We gaan zeker kijken of we het kunnen combineren, zou erg leuk zijn.Merijn schreef:Foto's staan in het FNO-topic!RO 16v schreef:Was zeker een leuk dagje, door iedereen ingehaald zelfs door slakken, mooie toertocht mmmmmm
, nog even gelachen bij Rob met z'n extreem verlaagde koekblik.
![]()
Al met al een geslaagde dag alleen erg vermoeiend.
Ik heb me ook zeker vermaakt! Moeten we vaker doen... Over een weekje of 2?
Dan gaan we samen alle meetings afVakantie? Nee, helaas...
Heb jij tegenwoordig al je eigen monteur in dienst joh???Merijn schreef:'Mijn' monteur...
Effe iets anders!
'Mijn' monteur had er in het begin een hard hoofd in dat ik mijn bak naar Reinier wilde brengen, maar nu ik 'm terug kwam brengen was hij meteen omgeslagen! Bij het revisiebedrijf bij hem in de straat leveren ze de bakken niet zo netjes af!
Superwerk geleverd, Reinier! Echt top!
en wat scheelde er aan de bak door dat ongeluk nu???canonballman schreef:Effe iets anders!
'Mijn' monteur had er in het begin een hard hoofd in dat ik mijn bak naar Reinier wilde brengen, maar nu ik 'm terug kwam brengen was hij meteen omgeslagen! Bij het revisiebedrijf bij hem in de straat leveren ze de bakken niet zo netjes af!
Superwerk geleverd, Reinier! Echt top!
Kijk, DAAR hebben we iets aan.................
Merijn schreef:Effe iets anders!
'Mijn' monteur had er in het begin een hard hoofd in dat ik mijn bak naar Reinier wilde brengen, maar nu ik 'm terug kwam brengen was hij meteen omgeslagen!Bij het revisiebedrijf bij hem in de straat leveren ze de bakken niet zo netjes af!
Superwerk geleverd, Reinier! Echt top!![]()
![]()