nou kinders dan zal ik het maar eens goed uitleggen, want iedereen lult door elkaar heen.~Haas~ schreef:Dat klopt, maar toch...een carter eronder zetten kan rob zelf toch ook wel? En ik denk datie het niet eens erg vind om t te doen, zeker alsie daardoor zijn auto niet een week kwijt is...

Even een carter omwisselen is niet zo gedaan bij zo'n wagen, het beste kun je zelfs het subframe eronderuit halen. Ik doe er voorlopig effe niks meer aan, want ik heb alweer genoeg geklooid en gezeik gehad met de auto voor een maand of wat.

KOmt allemaal wel goed, nu moet ik op de fiets naar m'n werk en dat is eigenlijk zo slecht nog niet voor m'n gezondheid.

-
- Über-Spammer
Maar staat jou auto nou bij die kerel ?? (PtrGte) Of alleen je blok ??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
Dus hij staat in Made ?? Misschien kan ik hem wel een keer komen bekijken, ik woon namelijk in het dorp ernaast 

Shit happens maar dit vindt ik wel een hele stomme fout, hoop voor je dat de krukas geen schade heeft.robclio16V schreef:Nou kinders dan zal ik het maar eens goed uitleggen, want iedereen lult door elkaar heen.~Haas~ schreef:Dat klopt, maar toch...een carter eronder zetten kan rob zelf toch ook wel? En ik denk datie het niet eens erg vind om t te doen, zeker alsie daardoor zijn auto niet een week kwijt is...
maar goed...speculaties...laat de meester het zelf maar weer een keer vertellen![]()
Even een carter omwisselen is niet zo gedaan bij zo'n wagen, het beste kun je zelfs het subframe eronderuit halen. Ik doe er voorlopig effe niks meer aan, want ik heb alweer genoeg geklooid en gezeik gehad met de auto voor een maand of wat.![]()
KOmt allemaal wel goed, nu moet ik op de fiets naar m'n werk en dat is eigenlijk zo slecht nog niet voor m'n gezondheid.
In ieder geval veel sucses.

hee RO 16v,
even een vraagje:
Als jij een complete motor in elkaar hebt gezet, en je kunt hem met de hand ronddraaien en je kunt helemaal NIKS voelen, zien, of horen, dan bouw je hem toch ook gelijk in?
Als dan achteraf blijkt dat door torsie van de krukas en naar-buiten-geslingerde drijfstangen het carter geraakt wordt, zou je dan niet gek worden???
ik wel dus...
even een vraagje:
Als jij een complete motor in elkaar hebt gezet, en je kunt hem met de hand ronddraaien en je kunt helemaal NIKS voelen, zien, of horen, dan bouw je hem toch ook gelijk in?
Als dan achteraf blijkt dat door torsie van de krukas en naar-buiten-geslingerde drijfstangen het carter geraakt wordt, zou je dan niet gek worden???
ik wel dus...
Ik had nooit het 16V carter eronder gezet omdat ik het verschil weet tussen een 16v en Williams/Megane carter en dus wist dat het fout zou gaan (zelf al een keer aan het passen geweest), ach ja deze fout zul je nooit meer maken.PtrGte schreef:hee RO 16v,
even een vraagje:
ik wel dus...
Maar genoeg woorden er aan vuil gemaakt, je lost het netjes op en Rob is er gelukkig mee, daar gaat het om.

-
- Contacteer:
Toch niet KW1C hoop ik....?!? :-* :-*Johan de clio man schreef:ik zit nog op school, maar loop nu stage bij planon in wijchen http://www.planon.nl van af september ga ik in den bosch informatica studeren.
-= Renault Megane Coupe 1.6 16V=-
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
1st - audio overbouwen
4th - ?
-
- Contacteer:
Iemand trouwens zin om te kijken of t volgende achterin n RT zou passen...
?!?:
http://www.dovebid.com/assets/display.a ... web1590462
Wel jammer, stel dat t zou werken, dat zo'n blokkie maar zo'n 350km meegaat...
Maar wel lol....

http://www.dovebid.com/assets/display.a ... web1590462
Wel jammer, stel dat t zou werken, dat zo'n blokkie maar zo'n 350km meegaat...
Maar wel lol....

1st - audio overbouwen
4th - ?
1st - audio overbouwen
4th - ?
-
- Contacteer:
KW1C ????SleiN - RT schreef:Toch niet KW1C hoop ik....?!? :-* :-*Johan de clio man schreef:ik zit nog op school, maar loop nu stage bij planon in wijchen http://www.planon.nl van af september ga ik in den bosch informatica studeren.
Koning Willem 1 CollegeJohan de clio man schreef:KW1C ????SleiN - RT schreef:Toch niet KW1C hoop ik....?!? :-* :-*Johan de clio man schreef:ik zit nog op school, maar loop nu stage bij planon in wijchen http://www.planon.nl van af september ga ik in den bosch informatica studeren.

Mjah Rob heb daar ook Technische Informatica gedaan, op zich wel leuke opleiding, alleen te basis naar mijn idee!
-
- Contacteer:
Heb ik ook stukje Technische Info. gedaan & ook de opleiding Systeembeheer MKB afgemaakt daar... op de kazerne is het in de zomer goed genieten...

1st - audio overbouwen
4th - ?
1st - audio overbouwen
4th - ?
-
- Contacteer:
nee ik op roc nijmegen. officeel heet de opleiding : middenkaderfunctieonaris technische kantoor automatisering. het is een best wel algemene opleiding. maar aangezien er op het moment weinig banen in de ict zijn studeer ik nog ff door.