Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Stroker
Contacteer:

Ik kom zeker kijken bij de ELE. Ik denk op zaterdag avond en dan in de buurt van de IKEA in Son.
RO 16v

Elise16v schreef:Ik heb er al weer zin in! :D
Zijn er nog mensen die komen kijken????
Me :D kan ik je hem meteen overhandigen. :wink:

p.s. waar is het service gebied??????
Elise16v
Contacteer:

RO 16v schreef:
Elise16v schreef:Ik heb er al weer zin in! :D
Zijn er nog mensen die komen kijken????
Me :D kan ik je hem meteen overhandigen. :wink:

p.s. waar is het service gebied??????
Ro ik stuur je wel ff een pm
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
StevenK
Contacteer:

En zojuist is de knoop doorgehakt: we doen mee aan de ele :)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Goed Goed :wink:

Veel succes...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Elise16v
Contacteer:

Leuk Steven,
Nog een Clio aan de start..... :)
Stroker
Contacteer:

StevenK schreef:En zojuist is de knoop doorgehakt: we doen mee aan de ele :)
Jullie stonden toch al eerder ingeschreven??? Tenminste ik dacht jullie wel gezien te hebben op de deelnemers lijst :-)
StevenK
Contacteer:

Stroker schreef:
StevenK schreef:En zojuist is de knoop doorgehakt: we doen mee aan de ele :)
Jullie stonden toch al eerder ingeschreven??? Tenminste ik dacht jullie wel gezien te hebben op de deelnemers lijst :-)
Klopt, inschrijving was al gesloten maar we moesten nogal wat problemen overkomen om te kunnen starten.

O.a. RDW :D
Stroker
Contacteer:

Gelukkig is het allemaal gelukt dan. Veel succes met de rally, ik hoop jullie zaterdag avond langs te zien gassen :-)
antoine
Car: Renault Clio III RS

veel plezier iedereen die morgen gaat.
tipje
luyksgestel :ieder jaar dat ik op het punt vlak bij de visvijvers stond ging er wel een de sloot in.
eurocircuit :weinig geluid geen als ik dacht 5 rondjes
best :het gedeelte voor het industieterrein
son :drempel bij ikea en vooral de laatste proef gaan kijken,lekker donker,lasogen enz

gr antoine
antoine

http://www.paradigit-elerally.nl./uitslagen/MODERN.TXT

hier komen de uitslagen op te staan,elke 15 minuten is er een nieuwe update

gr antoine
clio_rally
Contacteer:

Martijn staat eerste in de N3 na de 5 proeven, onze wagen staat 6e, veel tijd verloren op de vijfde proef, scheelt twee plekken en Steven staat laatste, aan zijn tijden te zien rijdt hij wat wisselvallig, niet gek met een nieuwe wagen...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
StevenK
Contacteer:

clio_rally schreef:Martijn staat eerste in de N3 na de 5 proeven, onze wagen staat 6e, veel tijd verloren op de vijfde proef, scheelt twee plekken en Steven staat laatste, aan zijn tijden te zien rijdt hij wat wisselvallig, niet gek met een nieuwe wagen...

Gijs
Steven zit inmiddels thuis. Het had weinig met de nieuwe auto te maken, maar het zat gewoon niet goed tussen m'n oren; toen ging ook nog de bobine op weg naar KP5 en dat was dus einde verhaal.
clio_rally
Contacteer:

Jammer, heb je Kruit nog gesproken? Ik ben erbij in Rotterdam, vanaf dan zit ik weer naast hem... Zijn jullie er ook bij?

Gijs
Bezemer Rally Team

antoine

@gijs
wat voor soort remblokken zitten er op de rs?
heb ik luysgestel gekeken en kwam bij aanremmen van een bocht veel rood gloeiende 'materiaal' vanaf.Ik heb ook nog filmpjes en foto's van steven , kruit en tijn.interesse???
StevenK
Contacteer:

clio_rally schreef:Jammer, heb je Kruit nog gesproken? Ik ben erbij in Rotterdam, vanaf dan zit ik weer naast hem... Zijn jullie er ook bij?

Gijs
Ja, toen ik de auto op ging laden; hij stond nog wel laat op m'n voicemail :(
StevenK
Contacteer:

superkitcar schreef:@gijs
heb ik luysgestel gekeken en kwam bij aanremmen van een bocht veel rood gloeiende 'materiaal' vanaf.Ik heb ook nog filmpjes en foto's van steven , kruit en tijn.interesse???
Altijd interesse in foto's en filmpjes.
antoine

films en foto staan op mijn chello site

gr antoine
RO 16v

Tijn en Marcel gefeliciteerd met de 1ste plaats in jullie klasse, en natuurlijk niet te vergeten de monteurs en aanhang. :wink:
StevenK
Contacteer:

RO 16v schreef:Tijn en Marcel gefeliciteerd met de 1ste plaats in jullie klasse, en natuurlijk niet te vergeten de monteurs en aanhang. :wink:
Dat hebben ze echt super gedaan, petje af !
Maus

Gefeliciteerd ermee!
't Was gisteren echt genieten op sommige stukken. :)
clio_rally
Contacteer:

superkitcar schreef:@gijs
Foto's en filmpjes zijn altijd top, zoals je op onze site kunt zien hebben we reeds een vrij goed archief opgebouwd. Verder rijden we met blokjes van 'Carbon-Metallic', prima spul, vreet alleen erg hard aan je schijven, maar remt wel als een gek...

Gijs
Bezemer Rally Team

clio_rally
Contacteer:

Check http://www.autopics.nl, dan pagina van zaterdag ELE 2003 en fotopagina 18, zie je hoe mooi wij gefinished zijn in de sloot :(

Gijs
Bezemer Rally Team

Tom
Moderator
Car: MB

minder
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
martin rs

foto pagina 19... maar inderdaad niet best. veel schade erdoor oplegopen?
clio_rally
Contacteer:

Geen schade, wel hard balen, elke overwinning in de debutanten klasse is centjes waard. Wel lagen op dat moment ook rond 3/4 in de N3, lang niet slecht...

Gijs
Bezemer Rally Team

Elise16v
Contacteer:

RO 16v schreef:Tijn en Marcel gefeliciteerd met de 1ste plaats in jullie klasse, en natuurlijk niet te vergeten de monteurs en aanhang. :wink:
Thanks.
Het was weer zeer zeker de moeite waard!!!!
Op maar de volgende overwinning :D
Elise16v
Contacteer:

clio_rally schreef:Check http://www.autopics.nl, dan pagina van zaterdag ELE 2003 en fotopagina 18, zie je hoe mooi wij gefinished zijn in de sloot :(

Gijs
Ik had de foto's gisteren al even snel gezien, ontzettend balen zeg. Hoop dat de schade enigzins meevalt.
clio_rally
Contacteer:

Zoals ik al zei, we hebben gelukkig geen schade, dus we zijn er in Rotterdam weer bij. Was gewoon een mooi lesje voor ons. We reden alle voorgaande rally's nog met ABS. Nu weet ik dat dit ongebruikelijk is, dus niet iedereen hoeft te reageren.
Feit blijft, dat het bijzonder goed werkte op onverhard, onze tijden waren hierop ook altijd prima. Helaas maakten we deze keer een foutje. We reden op onze intermediates omdat dit lekker op het verhard lag. Het stukje onverhard was echter zo vol blubber, dat deze banden direct 'vol liepen'. Kruit had echt nul komma nul grip bij het remmen voor deze bocht. Normaal heb je hier zonder ABS natuurlijk ook last van, maar dan laat je de wagen maar glijden in de modder en dan remt dat nog genoeg, kijk maar goed bij de andere wagens.
Normaal zoekt de ABs naar dat beetje grip dat er nog wel is. Nu was er simpelweg echt niks, en bleven de wielen bijna doorrollen, vandaar dat veel toeschouwers ook kwamen vragen waarom hij niet remde, dat deed hij dus wel. :lol: Maar goed, hij rolt gewoon uiteindelijk de sloot in, niks aan te doen, lesjes geleerd, mooie ABS switch meteen ingepland. Hadden we allang willen doen, waren we te lui of druk voor.
Zoals gezegd geen schade, jammer van de klassering, want een 3e plek N3 had erin gezeten en dat gooi je zo nogal makkelijk weg...

Gijs
Bezemer Rally Team

clio_rally
Contacteer:

Jongens,

Even voor het lachen, kijk op onze site voor het filmpje van de crash, het ziet er zo heerlijk knullig uit :wink:

Gijs
Bezemer Rally Team

Marcel B.

Hahaha, nogal ja :)

Gewoon vergeten te sturen, zo lijkt et.
Die mensen zien em ook echt niet aankomen, goed gedaan ;)
Don't walk the grass... smoke it
martin rs

overstuur lijkt me. hij stuurt wel maar de auto glijd rechtdoor.... wel minder maar je ziet dat ie overgaat op onverhard zoals al eerder is gezegd.

top al die filmpjes trouwens op je stite kan er uren naar kijken dat soort dingen.
clio_rally
Contacteer:

clio_rally schreef:Zoals ik al zei, we hebben gelukkig geen schade, dus we zijn er in Rotterdam weer bij. Was gewoon een mooi lesje voor ons. We reden alle voorgaande rally's nog met ABS. Nu weet ik dat dit ongebruikelijk is, dus niet iedereen hoeft te reageren.
Feit blijft, dat het bijzonder goed werkte op onverhard, onze tijden waren hierop ook altijd prima. Helaas maakten we deze keer een foutje. We reden op onze intermediates omdat dit lekker op het verhard lag. Het stukje onverhard was echter zo vol blubber, dat deze banden direct 'vol liepen'. Kruit had echt nul komma nul grip bij het remmen voor deze bocht. Normaal heb je hier zonder ABS natuurlijk ook last van, maar dan laat je de wagen maar glijden in de modder en dan remt dat nog genoeg, kijk maar goed bij de andere wagens.
Normaal zoekt de ABs naar dat beetje grip dat er nog wel is. Nu was er simpelweg echt niks, en bleven de wielen bijna doorrollen, vandaar dat veel toeschouwers ook kwamen vragen waarom hij niet remde, dat deed hij dus wel. :lol: Maar goed, hij rolt gewoon uiteindelijk de sloot in, niks aan te doen, lesjes geleerd, mooie ABS switch meteen ingepland. Hadden we allang willen doen, waren we te lui of druk voor.

Gijs
Bezemer Rally Team

Elise16v
Contacteer:

Kon het publiek niet even een handje helpen???
Niet geschoten is altijd mis, als ze je weer op de kant krijgen en je kan door heb je iig nog een tijd. Maar het is altijd balen als de rally zo eindigt.

groetjes Elise
Rick D.

martin rs schreef:overstuur lijkt me. hij stuurt wel maar de auto glijd rechtdoor.... wel minder maar je ziet dat ie overgaat op onverhard zoals al eerder is gezegd.

top al die filmpjes trouwens op je stite kan er uren naar kijken dat soort dingen.
Overstuur????? Weet je het verschil tussen over- en onderstuur?

Onderstuur: Auto glijd over de voorwielen rechtdoor
Overstuur: De achterzijde van de auto breekt uit
Plaats reactie