Gisteravond komen we over de A12 uit Scheveningen rijden met 2 GT's, komt er een Clio 2.0 RS langs rijden, kenteken 28-HV-??, Blauw met., standaard.
Tja, en hij had waarschijnlijk niet verwacht dat ie zo'n 5 GT sissend op de bumper zou hebben tot de 215......
wie o wie zat er in de Matrix Reloaded om 21.45 in Arcaplex Spijkenisse.
deze getinte meneer was met zn vriendin in de film.
auto: clio 16v
kenteken ??
kleur: willi blauw
staat: netjes
bijzonderheden: booskijkers, hele dikke velgen(16 a 17 inch??)
getinte achterruiten
wie o wie >>??
PS.. ik stond in de zaal plaatsen te wijzen en controleren.....
dan heb je ons misschien ook wel gezien. Wij kwamen te laat, (maar net op tijd voor de film)
Toen de film was afgelopen, heb ik bij de uitgang nog een hele smerige sloot sinas 0.8 lt, zo met beker en al, in je vuilniszak gedeponeerd.
sorry daarvoor.
haha, de matrix reloaded heb ik niet opgewacht dus ik stond niet in de zaal bij t uitlopen, ik stond wel bij de plaatsen controleren voor dat de film begon, misschien hebbie me daarbij gezien??
mzzl
"it's not how you stand by your car, it's how you race it" -->F&F
martin rs schreef:
Chrisv schreef:Zaterdag morgen tussen 10 en 11:
Clio Williams, ik weet er verder nix van, geen kenteken ofzo.
zo das veel weet je niet eens meer waar je em zag rijden. kan overal geweest zijn natuurlijk
Ik woon zelf aan de andere kant van noord brabant, ik moest daar zijn voor mijn werk, en ik zag m toevallig op een kruising beetje achteraf, industrieterrein ofzo.
some people are alive only because it's illegal to kill them
zaterdag in beneden leeuwen, appelstraat:
(Volgens me moeder:D )
Clio 16V, blauw of zwart, weet ik niet meer. RTC stickers op de zijruitjes. Werk, oa plamuur aan de achterklep....
Zaterdagmiddag tussen 1715u en 1730u op St. Jacobslaan in Nijmegen, thv de bushalte bij de AH:
en in haarlem nog een franse clio 16V en een rooie, en een rooie GTT fase 2 XN-35-blabla, dit is een dude van de CRS en Thijs heeft wel eens in zijn auto gereden.
Vanochtend naar me werk een Clio Williams van nijmegen tot in Oss achter me en voor me en weer achter me en weer voor me gehad, was erg leuk. Hij zag er op et oog erg goed uit, was een fase 2. Enige jammer was dat hij van :-* IGAM :-* kwam
Chris schreef:Vanavond gespot omstreeks 19:30:
- Lokatie: Parkeergarage L.U.M.C. Leiden, derde parkeerdek.
- Model: Renault Alpine A610 V6 Turbo.
- Kleur: Gaaf blauw metallic.
- Kenteken: SG-XS-57.
- Staat: Zeer netjes, op een kleine kras rv na.
- Tuning: Vier uitlaten van het merk Fujitsubo, en getinte zijramen.
- Bijzonderheden: Waarschijnlijk import uit Frankrij aan de alarm stikkers te zien en aan het oude kenteken dat nog in de ramen stond.
Er zat trouwens een nummerplaathouder op van Kerkhof en Visscher Renault. Er zat een apart chromen Alpine logo op de achterkant.
Is van een arts aldaar. Staat er bijna elke dag. Volgens mij gebruiksauto. Kost je wat, maar ja atsen hebben nogal wat
Chris schreef:Vanavond gespot omstreeks 19:30:
- Lokatie: Parkeergarage L.U.M.C. Leiden, derde parkeerdek.
- Model: Renault Alpine A610 V6 Turbo.
- Kleur: Gaaf blauw metallic.
- Kenteken: SG-XS-57.
- Staat: Zeer netjes, op een kleine kras rv na.
- Tuning: Vier uitlaten van het merk Fujitsubo, en getinte zijramen.
- Bijzonderheden: Waarschijnlijk import uit Frankrij aan de alarm stikkers te zien en aan het oude kenteken dat nog in de ramen stond.
Er zat trouwens een nummerplaathouder op van Kerkhof en Visscher Renault. Er zat een apart chromen Alpine logo op de achterkant.
Is van een arts aldaar. Staat er bijna elke dag. Volgens mij gebruiksauto. Kost je wat, maar ja atsen hebben nogal wat
Okee. Dan zal ik vanavond mijn digicam maar ff meenemen. Ik ben er elke dag maar ik had hem (helaas) nog niet eerder gezien, komt waarschijnlijk omdat ik bijna nooit op dek drie sta.. Het valt me wel op dat bepaalde Porsches, en andere dikken bakken er altijd staan.
~Haas~ schreef:Zaterdagmiddag tussen 1715u en 1730u op St. Jacobslaan in Nijmegen, thv de bushalte bij de AH:
Willi, ph II, redelijk standaard, NH-LP-18
Jesper16v schreef:
Jaja, Ik spot ook iemand!
Vanochtend naar me werk een Clio Williams van nijmegen tot in Oss achter me en voor me en weer achter me en weer voor me gehad, was erg leuk. Hij zag er op et oog erg goed uit, was een fase 2. Enige jammer was dat hij van IGAM kwam
Vanavond gespot omstreeks 12:00
- Lokatie: A27, Bussum richting Utrecht
- Model: Renault Clio RS Ph.2
- Kleur: Zilvergrijs
- Kenteken: Geen idee
- Staat: Aardig nieuw
- Tuning: Ovale einddemper, grijze tribal-sticker op de achterruit, Lexus-style achterlichten en volgens mij ook andere velgen, maar het ging te snel.
~Haas~ schreef:Zaterdagmiddag tussen 1715u en 1730u op St. Jacobslaan in Nijmegen, thv de bushalte bij de AH:
Willi, ph II, redelijk standaard, NH-LP-18
Jesper16v schreef:
Jaja, Ik spot ook iemand!
Vanochtend naar me werk een Clio Williams van nijmegen tot in Oss achter me en voor me en weer achter me en weer voor me gehad, was erg leuk. Hij zag er op et oog erg goed uit, was een fase 2. Enige jammer was dat hij van IGAM kwam
Kenteken was: NH-LP-18
Deze is dan denk ik net verkocht
die willie stond te koop bij igam idd. vraagprijs 8500 euro's.
Ik zie altijd vaak een zwarte megane coupe staan met RTC stickers net achter Randstad uitzendbureau in Enschede (hij staat op een parkeerterrein van een ander bedrijf, volgens mij advocatenkantoor)
ik werd van de week in Den Bosch ingehaald door een v6. tering, ik schrok me kapot, dat ding ging echt hard!!!! (ik reed in een mercedes sprinter, dus planken had geen zin)