Aangezien de search niet goed doet vandaag kon ik mijn clio meuk topic niet vinden.
Ik heb een zonneband aan de binnenkant van mijn voorraam. ik heb daar geen binnenspiegel aan hangen omdat ik binnen spiegels haat. maar goed nu moet hij erop voor de apk. Ik heb hem aan het dak gehangen op het plastic stuk waar ook je ontvanger van je CV en de binnen lampjes zitten. Zou dit problemen geven omdat hij niet op zijn orginele plek hangt? Hij hangt nu wat meer naar achteren natuurlijk.
[clio16v] Morgen moet mijn auto voor APK en ik heb een vraag
-
-
kijk gewoon bij je eigen posts 

-
bij mij doen ze het wel....ennuh je peuk topic stond onderaan pagina 1.
volgens mij is een binnenspiegel niet verplicht als je twee buitenspiegels hebt....
there is no spoon.
-
Als je aan beide kanten van je auto een buitenspiegel hebt zitten, is bij mijn weten een binnenspiegel niet verplicht.
Bij sommige bedrijfsauto`s zitten er geen of een geblindeerde achterruit in, en dat mag ook (mits je er dus twee buitenspiegels op hebt zitten.
greetzzz...........
Bij sommige bedrijfsauto`s zitten er geen of een geblindeerde achterruit in, en dat mag ook (mits je er dus twee buitenspiegels op hebt zitten.
greetzzz...........
Ik had het nog gevraagd hij zei hij moet er op maar had toen nogniet bedacht waar ik hem ging plakken dus heb het ook neit gevraagdTijn schreef:volgens mij is een binnenspiegel niet verplicht als je twee buitenspiegels hebt....

Want mijn achterruit wisser motor is ook defect en wilde weten of dat ook moest werken maar dat hoeft niet iig
-
Kijk anders voor de zekerheid nog ff op de site van de RDW, staan ook alle regeltje voor de APK in grote lijnen op.
Succes...
Succes...
lekker laten hangen tot na de APK, kan je je ook geen buil vallen, want de plek maakt zeker niet uit. discussies met de keurmeester verlies je altijd, dus wat hij zegt regelen en na die tijd lekker weer aanpassen.
zag laatst een verslagje op een site van iemand die zijn halve (belgische) auto moest verbouwen vor de keuring, lampen, wagenhoogte, bumper (?) zonnekleppies, noem maar op.....
dan valt het hier in NL nog mee
zag laatst een verslagje op een site van iemand die zijn halve (belgische) auto moest verbouwen vor de keuring, lampen, wagenhoogte, bumper (?) zonnekleppies, noem maar op.....

dan valt het hier in NL nog mee
there is no spoon.
over spiegels gesproken...
over twee weken komen er cupspiegels op zoals ze nu te koop staan alleen heb ik dan geen electrische. Nu mijn vraag: kom je met dit soort spiegels door de APK? Met andere woorden, is er een minimaal spiegeloppervlak? Lijkt me wel, maar hoeveel dan?
over twee weken komen er cupspiegels op zoals ze nu te koop staan alleen heb ik dan geen electrische. Nu mijn vraag: kom je met dit soort spiegels door de APK? Met andere woorden, is er een minimaal spiegeloppervlak? Lijkt me wel, maar hoeveel dan?
klopt
maar denk dat die wat betreft oppervlak niet ver uit de buurt zitten met de cupspiegels die ik krijg...

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Spiegeloppervlak maakt volgens mij geen flaus aus...moet dus lukken
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi