is dit duur voor cupra onderlipspoiler
-
- Contacteer:
hoi.
Ik heb een site gevonden die de cupraspoiler
te koop aanbied voor 75 euro.
dit is de site.
http://www.cupraspoiler.tk
Is dit duur?
Groeten Bart
Ik heb een site gevonden die de cupraspoiler
te koop aanbied voor 75 euro.
dit is de site.
http://www.cupraspoiler.tk
Is dit duur?
Groeten Bart
-
- Moderator
- Car: Megane
bij de dealer kan je zo'n onder lip voor ongever 32 euro halen
-
storm heeft er 1 onder ze rode clio 16v, misschien kan hij meer vertellen. Ik heb ook gehoord dat ze rond de 30 euro zitten
heb ook zo1 ding thuis liggen, en ben hard aan het overwegen of hij eronder komt(denk het niet, ligt hier al 3 maanden), ben bang dat het een stukje overbodige tuning wordt op m'n willie...
heb hem trouwens voor 15 euro gekocht via marktplaats.
Past dit ook op een RSi ut 1997 ?? (heeft al een soort onderlipje....)SMILLIAW schreef:heb ook zo1 ding thuis liggen, en ben hard aan het overwegen of hij eronder komt(denk het niet, ligt hier al 3 maanden), ben bang dat het een stukje overbodige tuning wordt op m'n willie...
-
- Moderator
- Car: MB
dit staat op die site.
Veel gestelde vragen zijn:
- Hoe kan het dat u de spoiler zo goedkoop kunt aanbieden?
Dat komt doordat deze spoiler zo wordt geproduceerd dat de spoiler op meerdere autos past
en er dus een grotere afzetmarkt voor deze spoilers is dan een spoiler die op 1 merk/model auto past.

Dat komt doordat deze spoiler zo wordt geproduceerd dat de spoiler op meerdere autos past
en er dus een grotere afzetmarkt voor deze spoilers is dan een spoiler die op 1 merk/model auto past.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
oke, weet ik zat
een goeie oplichter dus
ik heb trouwens wel via marktplaats
een spoiler gekocht voor mijn R19
het is een nieuwe uit de doos, die
bij toeval ook nog eens dezelfde kleur
is als mijn auto.
En die kostte 30 euro.
Volgens mij wel een koopje.
mzzl Bart
een goeie oplichter dus
is als mijn auto.

En die kostte 30 euro.
mzzl Bart
Tom schreef:dit staat op die site.![]()
![]()

en bij levertijd had ie beter kunnen zetten: houdt U rekening met een levertijd van ong. 1 week .... dit omdat ik m eerst zelf bij de Seat-dealer moet bestellen voor 32 eurooos

Hmmz, nieuw uit doos en in de kleur van de auto gaat volgens mij niet helemaal samen, dingen worden nooit in kleur verkocht namelijk, daarbij zal je waarschijnlijk een kleurverschil hebben.bartuitlauwe schreef:oke, weet ik zat
een goeie oplichter dus
is als mijn auto.![]()
En die kostte 30 euro.
mzzl Bart
-
- Contacteer:
Anders spuit ik hem wel over. Dan doe ik gelijkjeroen.k schreef:
Hmmz, nieuw uit doos en in de kleur van de auto gaat volgens mij niet helemaal samen, dingen worden nooit in kleur verkocht namelijk, daarbij zal je waarschijnlijk een kleurverschil hebben.
ook maar de kofferbak, kan ik gelijk die gaatjes wegwerken.
Weet iemand trouwens hoe ik het beste dan het slot van verwijderen? en hoe maak ik dan nog de achterklep open?
-
- Moderator
dat is eigenlijk gewoon een cilindertje met een staalkabeltje erin. Als je daar een stroompje op zet dan trekt ie aan dat kabeltje en die moet je verbinden met je slot. er gebeurt dan dus precies hetzelfde als wanneer je op het knopje druk op de klep zonder deze open te maken. Hij klikt dus open zeg maar maar blijft (tuurlijk) wel dicht
-
- Contacteer:
kun je iets duidelijker zijn, want dit snap ik niet echtTom schreef:dat is eigenlijk gewoon een cilindertje met een staalkabeltje erin. Als je daar een stroompje op zet dan trekt ie aan dat kabeltje en die moet je verbinden met je slot. er gebeurt dan dus precies hetzelfde als wanneer je op het knopje druk op de klep zonder deze open te maken. Hij klikt dus open zeg maar maar blijft (tuurlijk) wel dicht
SMILLIAW wrote:
heb ook zo1 ding thuis liggen, en ben hard aan het overwegen of hij eronder komt(denk het niet, ligt hier al 3 maanden), ben bang dat het een stukje overbodige tuning wordt op m'n willie...
Past dit ook op een RSi ut 1997 ?? (heeft al een soort onderlipje....)
dit zou ik niet weten, denk het haast wel.
heb ook een lipje eronder, maar die zou dan plaats moeten maken indien hij eronder komt
-
- Moderator
in het kort: hij ontgrendelt je slot maar laat de klep "dicht" zitten. Je moet hem dus met de hand nog even omhoog doen.bartuitlauwe schreef:kun je iets duidelijker zijn, want dit snap ik niet echtTom schreef:dat is eigenlijk gewoon een cilindertje met een staalkabeltje erin. Als je daar een stroompje op zet dan trekt ie aan dat kabeltje en die moet je verbinden met je slot. er gebeurt dan dus precies hetzelfde als wanneer je op het knopje druk op de klep zonder deze open te maken. Hij klikt dus open zeg maar maar blijft (tuurlijk) wel dicht
-
- Contacteer:
ja dat wil ik ook wel weten
-
- Contacteer:
heb er trouwens een paar gevonden.bartuitlauwe schreef:ja dat wil ik ook wel weten
niet echt duidelijk. maar ja
[img]http://home.planet.nl/~vrien324/r19/r19edwin4.jpg[/img]
[img]http://home.planet.nl/~vrien324/r19/r19groep7.jpg[/img]
mmm, weet niet of ik het wel mooi vind, een beetje TE in combinatie met de auto denk ik.
Ik vond er ook nog 1 met een lagunaspoiler eronder, wou hem posten hier, maar daarvoor moet je toegang tot dat forum hebben, vanmiddag upload ik hem wel even, en dan zal ik hem hier posten.
Gr
Emiel
Ik vond er ook nog 1 met een lagunaspoiler eronder, wou hem posten hier, maar daarvoor moet je toegang tot dat forum hebben, vanmiddag upload ik hem wel even, en dan zal ik hem hier posten.
Gr
Emiel
-
- Contacteer:
oh, is goed.
lijkt me wel cool
zie ik hem vanmiddag wel.
lijkt me wel cool
zie ik hem vanmiddag wel.
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/Temp/Meet ... 71_IMG.JPG[/img]
onder die rooie clio.
is niet echt een goeie foto, maar heb je in elk geval iets
onder die rooie clio.
is niet echt een goeie foto, maar heb je in elk geval iets
Hier dan de beloofde foto van een 19 Phase II met een spoiler van een Laguna:
[img]http://members1.chello.nl/~nikkels/zooi ... poiler.jpg[/img]
Vind deze ook wel netjes, maar hij steekt zover uit. Ja tis niet gauw goed bij mij hoor
Gr.
Emiel
Vind deze ook wel netjes, maar hij steekt zover uit. Ja tis niet gauw goed bij mij hoor

Gr.
Emiel
-
- Moderator
- Car: Megane
dtune_stefan schreef:euhm, ook nog iemand een foto van die cupraspoiler, maar dan onder een clio
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0PQDdAuMR ... 5063024267[/img]

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
[img]http://www.clioclub.nl/temp/12.JPG[/img]dtune_stefan schreef:euhm, ook nog iemand een foto van die cupraspoiler, maar dan onder een clio

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
dat kan je natuurlijk naar eigen inzicht doen... je moet hem toch aanpassen om hem eronder te krijgen, dus hoe ver je hem er dan onder uit laat steken is een kwestie van smaak lijkt me...Emiel schreef:Hier dan de beloofde foto van een 19 Phase II met een spoiler van een Laguna:
Vind deze ook wel netjes, maar hij steekt zover uit. Ja tis niet gauw goed bij mij hoor![]()
Gr.
Emiel
Maar in de breedte lijkt me dit lastig, dus de zijkant, of je moet er in het midden een stukje tussen uithalen
Ook niet echt de fraaiste oplossing. Maar ik ga er is over nadenken, wil 1 van beide in ieder geval keer proberen.
Gr
Emiel

Ook niet echt de fraaiste oplossing. Maar ik ga er is over nadenken, wil 1 van beide in ieder geval keer proberen.
Gr
Emiel
dat gebeurt meestal in de breedte. Ik denk dat je je wel kan voorstellen dat het in de breedte niet gaat passen onder een cliootje bijvoorbeeld... en er zijn toch mensen die er een laguna-lip onder hebben hangen, dus die hebben hem wel degelijk in het midden een stukje aangepast...Emiel schreef:Maar in de breedte lijkt me dit lastig, dus de zijkant, of je moet er in het midden een stukje tussen uithalen![]()
Gr
Emiel