Martijn G (Turbo) schreef:Hoe ben je eraan gekomen ?? Ik wil hem ook heel graag digitaal hebben, ook al ga ik naar de bioscoop...
Mjah, hij is er alleen nog als cam-versie, in een svcd-jasje gegoten zodat je hem in je standalone dvdspeler kan afspelen. Maar de kleuren van die cam-versies + het geluid zijn meestal nogal tamelijk beroerd. Dus of naar de bios, of wachten tot er een divx/xvid van uit komt. Of uiteraard wachten op de DVD over een tijd.
Ik zou voor zo'n film naar de bios gaan
Laatst gewijzigd door Panoramix op di 17 jun 2003 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Martijn G (Turbo) schreef:Hoe ben je eraan gekomen ?? Ik wil hem ook heel graag digitaal hebben, ook al ga ik naar de bioscoop...
Mjah, hij is er alleen nog als cam-versie, in een svcd-jasje gegoten zodat je hem in je standalone dvdspeler kan afspelen. Maar de kleuren van die cam-versies + het geluid zijn meestal nogal tamelijk beroerd. Dus of naar de bios, of wachten tot er een divx/xvid van uit komt.
Ik zou voor zo'n film nar de bios gaan
of ze moeten een screener hebben gejat en die op het net zetten dan heb je bijna dvd kwaliteit
martin rs schreef:ik download zelf altijd op kazaa maar krijg alrtijd de engelse versies te pakken. iemand een iedee hoe je dat in nederlands kan vinden?
Zoals Merijn al zegt zit de ondertiteling er eigenlijk nooit bij.
Dit kost alleen maar ruimte en dat willen we niet.
En de meeste films zijn nou eenmaal engels geproken.
Dat kost helemaal geen ruimte. Als de ondertitels in het beeld gebakken zitten zowieso niets, als ze los bijgeleverd zijn zijn het een soort van tekstbestandjes van een paar kb.
De reden dat er geen ondertitels bij zitten is omdat op internet geen grenzen zijn, en het is niet zo handig om italiaanse of chinese ondertitels onder een film te zetten, want dan heeft de rest van de wereld er niets meer aan.
Het bijzetten van subs is zo simpel, dat moet iedereen zelf maar doen.
We hebben hem in Belgie gezien, speciale voor vertoning.
Dacht zelf dat we de eerste waren maar nu blijkt dat er al clubs in Belgie hem op 9 juni in Antwerpen gezien hebben.
Ben al lang blij dat ik eindelijk iets van breedband krijg.
Betaal me nu blauw om een 24/7 ISDN verbinding te hebben.
Mxstream is ADSL, maar ADSL is niet perse MXstream...heb MXstream gehad en je betaald teveel voor te weinig! Je hebt ook nog Versatel en nog 1 dacht ik...
Ik zit nu bij BBned...een 8 Mbit verbinding! das pas internetten! hun goedkoopste variant is sneller dan Mxstream maar wel goedkoper en de service is beter!
Inderdaad. Maar The Cannonball Run regeert!!!!!!
Dat geluid van de Lamborhini Countach aan het begin van The Cannonball, dat moeten ze met 2f2f nog maar zien te overtreffen!
Ben al lang blij dat ik eindelijk iets van breedband krijg.
Betaal me nu blauw om een 24/7 ISDN verbinding te hebben.
Mxstream is ADSL, maar ADSL is niet perse MXstream...heb MXstream gehad en je betaald teveel voor te weinig! Je hebt ook nog Versatel en nog 1 dacht ik...
Ik zit nu bij BBned...een 8 Mbit verbinding! das pas internetten! hun goedkoopste variant is sneller dan Mxstream maar wel goedkoper en de service is beter!
Tsja, als je zoals ik alleen de keus heb tussen mxstream (768kbit) en een 56k6modem met 100 euro in de maand aan telefoonkosten dan is de keus niet moeilijk.
Zat vorige maand op 52gig data: geen klacht gehoord.
Ik had nog via Cartrend ook woensdag gekund naar de premiere, maar niet gedaan ... zit midden in de tentamenweek, dus totaal geen tijd ervoor. Ga dit weekend wel ff naar de bios.