Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Marcel J.

en trouwens die TATA lacht je ook toe en anders kun je er in iedergeval om lachen :)
dikkekapper

hey MJ ik hoop dat je eens met je gtt komt . ik neem mijn foto toestel mee. eens kijken als ik foto`s kan maken wie er allemaal is, en natuurlijk een paar foto`stjes maken van die 5 gtt :lol: ik hoop dat ik snel het rijbewijs haal en een 5 gtt kan kopen .en natuurlijk ook eens sticker van renault voor op mijn ruit of van dikkekapper en dan het renault teken ernaast zet. hopelijk tot donderdag mzzls
onder de wolken schijnt de zon :)
Egid
Contacteer:

wat is er zaterdag wilco?? ik moet eerst effe werken en dan heb ik wel tijd. stuur me anders maar een pm. ik zie/hoor het wel.
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Marcel J.

Schijnt dat ik donderdag zowiezo niet met de
TATA 8) kom :) Ouwtjes gaan op vakantie :D :D

Dus het zal wel de alfa worden :(

Zeg dikkekaper, schijnt de zon niet boven de wolken :D
Patrick L.

Ik kom donderdag ff voorbij na elven, als ik klaar ben met werken,
mzzl :)
Ollie

Ik kom (als het goed is) ook weer eens langs. Riel gaat mij meenemen in de Turbo, nadat ik hem eerst twee telefoons verkocht heb op het werk :lol:
Heb er echt wel zin in, woei :D
dikkekapper

neej MJ normaal is dat wel zo maar ik heb het zo geschreven omdat ik dat leuker vind snappie :lol: :wink: trouwens is de gtt al gemaak van je.
ollie je zal me wel niet kennen benm nieuw en ik ben een goede vriend van wilco, heb nog geen auto maar ben van plan als ik mijn rijbewijs heb een 5 gtt te kopen ik zie je waarschijnelijk donderdag avond :wink:
onder de wolken schijnt de zon :)
voske

hey patrick ik zat vandaag achter met de lesauto bij de spooroverweg in bunde... maar wat is die clio toch mooi verlaagd :)
Ruud

Ollie schreef:Ik kom (als het goed is) ook weer eens langs. Riel gaat mij meenemen in de Turbo, nadat ik hem eerst twee telefoons verkocht heb op het werk :lol:
Heb er echt wel zin in, woei :D
Moet ik eens proberen of riel ook nog een plaatsje voormij heeft. Dan kan ik donderdag ook nog eens naar TNM komen. Ben er al veel te lang niet meer geweest.
Ollie

dikkekapper schreef:ollie je zal me wel niet kennen benm nieuw en ik ben een goede vriend van wilco, heb nog geen auto maar ben van plan als ik mijn rijbewijs heb een 5 gtt te kopen ik zie je waarschijnelijk donderdag avond :wink:
Ja, jou ken ik nog niet, maar ik ken er volgens mij nog meer niet! Wat je allemaal niet mist als je een paar weekjes geen Renault kunt rijden :p :D
Wie heet hoe eigenlijk, want van die Usernames van jullie hier wordt je niet echt wijzer :wink:
Ollie

voske schreef:hey patrick ik zat vandaag achter met de lesauto bij de spooroverweg in bunde... maar wat is die clio toch mooi verlaagd :)
Hèhè, maar dat is niet de enige Clio die mooi verlaagd is :p
voske

tja die van jouw heb ik nog nie gezien... ik ben trouwens danny vriend van wilco.dus als je hem bij wilco hebt staan dan zie ik hem dan wel...
Patrick L.

voske schreef:hey patrick ik zat vandaag achter met de lesauto bij de spooroverweg in bunde... maar wat is die clio toch mooi verlaagd :)
jij zat zeker in die Polo, je had groot licht aan, heb nog geseint met mijn mistlicht maar dat heb je zeker niet gezien, teveel op andere dingen aan het letten... :wink:
als het goed is, gaat de Clio voren ook weer iets omlaag, heb nu Apex -50mm veren thuis liggen maar nog geen tijd om ze om te gooien, moet ook nog een plekkie vinden waar ik dat ga doen :)
Patrick L.

Ollie schreef:
die van mij is verlaagd en rijd ook nog!
that`s nice... :wink: :wink:
geintje hè ollie :p
Rob

Patrick L. schreef:
Ollie schreef:
die van mij is verlaagd en rijd ook nog!
that`s nice... :wink: :wink:
geintje hè ollie :p
Auw, das onder de gordel!
Wel weer beter dat er nog meer mensen komen :D
Riel -> jij neemt die aandrijfas mee?
Patrick L.

Nou, ik denk dat die van Ollie dit weekend ook weer op de weg te vinden is,

ik hoop het voor em! :)
Marcel J.

Nee dikkekapper, het mag nog niet zo zijn :( maar we hebben nog even 8) 8)

en laat ollie met rust, kweet hoe het is om de reno een aantal maanden te moeten missen :evil: :evil:

succes ollie, komt goed :) :)

Zeg voske mag je binnenkort op of is dat
te positief >-)
Rob

Ollie weer met de Clio? Ik hoop het voor je
En ik weet jammer genoeg ook hoe het is om je wagen stil te hebben staan voor de deur :(
Marcel J.

Zeg mensen wie gaat mee?

naar: Speedtropolis (?)
waar: Mechelen (b)
Wanneer: 15 juni

staat ergens bij algemene topic :D

tis nie te ver 8) dus...
Marcel J.

Rob (R5B) schreef:En ik weet jammer genoeg ook hoe het is om je wagen stil te hebben staan voor de deur :(
:wink:
Patrick L.

MJ schreef:
en laat ollie met rust, kweet hoe het is om de reno een aantal maanden te moeten missen :evil: :evil:
Ollie weet wie het zegt, dus maak je daar maar niet druk om...
Dus die van jouw rijdt nog steeds niet?, ach , jij hebt tenminste nog een TATA on in te rijden :wink:
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

ik ga naar belgie mee en ik denk dat ik 2 mensen in de gtt heb zitten 1 vinnie en 1 voske :)
Rob

MJ schreef:Zeg mensen wie gaat mee?

tis nie te ver 8) dus...
Ik kan niet echt veel vinden in het ACT maar als ik die zondagniets te doen heb wil ik wel gaan. Ik neem aan dat het een soort tunings gebeuren is. Wie volgt?
Patrick L.

MJ schreef:Zeg mensen wie gaat mee?

tis nie te ver 8) dus...
hier dus:http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... t=mechelen :)
Patrick L.

Hier nog iets, als je niets te doen hebt met hemelvaartsdag, is niet zo gek ver weg: [img]http://www.imt-tuning.be/images/2003%20atd.jpg[/img] 8) [/img]

komt van: http://www.imt-tuning.be/2003%20atd.htm
Ollie

Patrick L. schreef:Nou, ik denk dat die van Ollie dit weekend ook weer op de weg te vinden is,

ik hoop het voor em! :)
Ik hoop het ook voor em! :D :lol: :wink: :p
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

en ben je al bezig met je wagen ollie ?
Ollie

Rob (R5B) schreef:En ik weet jammer genoeg ook hoe het is om je wagen stil te hebben staan voor de deur :(
Don't we all, don't we all :(
Ollie

wilco blue schreef:en ben je al bezig met je wagen ollie ?
Ik niet, heb geen tijd en plaats. Wordt nu voor me gedaan :D . En dat ook nog eens goed, goedkoop en vakkundig! Wat wil ik nog meer?
Eeeuuuhhhh....in mijn Clio rijden!!!!!!!! :p
Ollie

Patrick L. schreef:Hier nog iets, als je niets te doen hebt met hemelvaartsdag, is niet zo gek ver weg: [img]http://www.imt-tuning.be/images/2003%20atd.jpg[/img] 8) [/img]

komt van: http://www.imt-tuning.be/2003%20atd.htm
Wat lees ik daar: Sexy Girls On Stage ?!
Jummie!!! :p :D :p
Ollie

Ollie schreef:Wie heet hoe eigenlijk, want van die Usernames van jullie hier wordt je niet echt wijzer :wink:
Aangezien ik lui ben en geen zin heb om terug te gaan zoeken, dit verzoekje :p
voske

neej patrick dat was ik nie... ik rij golf (ook turbo maar ja wel diesel :-* ) en het was waar de spoorbomen omlaag waren gegaan toen stond ik achter je.. (nou begin ik aan mezelf te twijfelen :lol: .. neej ik heb nu 9 lessen gehad en het gaat goed (gelukkig) heb alle speciale verichtigingen gehad. en dat gaat ook goed.. ik heb alleen 1 probleem ik rij overal te hard en kom overal te hard op aangereden... van wie zou ik dat toch zo gezien hebben :lol: :D
Marcel J.

voske schreef: ik heb alleen 1 probleem ik rij overal te hard en kom overal te hard op aangereden... van wie zou ik dat toch zo gezien hebben :lol: :D
Rijdt je pa zo sportief :lol: :lol:
Egid
Contacteer:

of heeft Vosje dat hard rijden stiekem afgekeken van wilco :wink: ???? Achja, slagen doe je ooit toch wel :lol: !!! Enne, Wilco ik bel je vanavond wel even. en het sierstuk loopt niet weg hoor!!!

Misschine dat ik ook meega naar dat tunng gebeuren in belgie! Zo ja, heb ik nog wel plaats in de auto. Wie bied zich aan? Ollie misschien?
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Marcel J.

Mag ik mee? :D
Gesloten