De Onbekende Renault.
sorry...was al weer weg, moest de trein halen. Stond vanaf de schuifdeuren denk ik vierde rij bijna aant eind...Zit jij toevallig in A2Z? Heb t al een keer gevraagd, maar weet t niet meer. PM t antwoord maar, chat is niet gewenstMartijn G (Turbo) schreef:Waar dan ?? Welke rij ??

COOLJesper16v schreef:~Haas~ schreef:Zaterdagmiddag tussen 1715u en 1730u op St. Jacobslaan in Nijmegen, thv de bushalte bij de AH:
Willi, ph II, redelijk standaard, NH-LP-18Deze is dan denk ik net verkochtJesper16v schreef: Jaja, Ik spot ook iemand!
Vanochtend naar me werk een Clio Williams van nijmegen tot in Oss achter me en voor me en weer achter me en weer voor me gehad, was erg leuk. Hij zag er op et oog erg goed uit, was een fase 2. Enige jammer was dat hij van IGAM kwam
Kenteken was: NH-LP-18

Ik denk dat die knakker iemand op kwam halen ofzo...Hij zag er iig mooi schoon uit, dus wassen kunnen ze wel bij IGAM (volgens mij ook t enigste

Zie ik daar de enige echte Renault Tuning Club nummerplaathouder zitten?Chris schreef:[quoot]
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/163470/incoming/maus1.JPG[/img]

Ik zie niks
5 GT Turbo '88 GT5
-
- Contacteer:
vanavond gespot in Boven leeuwen
zwart renault 19 16V phase I
kenteken: DN-DS-..
-
Wie is de grijze GTT: ST-TF etc
Picture staat op nurburgring.nl
[img]http://www.nurburgring.nl/pictures/3105 ... _20135.jpg[/img]
http://www.nurburgring.nl/pictures/3105 ... _20135.htm
Picture staat op nurburgring.nl
[img]http://www.nurburgring.nl/pictures/3105 ... _20135.jpg[/img]
http://www.nurburgring.nl/pictures/3105 ... _20135.htm
it wasn't me 

Immer wieder die verdammte Holländer
Vanmiddag rond 13:45 in eindhoven op de weg van de TU/E (Station) richting Helmond, een donkerblauwe Renault 19 16V CABRIO!
Zo te zien een hele nette bak. Ik zat in de bus en kon het kenteken niet lezen helaas.

Zo te zien een hele nette bak. Ik zat in de bus en kon het kenteken niet lezen helaas.
Vanmiddag, 2 juni rond het middag uur in centrum van Ommen. Aan de weg naar Dedemsvaart. Een zilvergrijze 19 met goudkleurige velgen. Zat ook een grote luchthapper op de motorkap.
Pikant detail,.. zat een papiertje op met "TE KOOP".
Had een afspraak die middag in Groningen dus had geen tijd voor foto en meer info.
Pikant detail,.. zat een papiertje op met "TE KOOP".
Had een afspraak die middag in Groningen dus had geen tijd voor foto en meer info.
Deze heb ik daar in de buurt ook al eens zien rijden..bartuitlauwe schreef:vanavond gespot in Boven leeuwen
Is dat zo speciaal daar?Stroker schreef:Vanmiddag rond 13:45 in eindhoven op de weg van de TU/E (Station) richting Helmond, een donkerblauwe Renault 19 16V CABRIO!![]()

Net een verlaagde r5 gtx denk ik met 5 dunne spaaks velgen gespot wilde op school uit het parkeer vak rijden toen reed hij bijna terwijl hij aan het sprinten was mijn neus eraf de gek. Hij was aardig aan het rossen einde van de parkeerplaats handrem erop 180 graden draai en hij spoot er weer vandoor

Veel zwarter kan ons parkeer terein niet meer worden van het rubber.
die heeft altijd haast die gast...Roy schreef:Vandaag om 16.00 uur ter hoogt van kralingen een clio williams look-a-like gespot.
Kenteken DV-??-?? De rest kon ik niet lezen want hij had haast geloof ik
rijdt vaak bij mij (waar ik heb gewoond) in de buurt..
al een aantal keer zien staan:
Regiobank aan de rijksweg in Malden, 5je (GTS/GTX ofzo), kleur wit, laguna-style grille, lichtmetaal en sideskirts. Wel geinig bakkie..
Regiobank aan de rijksweg in Malden, 5je (GTS/GTX ofzo), kleur wit, laguna-style grille, lichtmetaal en sideskirts. Wel geinig bakkie..

-
- Moderator
- Car: Megane
30 min geleden een clio V6 op de a12 richting zevenhuizen ik kon geen bijzonderheden of kenteken zien omdat ik de andere richting op ging was dat maus????
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Vandaag bij het Winkelcentrum Prsikhaaf in Arnhem:
Een gele Renault Megane Coupe
Achterlicht maskers
Kenteken TV-DJ-20
16" (??) Velgen zoals hieronder:
[img]http://members.lycos.nl/turbo/cam.jpg[/img]
Achterlicht maskers
Kenteken TV-DJ-20
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Moderator
Zo juist ben ik effe voor iemand van de site naar een r19 cabrio gaan kijken bij cabrio plaza maar hellaas die stond er niet maar wel heb ik gezien:
de r5 gtt van laguna 2 (waarom zitten er geen skirts op??)
en een clio williams in zoetermeer bij bodescholten
kenteken sn-hf-28
Velgen zagen er goed uit met het zilvere randje
Intreur zag er goed uit
km stand 140.000 en een beetje
Oh ja een kentekenhouder van veban in rijswijk
geen rtc kenmerken
ZAG ER ZEER GOED UIT
(ik heb er een briefje ondergedaan met: http://www.renault-tuning.com, omdat ik nog geen wegstickers heb wie kan mij die fixen
)
de r5 gtt van laguna 2 (waarom zitten er geen skirts op??)
kenteken sn-hf-28
Intreur zag er goed uit
geen rtc kenmerken

ZAG ER ZEER GOED UIT
(ik heb er een briefje ondergedaan met: http://www.renault-tuning.com, omdat ik nog geen wegstickers heb wie kan mij die fixen
om 18:20 gespot bij het Gulf station op de weg tussen Soest en Maartensdijk een zwarte 19 16V (?) met achter het stuur een aantrekkelijke jonge dame welke vanaf het tankstation de weg weer op wilde.
Ik dacht eerst.. "misschien de/een vriendin van Bart die met z'n zwarte 19 16V op stap is?!" maar volgens mij waren de velgen anders en de auto was behoorlijk vies.. en ik heb Bart z'n 19 nog nooit vies gezien
Weet niet meer of het een phase 1 of 2 was (ging allemaal nogal snel), kenteken begon volgens mij met een G .. GH , GD ofzo iets..
Ik dacht eerst.. "misschien de/een vriendin van Bart die met z'n zwarte 19 16V op stap is?!" maar volgens mij waren de velgen anders en de auto was behoorlijk vies.. en ik heb Bart z'n 19 nog nooit vies gezien

Weet niet meer of het een phase 1 of 2 was (ging allemaal nogal snel), kenteken begon volgens mij met een G .. GH , GD ofzo iets..
[/quote]
kenteken sn-hf-28
Intreur zag er goed uit
geen rtc kenmerken
kenteken sn-hf-28
Intreur zag er goed uit
geen rtc kenmerken
die heb ik ook wel eens gezien in zoetermeer, een fase 1
-
Achterlicht maskers op een MEgane Coupe??? Dat kan ja nietMartijn G (Turbo) schreef:Vandaag bij het Winkelcentrum Prsikhaaf in Arnhem:
Achterlicht maskers
Kenteken TV-DJ-20
ik denk gewoon de orig in kleur meegespoten...Nick (germanstyle) schreef:Achterlicht maskers op een MEgane Coupe??? Dat kan ja nietMartijn G (Turbo) schreef:Vandaag bij het Winkelcentrum Prsikhaaf in Arnhem:
Achterlicht maskers
Kenteken TV-DJ-20

Nu net, in Hendrik Ido Ambacht, Clio RSI een donkerblauwe met stoepvelgen. Stickers op de zijramen van Renault Tuning Club. Wie o wie?! Kenteken iets met een R of een G
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
wat stel ik me hier bij voorDJ-Jasper schreef:Nu net, in Hendrik Ido Ambacht, Clio RSI een donkerblauwe met stoepvelgen. Stickers op de zijramen van Renault Tuning Club. Wie o wie?! Kenteken iets met een R of een G

Hij stond er vanavond weer, parkeerdek 1..Chris schreef:Okee.Daaf (Davy) schreef:Is van een arts aldaar. Staat er bijna elke dag. Volgens mij gebruiksauto. Kost je wat, maar ja atsen hebben nogal watChris schreef:Vanavond gespot omstreeks 19:30:
- Lokatie: Parkeergarage L.U.M.C. Leiden, derde parkeerdek.
- Model: Renault Alpine A610 V6 Turbo.
- Kleur: Gaaf blauw metallic.
- Kenteken: SG-XS-57.
- Staat: Zeer netjes, op een kleine kras rv na.
- Tuning: Vier uitlaten van het merk Fujitsubo, en getinte zijramen.
- Bijzonderheden: Waarschijnlijk import uit Frankrij aan de alarm stikkers te zien en aan het oude kenteken dat nog in de ramen stond.
Er zat trouwens een nummerplaathouder op van Kerkhof en Visscher Renault. Er zat een apart chromen Alpine logo op de achterkant.Dan zal ik vanavond mijn digicam maar ff meenemen. Ik ben er elke dag maar ik had hem (helaas) nog niet eerder gezien, komt waarschijnlijk omdat ik bijna nooit op dek drie sta..
Het valt me wel op dat bepaalde Porsches, en andere dikken bakken er altijd staan.

-
- Moderator
en een clio williams in zoetermeer bij bodescholtenSMILLIAW schreef:
kenteken sn-hf-28
Intreur zag er goed uit
geen rtc kenmerken
[/quote]
oke dan , ik denk dat ik deze ook vaker heb gezien alleen kon ik hem nooit bekijken nu wel en heb dat dus ook uitgebreid gedaan

P@TB@D Posted: Tue Jun 03, 2003 10:16 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
SMILLIAW wrote:
kenteken sn-hf-28
Intreur zag er goed uit
geen rtc kenmerken Quote:
oke dan , ik denk dat ik deze ook vaker heb gezien alleen kon ik hem nooit bekijken nu wel en heb dat dus ook uitgebreid gedaan
[/quote]
ik ook.
was bij een zaak daar tegenover, zag hem staan, moest ff kijken...
ondanks ik een willie rij blijf het iets bijzonders waar ik niet omheen kan.... zucht ....
-
Langs het mediapark van hilversum om 8.00 uur
een grijze gtt, die een mooie inhaal actie had
Ff een groene mpv aan de kant gezet hehe
een witte gtt met een grote remus sticker op het raam.
Gisteren en al veel vaker zien staan. Een zilvere gtt op de calandlaan, erg mooi ding. Op de klep staat koni equiped
een grijze gtt, die een mooie inhaal actie had

Gisteren en al veel vaker zien staan. Een zilvere gtt op de calandlaan, erg mooi ding. Op de klep staat koni equiped
Schuldig!!dtune_stefan schreef: Zeker teveel op die dame gelet ipv kenteken

Was volgens mij een leuke meid hoor

van de dame des te meer 

Witte gtt met remus stikker is JelmerPATRICK-CLIO schreef:Langs het mediapark van hilversum om 8.00 uur
een grijze gtt, die een mooie inhaal actie hadFf een groene mpv aan de kant gezet hehe
-
hehe vet
Heb um vaker zien rijden wel een net dingetje