De Onbekende Renault.
-
- Moderator
- Car: Megane
zo net in zoetermeer een witte 5 gtt
phaseI
dorpels waren een beetje zwart misschien klaar voor de spuiterij?
er zat een kinder zitje achterin
er zaten rtc stickers op
ik denk dat deze van laguna 2 is??
hij stond vlak bij een shell station in een bocht.
phaseI
dorpels waren een beetje zwart misschien klaar voor de spuiterij?
er zat een kinder zitje achterin
er zaten rtc stickers op
ik denk dat deze van laguna 2 is??
hij stond vlak bij een shell station in een bocht.
Klopt, de Renault Alpine GT, GT Turbo en de latere A610's hadden de PRV V6 met de versnellingsbak van een R25. Maar alles is wel omgekeerd ingebouwd, de bak zit voor de motor.iMAGE schreef:De motor wordt meestal aangeduid als een PRV6 de Europese versie van de Volvo 6-cylinder sports engine. Deze motor is gezamenlijk ontworpen door de partijen Peugeot, Renault, and Volvo (vandaar de naam). De basis van de motor is gelegd vanuit de Volvo B28F (betekent waarschijnlijk 2.8 liter fuel injected). Er zijn echter wel enkele subtile wijzigingen aangebracht aan de motor, welke te maken hebben met de aangesloten systemen. De motor is uitgerust met een Bosch K-Jetronic injectie-systeem.Steven (Fiets) schreef:
En ze zijn toch een beetje Renault, want rara van wie het blok afkomstig is?
De versnellingsbak is een Renault 5-bak of een 3-speed automatische versnellingsbak. Deze aandrijving wordt vaak aangeduid als die van een Renault Alpine! We weten echter niet of dit geheel juist is...
Hetzelfde blok zit ook in mijn huidige auto:
[img]http://www.xmclub.nl/Gallery/Foto24/Fot ... groot).jpg[/img]
En mijn oude R19
[img]http://members.tripodnet.nl/WillemSnoek/4.jpg[/img]
Rijdt nog steeds bij mij in de buurt, destijds verkocht aan de overbuurvrouw.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Net na de botlek tunnel richting rotterdam een witte 5 GT Turbo Phase II.
Subaru happer op de kap, Kansai racing team (toch?) raamsticker op de voorruit.
Hij had er zin in, zat achter een wagentje aan.
Roy volgende keer effe zwaaien ja
Subaru happer op de kap, Kansai racing team (toch?) raamsticker op de voorruit.
Hij had er zin in, zat achter een wagentje aan.
Roy volgende keer effe zwaaien ja

.:: TurboPowerr ::.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
was wel ff gezellie toch?rasit.. schreef:dennisvr schreef:Net gespot in Schiebroek: Rasit![]()
We hebben nog ff staan ouwehoeren voor het verkeerslicht![]()
maar wat rij jij langzaam

Vanavond gespot omstreeks 19:45:
- Lokatie: Churchillaan Leiden.
- Model: R5GTT.
- Kleur: Alpine blauw.
- Kenteken: HT-LF-30.
- Staat: Netjes.
- Tuning: Doorgelaste motrokap, witte blinkers, 15" wielen, getinte ramen achter.
Iets verderop:
- Model: Een oer 5je "Le Car".
- Kleur: Blauw.
- Kenteken: LL-85-NZ.
- Bijzonderheden: Zwaar verlaagd, er zaten een stuk of 5-6 mensen in.
- Lokatie: Churchillaan Leiden.
- Model: R5GTT.
- Kleur: Alpine blauw.
- Kenteken: HT-LF-30.
- Staat: Netjes.
- Tuning: Doorgelaste motrokap, witte blinkers, 15" wielen, getinte ramen achter.
Iets verderop:
- Kleur: Blauw.
- Kenteken: LL-85-NZ.
-
ghehe, daar zit vast geen verlagingssteje onderChris schreef:Iets verderop:

Zag vandaag een clio ph1 rijden, leek op een RSi vanwege de skirts, had 5 deuren en er stond op de zijkant een mooie kringelige B, was een duitser geloof ik... is dit gewoon een duitse RSi?
*edit* Bij nader inzien... een baccara?
*edit* Bij nader inzien... een baccara?

Don't walk the grass... smoke it
-
- Contacteer:
Soest
Vanmiddag rond 13:15
Zwarte Clio 16v
ZL-86-??
Vanmiddag rond 13:15
Zwarte Clio 16v
ZL-86-??
Malden, zwarte Clio16V. Verder weet ik niet veel, een vriend van me zag m rijden...Er zat een meisje naast de bestuurder die ik wel ken, maar geen nummer van heb ofzo, dus kan niet vragen wie t is.
Dus: eigenaar zwarte Clio16V, soms rijdend door Nijmegen en Malden met vriendin luisterend naar de naam Linda Tr******
Dus: eigenaar zwarte Clio16V, soms rijdend door Nijmegen en Malden met vriendin luisterend naar de naam Linda Tr******

-
- Contacteer:
Gisteren op de A9 van amstelveen naar amsterdam een blauwe clio 16V met williams velgen
- staat perfect
- leuke meid er in
- gouden RTC stickers op de zijruit
ik wou nog toeteren maar reedt in mijn oude 19 en daar zitten geen RTc stickers op....(die zitten op mijn 206gti)
- staat perfect
- leuke meid er in
ik wou nog toeteren maar reedt in mijn oude 19 en daar zitten geen RTc stickers op....(die zitten op mijn 206gti)
als het tussen 1800 en 1900 uur was,dan was het mijn willie met me vriendin erinMartijnberk schreef:Gisteren op de A9 van amstelveen naar amsterdam een blauwe clio 16V met williams velgen
- staat perfect
- leuke meid er in![]()

-
- Contacteer:
yes, dan zal het haar geweest zijn....vindt het altijd wel mans om een vrouw in zo'n ding te zien crossen!jean-paul schreef:als het tussen 1800 en 1900 uur was,dan was het mijn willie met me vriendin erinMartijnberk schreef:Gisteren op de A9 van amstelveen naar amsterdam een blauwe clio 16V met williams velgen
- staat perfect
- leuke meid er in![]()
Gisteravond rond kwart over 6 hoorde ik een 5je door de moerbergplantsoen in ijmuiden rijden. was ray. zag ze later op de avond rond een uurtje of acht bij de mac in haarlem noord staan, met nog een zwarte clio en een 21 turbo.
car: '93 bmw 325 i cabrio
jouw auto staat daar ook wel vaker, moest je naar de tandarts?RoyW schreef:Gisteravond rond kwart over 6 hoorde ik een 5je door de moerbergplantsoen in ijmuiden rijden. was ray. zag ze later op de avond rond een uurtje of acht bij de mac in haarlem noord staan, met nog een zwarte clio en een 21 turbo.

me moeder had al eens eerder gezegd dat "zo'n clio met een bult op de kap" daar stond

Immer wieder die verdammte Holländer
-Ray- schreef:jouw auto staat daar ook wel vaker, moest je naar de tandarts?RoyW schreef:Gisteravond rond kwart over 6 hoorde ik een 5je door de moerbergplantsoen in ijmuiden rijden. was ray. zag ze later op de avond rond een uurtje of acht bij de mac in haarlem noord staan, met nog een zwarte clio en een 21 turbo.of werk je bij de vomar?
me moeder had al eens eerder gezegd dat "zo'n clio met een bult op de kap" daar stond

car: '93 bmw 325 i cabrio
whèhèhoorde je van ver al aankomen

-
Foeke?Arjen schreef:Net gespot op de A28 tussen Assen Beilen:
Zwarte Clio 16v met witte RTC stickers op de zijruiten.
De zwarte clio was ikRoyW schreef:-Ray- schreef:jouw auto staat daar ook wel vaker, moest je naar de tandarts?RoyW schreef:Gisteravond rond kwart over 6 hoorde ik een 5je door de moerbergplantsoen in ijmuiden rijden. was ray. zag ze later op de avond rond een uurtje of acht bij de mac in haarlem noord staan, met nog een zwarte clio en een 21 turbo.of werk je bij de vomar?
me moeder had al eens eerder gezegd dat "zo'n clio met een bult op de kap" daar stondnee man me meissie woont daar. lekker geluidje in die van jou trouwens. hoorde je van ver al aankomen.

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Gespot in Oosterhout (NB):
Een rode GTT
Witte wielen
Goede staat << Uiteraard van Edwin (Ik kwam weer eens een keer voorbij fietsen...)
Achter deze auto stond een R5 die aardig naakt begon te worden
Zal wel een donor-auto zijn van Lisa's project ??
Wel weer leuk om even een GTT in real life te zien...
Een rode GTT
Witte wielen
Goede staat << Uiteraard van Edwin (Ik kwam weer eens een keer voorbij fietsen...)
Achter deze auto stond een R5 die aardig naakt begon te worden
Wel weer leuk om even een GTT in real life te zien...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
Grijze Renault 5 GTT gespot rond 9:00 a 9:30 op de snelweg richting Amsterdam.

en ikke in de 21TThijs RSI schreef:De zwarte clio was ikRoyW schreef:-Ray- schreef:jouw auto staat daar ook wel vaker, moest je naar de tandarts?RoyW schreef:Gisteravond rond kwart over 6 hoorde ik een 5je door de moerbergplantsoen in ijmuiden rijden. was ray. zag ze later op de avond rond een uurtje of acht bij de mac in haarlem noord staan, met nog een zwarte clio en een 21 turbo.of werk je bij de vomar?
me moeder had al eens eerder gezegd dat "zo'n clio met een bult op de kap" daar stondnee man me meissie woont daar. lekker geluidje in die van jou trouwens. hoorde je van ver al aankomen.