Friday Nightmeeting Oss I
-
- Contacteer:
balen dat ik niet kan komen.
Het wordt lekker druk dus leek me wel gezellig.
Het wordt lekker druk dus leek me wel gezellig.
*** Friday Night Oss e.o. ***
When: Vrijdag 13 juni, ±20:00 uur
Where: McD's, Beuningen
Who:
Tom (hitman) - 19 16v <-- loopt weer goed,dus 19 mee
Panoramix - 25 v6 Turbo
Douwe - Twingo 1.2
Tom - Clio Williams
Jesper - Clio 16v Grand Prix
Nielske - Clio 16v
Frits - ???
Haas - Clio S
Marcel - 19 1.4e
Rory - Clio 2 16v
Wanna be's:
Merijn - VW Passat
Maybe's:
Rob - clio 16v (2.0)
Bart - 19 16v
Johan - Clio 16v
Paskie - Clio 16v
When: Vrijdag 13 juni, ±20:00 uur
Where: McD's, Beuningen
Who:
Tom (hitman) - 19 16v <-- loopt weer goed,dus 19 mee
Panoramix - 25 v6 Turbo
Douwe - Twingo 1.2
Tom - Clio Williams
Jesper - Clio 16v Grand Prix
Nielske - Clio 16v
Frits - ???
Haas - Clio S
Marcel - 19 1.4e
Rory - Clio 2 16v
Wanna be's:
Merijn - VW Passat
Maybe's:
Rob - clio 16v (2.0)
Bart - 19 16v
Johan - Clio 16v
Paskie - Clio 16v
Je komt maar gewoon naar mij toe volgende week... Anders heb je lekker pech. Hou ik het geld en de onderdelen!hitman schreef:@ merijn,
patrick clio haalt bij wouter wat onderdeeltjes voor mij op,dit neemt ie mee naar jou verjaardag(als het goed is).
als het goed is kom ik ook!!,maar mocht ik verhindert zijn....daarom was ik van plan om morgen het geld daarvoor alvast aan jou te geven.
als je het niet erg vind tenmiste,dan zou jij hem vast kunnen betalen,mocht ik er dan niet zijn.
ik neem wel geld mee,spreken we morgen wel ff over.
persoonlijk is altijd makkelijker.
grtz tom

-
- Contacteer:
Idd...Tom schreef:volgende keer beter. meestal iedere twee weken.

-= Renault Megane Coupe 1.6 16V=-
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
@ merijn & hitman
idd. weet wel wat ie van plan is, gewoon niet komen opdagen... maar alle zo werkt dat niet he manneke. merijn geen geld aannemen dus!
gewoon komen, veel drinken (kun je volgens mij wel) en vervolgens wederom de locale autoriteiten terroriseren!
ben je meteen voorzien van een slaapplaats
idd. weet wel wat ie van plan is, gewoon niet komen opdagen... maar alle zo werkt dat niet he manneke. merijn geen geld aannemen dus!
gewoon komen, veel drinken (kun je volgens mij wel) en vervolgens wederom de locale autoriteiten terroriseren!

live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
waarom neemt iedereen aan dat ik veel drink en veel opkan??Nielske schreef:@ merijn & hitman

@ merijn, en dat in natura geintje kan je wel vergeten

mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Wat een geouwehoer
Maar da's gezellig
Ga vandaag proberen wat te slapen aangezien ik nog steeds niet 100% van de griep hersteld ben. Ik ben in principe wel van plan om te komen dus zodra jullie een RODE twingo aan zien komen rijden met iemand erin die er uit ziet als of die beter in bed kan liggen dan ben ik dat
Eerst nog uitzoeken waar de F... Beuningen ligt hoop dat de ANWB routeplanner me niet dwars door de Rimboe laat rijden
Kan niet wachten tot vanavond mijn eerste meeting
De spoiler die ik van Pascal heb gekocht zit er niet op heb besloten hem er af te laten en door te sparen voor de rest. Vermoed dat de eerste stap een Body kit zal zijn zodra ik die heb alles incl. spoiler erop en naar de spuiter maar goed YEASHHES wat een geld:
Body kit: 1000,- (vanuit gaande dat ik het zonder spoiler kan kopen aangezien ik die al heb)
Spuiter: +/- 1500,-
Of als ik geluk heb vindt ergens misschien zo'n body kit tweedehands!?
Dit zijn natuurlijk slechts de eerste stappen maar goed 2500,- bij elkaar krijgen is voor mij al moeilijk gegoeg dus wil nog effe niet denken aan de 1000den euro's die daarna komen.
Onderstaand is wat het eind resultaat ongeveer zou kunnen zijn qua body kit dan:
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/40_TwingoDream.jpg[/img]
Oh ja de foto is met dank aan http://www.reichhard-motorsport.com/shop/index.html hoop dat ze me niet kwalijk nemen dat ik deze als voorbeeld gebruik

Ga vandaag proberen wat te slapen aangezien ik nog steeds niet 100% van de griep hersteld ben. Ik ben in principe wel van plan om te komen dus zodra jullie een RODE twingo aan zien komen rijden met iemand erin die er uit ziet als of die beter in bed kan liggen dan ben ik dat

Eerst nog uitzoeken waar de F... Beuningen ligt hoop dat de ANWB routeplanner me niet dwars door de Rimboe laat rijden

Kan niet wachten tot vanavond mijn eerste meeting

De spoiler die ik van Pascal heb gekocht zit er niet op heb besloten hem er af te laten en door te sparen voor de rest. Vermoed dat de eerste stap een Body kit zal zijn zodra ik die heb alles incl. spoiler erop en naar de spuiter maar goed YEASHHES wat een geld:
Body kit: 1000,- (vanuit gaande dat ik het zonder spoiler kan kopen aangezien ik die al heb)
Spuiter: +/- 1500,-
Of als ik geluk heb vindt ergens misschien zo'n body kit tweedehands!?
Dit zijn natuurlijk slechts de eerste stappen maar goed 2500,- bij elkaar krijgen is voor mij al moeilijk gegoeg dus wil nog effe niet denken aan de 1000den euro's die daarna komen.
Onderstaand is wat het eind resultaat ongeveer zou kunnen zijn qua body kit dan:
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/40_TwingoDream.jpg[/img]
Oh ja de foto is met dank aan http://www.reichhard-motorsport.com/shop/index.html hoop dat ze me niet kwalijk nemen dat ik deze als voorbeeld gebruik

Laatst gewijzigd door Douwe op vr 13 jun 2003 8:16, 7 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
De ANWB Routeplanner kennende zal je toch wel ergens in het bos uitkomen...thedman schreef:Eerst nog uitzoeken waar de F... Beuningen ligt hoop dat de ANWB routeplanner me niet dwars door de Rimboe laat rijden![]()

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Dit topic en plaatsje kennende zal je door de gekste routes en onverharde wegen naar de meest donkere en diepe plekjes in het bos moeten rijdenMartijn G (Turbo) schreef:De ANWB Routeplanner kennende zal je toch wel ergens in het bos uitkomen...thedman schreef:Eerst nog uitzoeken waar de F... Beuningen ligt hoop dat de ANWB routeplanner me niet dwars door de Rimboe laat rijden![]()

Maar zo vind je wel de besloten RTC meeting

Hoe ROZE is ie nou eigenlijk?thedman schreef: Ik ben in principe wel van plan om te komen dus zodra jullie een RODE twingo aan zien komen rijden met iemand erin die er uit ziet als of die beter in bed kan liggen dan ben ik dat![]()

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
met de clio gtthitman schreef:ik had vanavond lekker een 21tq op de oprit nananana![]()
helaas niet van mij,maar van menno.die mij weer eens super heeft geholpen.onder het motto: menno bedankt

Laatst gewijzigd door Johan op vr 13 jun 2003 7:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruik niet de ANWB-routeplanner en ook Routenet moet je niet nemen. Ik heb beide geprobeerd en ze sturen je aardig fout.thedman schreef:Eerst nog uitzoeken waar de F... Beuningen ligt hoop dat de ANWB routeplanner me niet dwars door de Rimboe laat rijden![]()
Zorg dat je op de A50 richting Den Bosch terecht komt. Je krijgt dan vanzelf een afslag Beuningen. Volg die bordjes en je komt vanzelf een Mac tegen. Zeker weten!
Succes

Rijdt 'ie nu, Tom!?Johan de clio man schreef:met de clio gtthitman schreef:ik had vanavond lekker een 21tq op de oprit nananana![]()
helaas niet van mij,maar van menno.die mij weer eens super heeft geholpen.onder het motto: menno bedankt![]()
![]()
of niet
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
maar gaat er nog iemand van de fno naar automaxx. ik weet van tom (willie) dat ie het hele weekend gaat. merijn misschien ook zij die. ik wil wel zaterdag of zondag gaan. dus wie gaat er nog meer mee????????
Ik gebruik meestal http://www.map24.nlMerijn schreef:Gebruik niet de ANWB-routeplanner en ook Routenet moet je niet nemen. Ik heb beide geprobeerd en ze sturen je aardig fout.thedman schreef:Eerst nog uitzoeken waar de F... Beuningen ligt hoop dat de ANWB routeplanner me niet dwars door de Rimboe laat rijden![]()
Zorg dat je op de A50 richting Den Bosch terecht komt. Je krijgt dan vanzelf een afslag Beuningen. Volg die bordjes en je komt vanzelf een Mac tegen. Zeker weten!
Succes
Prima ding, leidt je zo naar de mac in beuningen, straten en/of adres ingeven en hoppekee
McDonald's Restaurant/McDrive Beuningen
Hadrianussingel 37 6642AH Beuningen gld
LOL ik vindt het zelf toch echt rood maar heb al meerdere opmerkingen gehad dat het meer rood/roze zou zijn en ik heb een hekel aan rozePanoramix schreef: Hoe ROZE is ie nou eigenlijk?

GRUMPPHHHPanoramix schreef:
Ik gebruik meestal http://www.map24.nl
Prima ding, leidt je zo naar de mac in beuningen, straten en/of adres ingeven en hoppekee
McDonald's Restaurant/McDrive Beuningen
Hadrianussingel 37 6642AH Beuningen gld

Java he.......thedman schreef: GRUMPPHHHkaartje is een heel mooi rood kruisje ga maar vertrouwen merijn zijn tip en de ouderwetse wegenkaart
probeer anders http://www.lokatienet.nl

shit zeg...de 2000 gepasseerd voor mijn verjaardag...bummer...

rijd nog niet maar ben nu al heel dicht in de buurtMerijn schreef:Rijdt 'ie nu, Tom!?Johan de clio man schreef:met de clio gtthitman schreef:ik had vanavond lekker een 21tq op de oprit nananana![]()
helaas niet van mij,maar van menno.die mij weer eens super heeft geholpen.onder het motto: menno bedankt![]()
![]()
of niet

dat wil zeggen,dat ik nu mijn pomp veilig kan aansturen.werkt ongeveer zo: als de auto op contact gezet word,word de pomp(door het relais) 3,5 sec. bekrachtigd.daarna schakeld ie uit,totdat hij een signaal van de min van de bobine krijgt.dan pas word de brandstofpomp weer bekrachtigd.
ging mij puur om de veiligheid,want als de motor nu afslaat,werkt de pomp ook niet meer(veilig bij bijv. een ongeval).
tom
mijn clio zegt pssssjjt
ik hoop motorisch: voor dat ik op vakantie ga dus ongeveer 1 juli.
daarna moet ik het remsysteem en een aantal andere zaken nog gaan aanpakken.
daarna moet ik het remsysteem en een aantal andere zaken nog gaan aanpakken.
mijn clio zegt pssssjjt
Maar goed het is Beuningen en niet een of ander zandpad in the middle of nowhereMerijn schreef:Lokatienet is hetzelfde als routenet... en dus geen optie.
Heb je XP? Dan moet je even SP1 installeren, dan is de Java Virtual Machine wel geinstalleerd en doet die routeplanner het wel.

dan moet je niet de route aan merijn vragen,kom je wel op een zandpad uitPanoramix schreef:Maar goed het is Beuningen en niet een of ander zandpad in the middle of nowhereMerijn schreef:Lokatienet is hetzelfde als routenet... en dus geen optie.
Heb je XP? Dan moet je even SP1 installeren, dan is de Java Virtual Machine wel geinstalleerd en doet die routeplanner het wel.

mijn clio zegt pssssjjt
zeker als die passat ook nog links van je staat, alles wat van rechts komt torpedeert Merijnhitman schreef:dan moet je niet de route aan merijn vragen,kom je wel op een zandpad uitPanoramix schreef:Maar goed het is Beuningen en niet een of ander zandpad in the middle of nowhereMerijn schreef:Lokatienet is hetzelfde als routenet... en dus geen optie.
Heb je XP? Dan moet je even SP1 installeren, dan is de Java Virtual Machine wel geinstalleerd en doet die routeplanner het wel.en als je dan alleen een oude passat ziet staan: GASGEVEN EN WEGKOMEN DAAR
![]()