Friday Nightmeeting Oss I
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ja, Merijn wou niet geloven dat je ZOMAAR iets aan mij had gegeven...weet ook niet waarom...
Over VT, ik hoop dat ik een 4.0 heb gehaald...als ik hem moet herkansen haal ik hem zeker, zo moeilijk is het eigenlijk niet. Ik ben alleen te laat begonnen met leren (zoals gewoonlijk)...
Over VT, ik hoop dat ik een 4.0 heb gehaald...als ik hem moet herkansen haal ik hem zeker, zo moeilijk is het eigenlijk niet. Ik ben alleen te laat begonnen met leren (zoals gewoonlijk)...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Dat ken ik...hoop dat ik een 4.8 heb, maar dat lukt wel, dan heb ik me studiepunten iig, prac's had ik een 6.5 7.5 7 en voor AT een 5.1...We zien wel...Martijn G (Turbo) schreef:Ja, Merijn wou niet geloven dat je ZOMAAR iets aan mij had gegeven...weet ook niet waarom...
BTW. Ik moet ff opschieten, dan haal ik de 2000 posts nog vandaag...

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ga je AT ook maken ?? Is dat een beetje te doen ?? (Nog tips ??
)

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
ga zo eerst VO leren...AT zie ik wel, die studiepunten heb ik door vandaag waars wel gehaald, maar toch..ff kijken of t btje wil lukken, dan maak ik t wel, maar nu eerst VO leren. Voor AT heb ik een tip: begin bij blz 56 of zoiets...die eerste blz, waar je toen die samenvatting van gemaakt zou moeten hebben (hetgeen ik dus niet gedaan heb en jij waars ook niet) heb je geen tol aan voor het tentamen...En natuurlijk ff de oefenopgaven achterin bekijken 
SUCCES!!!:D

SUCCES!!!:D
Het is niet negatief bedoeld, tuurlijk niet!!! Maar vind het ook wel eens leuk mensen te ontmoeten die jullie wel zien en ik niet...Lees ik op t forum dat er nieuwe peoplez zijn geweest, heb ik ze nooit gezien...Merijn schreef:Blijf alsjeblieft weg, Haas... Als het zo moet kan je beter naar je echte vrienden gaan.~Haas~ schreef:Ben altijd dezelfde mensen @ FNO btje zat aan het worden...![]()
![]()

Niet zo serieus, Haasie! 
Ik begrijp wel wat je bedoelt.
Deze keer dwingen we iedereen dat ze moeten blijven, deal?
Ik blijf trouwens niet tot diep in de nacht, want zaterdag ga ik naar DefQon1!
Daar heb mijn energie wel voor nodig. Geen synthetische rotzooi voor mij... 

Ik begrijp wel wat je bedoelt.

Ik blijf trouwens niet tot diep in de nacht, want zaterdag ga ik naar DefQon1!

Nou moe, je hebt mij toch weleens gezien, ik ken verder ook bijna niemand dan de Die-Hard'ers hoor.~Haas~ schreef:Het is niet negatief bedoeld, tuurlijk niet!!! Maar vind het ook wel eens leuk mensen te ontmoeten die jullie wel zien en ik niet...Lees ik op t forum dat er nieuwe peoplez zijn geweest, heb ik ze nooit gezien...Merijn schreef:Blijf alsjeblieft weg, Haas... Als het zo moet kan je beter naar je echte vrienden gaan.~Haas~ schreef:Ben altijd dezelfde mensen @ FNO btje zat aan het worden...![]()
![]()
Hopelijk hebben we morgen weer een evenement van Fiatvliegen

Op autoweek kun je auto's met elkaar vergelijkenPanoramix schreef:Aaaaaaaaaaaah, dan kan ik niet het verschil merken tussen die 2.0 turbo en mijn turboRory schreef:Misschien dat ik morgen de Vel Satis mee kan nemen naar de meeting toe, ik hoop het wel
En nee, jullie mogen geen proefritje maken![]()

Ben ik maar zelden, dat moet je zo onderhand wel weten, maar om ff zeker te zijn dat ik niemand voor het hoofd stoot dus bovenstaande uitsprakenMerijn schreef:Niet zo serieus, Haasie!

Die zul je even moeten toelichten, of ben ik nu gewoon zo stom?Rory schreef:En de oogjes bij de een staan dan op E en bij de ander op FMerijn schreef:Dat zie jij verkeerd: hij is tot 23:00 uur zakken aan het legen!hitman schreef:komt omdat jij tot 23.00 aan het zakkenvullen bent
Bij zakken legen bedoel ik dus die zak bij zn kruis, die leeg je dan ERGENS (bij voorkeur een vrouwMerijn schreef:Die zul je even moeten toelichten, of ben ik nu gewoon zo stom?Rory schreef:En de oogjes bij de een staan dan op E en bij de ander op FMerijn schreef:Dat zie jij verkeerd: hij is tot 23:00 uur zakken aan het legen!hitman schreef:komt omdat jij tot 23.00 aan het zakkenvullen bent

Niet leuk als je hem moet uitleggen :-*

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
als ik al kom zal ik om 00:30 gaan. als ik langer blijf vallen mijn ogen dicht.~Haas~ schreef:
Ff oproepje aan iedereen die komt, blijf nou eens tot na elf uur, kan ook mensen in het echt ontmoeten ipv door te lezen wat je typt op het scherm. Ben altijd dezelfde mensen @ FNO btje zat aan het worden...![]()

-
- Moderator
- Car: MB
NEE
pffffffffffffft, ik heb net mijn dagelijkse portie inspanning wel weer gehad zeg. Heb ik GVD op de terug weg van school net én een lekke band én een kapotte gaskabel met de tomos. Nou is die lekke band niet zo erg (kom zat pompstations tegen onderweg) maar die gaskabel was wel ruk. Was namelijk bij de carb afgebroken
. Heb dus maar effe de stationair regelschroef op standje turbine gezet dus dat scheelde een beetje...............weet meteen hoe warm het is buiten 

pffffffffffffft, ik heb net mijn dagelijkse portie inspanning wel weer gehad zeg. Heb ik GVD op de terug weg van school net én een lekke band én een kapotte gaskabel met de tomos. Nou is die lekke band niet zo erg (kom zat pompstations tegen onderweg) maar die gaskabel was wel ruk. Was namelijk bij de carb afgebroken

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik dacht eerst dat het over je Willie gingTom schreef:NEE![]()
pffffffffffffft, ik heb net mijn dagelijkse portie inspanning wel weer gehad zeg. Heb ik GVD op de terug weg van school net én een lekke band én een kapotte gaskabel met de tomos. Nou is die lekke band niet zo erg (kom zat pompstations tegen onderweg) maar die gaskabel was wel ruk. Was namelijk bij de carb afgebroken. Heb dus maar effe de stationair regelschroef op standje turbine gezet dus dat scheelde een beetje...............weet meteen hoe warm het is buiten

Maar waarom heb ik geen moeite om jou voor te stellen op zon mooie klein tomosje ?

Als ik langer dan een uur blijf kan ik beter blijven overnachten in de mac, want dan kom ik nooit meer thuis, haal ik de krant met" "slapend achter het stuur aangetroffen"~Haas~ schreef:Ff oproepje aan iedereen die komt, blijf nou eens tot na elf uur, kan ook mensen in het echt ontmoeten ipv door te lezen wat je typt op het scherm. Ben altijd dezelfde mensen @ FNO btje zat aan het worden...![]()

- spannend, ga jij daar voor zorgen?!Merijn schreef:Niet zo serieus, Haasie!
Ik begrijp wel wat je bedoelt.Deze keer dwingen we iedereen dat ze moeten blijven, deal?
Ik blijf trouwens niet tot diep in de nacht, want zaterdag ga ik naar DefQon1!Daar heb mijn energie wel voor nodig. Geen synthetische rotzooi voor mij...
- heb nog wel wat natuurlijks voor je

@ tom
begrijp ik nou goed dat je naast je willie een tomos rijdt en totaal niet in de gaten hebt wanneer je in de nabijheid van renaultfreaks bent?! ken toch niet!!!!
@ haas
als er idd. gratis bittergarn. is en fiatjes die doen aan spontane ontbranding dan ben ik er nog wel na elven, eigenlijk nog op stap weet je...
verder, ja je merkt het al, ik beschik tijdens het werk niet over een laptop
dussssssss..... mis alle 'good & gay' stuff overdag... ff inhalen is gewenst

voor de rest, jullie zijn allemaal een stelletje luie mafkezen, get back 2 work!!! ...maar dat wisten jullie al
bis morgen, heb er zin in!
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
hey, in het topic 'beeindiging hobby blabla te koop'
krijg ik door de posts aldaar, het vermoeden dat we Noordelijk bezoek gaan krijgen...
in de personen van roderick (ro16v) & patrickclio
zou echt vet zijn...
merijn heb ze vorige week nog allebei mee gehad in de passat... vraag me niet waarom maar ze gingen in elk geval hobbelen in het bos
@tom, ga dat pakje rubber voor merijn toch maar halen
krijg ik door de posts aldaar, het vermoeden dat we Noordelijk bezoek gaan krijgen...
in de personen van roderick (ro16v) & patrickclio

zou echt vet zijn...
merijn heb ze vorige week nog allebei mee gehad in de passat... vraag me niet waarom maar ze gingen in elk geval hobbelen in het bos

@tom, ga dat pakje rubber voor merijn toch maar halen
live your life 2 da fullest...
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ja wat wil je. ben net een half uur aan het lezen voor ik eindelijk door heb, wie wat en waar. Maar goed weinig gemist geloof ik.Johan de clio man schreef:en de rust is wedergekeerd in het fno topic
@ slein. waarom kom je niet want ik kan het ff niet vinden wat je bedoeld.
@ martijn G(ay??) kom je vrijdag nou ook een keer langs of ga je naar huis toe?
En ik kom zeker. reken zowiezo op:
Martin - Megane coupe
Frits - Clio RT / (megane coupe)
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
Ik zet waarschijnlijk mijn auto 's ochtends vroeg al in Beuningen en laat me dan op de terugweg uit Duitsland weer daar afzetten. Komen er toch langs en anders moet ik het stuk waalwijk-beuningen weer een keer extra rijden.
Dus als mijn auto er staat maar ik ben er niet --> dat klopt dan dus
Dus als mijn auto er staat maar ik ben er niet --> dat klopt dan dus

-
Lef? Hoezo? Wordt daar vaak je auto leeggeript ofzo?!
In dat geval moet ik me nog maar eens bedenken....