Friday Nightmeeting Oss I
-
- Moderator
- Car: MB
welke ??? Op de A50 iig een heel eind. Ik vond die van jou nog vrij snel eigenlijk. Maar ik heb het pedaal echt niet heel de tijd op de bodem gehadRory schreef:Jij dan nog 215 maar bij mij houd het bij 200 al op!
Gaf jij nou vol gas op die weg Tom?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Nee hoor, ging nog ff langs me neef in vught.Tom schreef:Rory schreef:Viel wel mee toch? constant 180 en ff 200 aangetikt?Tom schreef:ben ook weer net terug. ging effe goed (lomp) hard
Enige wat k#t is is dat ik afslag richting utrecht miste omdat ik voor jou moest komen en achter die vrachtwagen, denk niet dat ik dat gered had
Achjah dan maar met omweg naar huis toe
de vaart zat er iig goed in ja. ik vond het al vreemd dat jij niet rechts af de A2 op ging. Naar mijn idee moest marcel die aflslag ook hebben eigenlijk.
Maar was wel ff lekker doorrijden op de terugweg

-
Nou, ik moest echt wel vol gas hoor, anders kan ik het helemaal niet bijhoudenTom schreef:welke ??? Op de A50 iig een heel eind. Ik vond die van jou nog vrij snel eigenlijk. Maar ik heb het pedaal echt niet heel de tijd op de bodem gehadRory schreef:Jij dan nog 215 maar bij mij houd het bij 200 al op!

just voor fun,
kunnen jullie zien dat ik die insanity niet van vreemden heb
me vrienden tijdens pinkpop, ze hadden een modderbaan gecreeerd met als doel de aangrenzende sloot... spelletje heette, elkaar zwaar hard onderuit halen
ze hadden onderhand net zoveel toeschouwers als de shows zelf
De peoples dressed in 'mud' zijn me vrienden, we waren met zn 20'en,
de rest staat nu nog aan de kant (rechts)...
[img]http://images.vpro.nl/img.db?12415636[/img]
mijn broertje 'si'... goed blauw geworden!
[img]http://images.vpro.nl/img.db?12415622[/img]
en idd. ook voorbijgangers moesten het ontgelden
[img]http://images.vpro.nl/img.db?12415662+s(400)[/img]
kunnen jullie zien dat ik die insanity niet van vreemden heb

me vrienden tijdens pinkpop, ze hadden een modderbaan gecreeerd met als doel de aangrenzende sloot... spelletje heette, elkaar zwaar hard onderuit halen

ze hadden onderhand net zoveel toeschouwers als de shows zelf

De peoples dressed in 'mud' zijn me vrienden, we waren met zn 20'en,
de rest staat nu nog aan de kant (rechts)...
[img]http://images.vpro.nl/img.db?12415636[/img]
mijn broertje 'si'... goed blauw geworden!
[img]http://images.vpro.nl/img.db?12415622[/img]
en idd. ook voorbijgangers moesten het ontgelden

[img]http://images.vpro.nl/img.db?12415662+s(400)[/img]
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
Ja op de A50, ik had hem dus wel op volgas toen ik achter je aan ging, mjah hij is op zich wel snel ook al denken sommige van nietTom schreef:welke ??? Op de A50 iig een heel eind. Ik vond die van jou nog vrij snel eigenlijk. Maar ik heb het pedaal echt niet heel de tijd op de bodem gehadRory schreef:Jij dan nog 215 maar bij mij houd het bij 200 al op!
"ow een Clio2, ow geen Sport!? bagger ding!"

-
200??? Dat haal ik niet hoor 

HAHAHA 200 225 wat een sloompies ik rag iedereen eruit met mijn twingo zekers wel
OOOOHHHHHH wacht jullie bedoelen KM ik dacht meters per uur
Ach ja ik ben al blij als ik op de 150/155 kom meestal duurt dat te lang en kom ik niet voorbij de 140 zal straks als ik van 175 banden naar 195 ga wel weer wat achteruit gaan, aan de anderekant hij wordt voor 5cm lager dus minder weerstand
Maarre voor mij was het dus zeer relaxed naar huis kachelen met een nette 120 nope geen boetes voor mij dat geld gaat in de auto

OOOOHHHHHH wacht jullie bedoelen KM ik dacht meters per uur

Ach ja ik ben al blij als ik op de 150/155 kom meestal duurt dat te lang en kom ik niet voorbij de 140 zal straks als ik van 175 banden naar 195 ga wel weer wat achteruit gaan, aan de anderekant hij wordt voor 5cm lager dus minder weerstand

Maarre voor mij was het dus zeer relaxed naar huis kachelen met een nette 120 nope geen boetes voor mij dat geld gaat in de auto

-
- Moderator
- Car: MB
ik weet niet van wie zijn het auto het is (mischien rob??), maar toen ik de volgende ochteng langs de auto liep zat mijn voorkant en mijn spiegels onder de olie spatters. dus ik heb achter iemand gereden die wat verloren isrobclio16V schreef:En ik sukkelde er lekker met 80-85 achteraan.![]()
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Zo, nog ff een laatste bezoekje aant forum! 
Ik ga alles inpakken.............
Tot over 2,5 week of zo.
Jepperrrrrrrrrrrr

Ik ga alles inpakken.............
Tot over 2,5 week of zo.

Jepperrrrrrrrrrrr
sal wel lukkeee!! 

-
- Contacteer:
prettige vakantie
ik ben net terug van een weekendje
ik ben net terug van een weekendje
Nee ik ben het denk ik ook niet geweest, heb thuis ook geen plasjes of dergelijks gezien. Maar er zat ook niks op mn eigen auto, dus ik betwijfel het of het op die weg is gebeurt.Tom schreef:ik weet niet van wie zijn het auto het is (mischien rob??), maar toen ik de volgende ochteng langs de auto liep zat mijn voorkant en mijn spiegels onder de olie spatters. dus ik heb achter iemand gereden die wat verloren isrobclio16V schreef:En ik sukkelde er lekker met 80-85 achteraan.![]()
Ik ben eindelijk verlost van de Passat!
En dan weet je ineens weer waarom je een Williams gekocht hebt.
Elke keer dat ik wegreed zat ik al op 3000 rpm zonder een meter te hebben gereden. Sjeezus, wat is dat gaspedaal direct!
En 190 op een dijkje is ook geen probleem, merkte ik. Toch maar eens opletten, want de politie ziet graag mensen als mij langskomen, volgens mij... 

-
de 27ste hebben wij in Noord Holland (Mac Diemen) weer een meeting. Misschien leuk om richting onze kant op te komen? Merijn staat al bij de twijfelaars is wel zo leuk voor die jongen dat er met hem mee gereden word.
Gr,
Patrick
Gr,
Patrick
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Fijn om weer met de Willie op weg te zijn !!!
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ik moet zeggen dat ik er weinig van merk, maar dat kan ook wel komen omdat ik 2 weken in een VAG-bak heb gereden en dus niet meer het gevoel heb van hoe de auto voorheen reed. Schakelen doet 'ie in ieder geval super soepel!Johan de clio man schreef:mooi, dat de willie weer terug is, en hoe bevalt de extra baksteun

-
Voor zover ik weet lekt de mijne ook geen olie ofzo (zal straks eens kijkenTom schreef:ik heb de auto vrijdag nog gewassen dus het is op de heen of terug weg gebeurd iig en het kan ook niet van mijn eigen auto zijn