Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
hey MJ ik hoop dat je eens met je gtt komt . ik neem mijn foto toestel mee. eens kijken als ik foto`s kan maken wie er allemaal is, en natuurlijk een paar foto`stjes maken van die 5 gtt
ik hoop dat ik snel het rijbewijs haal en een 5 gtt kan kopen .en natuurlijk ook eens sticker van renault voor op mijn ruit of van dikkekapper en dan het renault teken ernaast zet. hopelijk tot donderdag mzzls

onder de wolken schijnt de zon 

wat is er zaterdag wilco?? ik moet eerst effe werken en dan heb ik wel tijd. stuur me anders maar een pm. ik zie/hoor het wel.
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
-
Ik kom donderdag ff voorbij na elven, als ik klaar ben met werken,
mzzl
mzzl

-
neej MJ normaal is dat wel zo maar ik heb het zo geschreven omdat ik dat leuker vind snappie
trouwens is de gtt al gemaak van je.
ollie je zal me wel niet kennen benm nieuw en ik ben een goede vriend van wilco, heb nog geen auto maar ben van plan als ik mijn rijbewijs heb een 5 gtt te kopen ik zie je waarschijnelijk donderdag avond

ollie je zal me wel niet kennen benm nieuw en ik ben een goede vriend van wilco, heb nog geen auto maar ben van plan als ik mijn rijbewijs heb een 5 gtt te kopen ik zie je waarschijnelijk donderdag avond
onder de wolken schijnt de zon 

Moet ik eens proberen of riel ook nog een plaatsje voormij heeft. Dan kan ik donderdag ook nog eens naar TNM komen. Ben er al veel te lang niet meer geweest.Ollie schreef:Ik kom (als het goed is) ook weer eens langs. Riel gaat mij meenemen in de Turbo, nadat ik hem eerst twee telefoons verkocht heb op het werk![]()
Heb er echt wel zin in, woei
Ja, jou ken ik nog niet, maar ik ken er volgens mij nog meer niet! Wat je allemaal niet mist als je een paar weekjes geen Renault kunt rijdendikkekapper schreef:ollie je zal me wel niet kennen benm nieuw en ik ben een goede vriend van wilco, heb nog geen auto maar ben van plan als ik mijn rijbewijs heb een 5 gtt te kopen ik zie je waarschijnelijk donderdag avond

Wie heet hoe eigenlijk, want van die Usernames van jullie hier wordt je niet echt wijzer
-
jij zat zeker in die Polo, je had groot licht aan, heb nog geseint met mijn mistlicht maar dat heb je zeker niet gezien, teveel op andere dingen aan het letten...voske schreef:hey patrick ik zat vandaag achter met de lesauto bij de spooroverweg in bunde... maar wat is die clio toch mooi verlaagd
als het goed is, gaat de Clio voren ook weer iets omlaag, heb nu Apex -50mm veren thuis liggen maar nog geen tijd om ze om te gooien, moet ook nog een plekkie vinden waar ik dat ga doen

-
die van mij is verlaagd en rijd ook nog!Ollie schreef:Hèhè, maar dat is niet de enige Clio die mooi verlaagd isvoske schreef:hey patrick ik zat vandaag achter met de lesauto bij de spooroverweg in bunde... maar wat is die clio toch mooi verlaagd
that`s nice...
geintje hè ollie

Auw, das onder de gordel!Patrick L. schreef:die van mij is verlaagd en rijd ook nog!Ollie schreef:Hèhè, maar dat is niet de enige Clio die mooi verlaagd isvoske schreef:hey patrick ik zat vandaag achter met de lesauto bij de spooroverweg in bunde... maar wat is die clio toch mooi verlaagd
that`s nice...![]()
![]()
geintje hè ollie
Wel weer beter dat er nog meer mensen komen

Riel -> jij neemt die aandrijfas mee?
-
Nou, ik denk dat die van Ollie dit weekend ook weer op de weg te vinden is,
ik hoop het voor em!
ik hoop het voor em!

Nee dikkekapper, het mag nog niet zo zijn
maar we hebben nog even
en laat ollie met rust, kweet hoe het is om de reno een aantal maanden te moeten missen
succes ollie, komt goed
Zeg voske mag je binnenkort op of is dat
te positief

en laat ollie met rust, kweet hoe het is om de reno een aantal maanden te moeten missen

succes ollie, komt goed

Zeg voske mag je binnenkort op of is dat
te positief

-
Ollie weet wie het zegt, dus maak je daar maar niet druk om...MJ schreef:
en laat ollie met rust, kweet hoe het is om de reno een aantal maanden te moeten missen![]()
![]()
Dus die van jouw rijdt nog steeds niet?, ach , jij hebt tenminste nog een TATA on in te rijden
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ik ga naar belgie mee en ik denk dat ik 2 mensen in de gtt heb zitten 1 vinnie en 1 voske 

Ik kan niet echt veel vinden in het ACT maar als ik die zondagniets te doen heb wil ik wel gaan. Ik neem aan dat het een soort tunings gebeuren is. Wie volgt?MJ schreef:Zeg mensen wie gaat mee?
naar: Speedtropolis (?)
waar: Mechelen (b)
Wanneer: 15 juni
staat ergens bij algemene topic![]()
tis nie te verdus...
-
hier dus:http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... t=mechelenMJ schreef:Zeg mensen wie gaat mee?
naar: Speedtropolis (?)
waar: Mechelen (b)
Wanneer: 15 juni
staat ergens bij algemene topic![]()
tis nie te verdus...

-
Hier nog iets, als je niets te doen hebt met hemelvaartsdag, is niet zo gek ver weg: [img]http://www.imt-tuning.be/images/2003%20atd.jpg[/img]
[/img]
komt van: http://www.imt-tuning.be/2003%20atd.htm

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
en ben je al bezig met je wagen ollie ?
Ik niet, heb geen tijd en plaats. Wordt nu voor me gedaanwilco blue schreef:en ben je al bezig met je wagen ollie ?

Eeeuuuhhhh....in mijn Clio rijden!!!!!!!!

Wat lees ik daar: Sexy Girls On Stage ?!Patrick L. schreef:Hier nog iets, als je niets te doen hebt met hemelvaartsdag, is niet zo gek ver weg: [img]http://www.imt-tuning.be/images/2003%20atd.jpg[/img][/img]
Jummie!!!

neej patrick dat was ik nie... ik rij golf (ook turbo maar ja wel diesel :-* ) en het was waar de spoorbomen omlaag waren gegaan toen stond ik achter je.. (nou begin ik aan mezelf te twijfelen
.. neej ik heb nu 9 lessen gehad en het gaat goed (gelukkig) heb alle speciale verichtigingen gehad. en dat gaat ook goed.. ik heb alleen 1 probleem ik rij overal te hard en kom overal te hard op aangereden... van wie zou ik dat toch zo gezien hebben

of heeft Vosje dat hard rijden stiekem afgekeken van wilco
???? Achja, slagen doe je ooit toch wel
!!! Enne, Wilco ik bel je vanavond wel even. en het sierstuk loopt niet weg hoor!!!
Misschine dat ik ook meega naar dat tunng gebeuren in belgie! Zo ja, heb ik nog wel plaats in de auto. Wie bied zich aan? Ollie misschien?

Misschine dat ik ook meega naar dat tunng gebeuren in belgie! Zo ja, heb ik nog wel plaats in de auto. Wie bied zich aan? Ollie misschien?
Iets nieuws om mee te spelen!!!!