Is er nog iets wat ik moet weten zodat ie nog wel gaat starten als ik die accu er weer in gehangen heb?

Tom schreef:@ Ro, heb jij eigenlijk nog een verklaring voor mijn "tweede streepje" probleem ?
Heb je nog aanpassingen of is hij helemaal standaard?Tom schreef:Het scheeld iestje in snelheid denk ik (trekt wat beter door) maar vooral het geluid is veeeeeel minder geworden. Eerst had ik zo'n diepe donkere brom bij de tweede klep en die is nou bijna helemaal weg. Was wel vreemd toen ik dat voor het eerst merkte. Het zal dus wel een stuk beter zijn voor het blok zo omdat ie eerst gewoon hete lucht aanzoog net na de rad.
@ Ro, heb jij eigenlijk nog een verklaring voor mijn "tweede streepje" probleem ?
Die van de foto toch?Tom schreef:die slang zit er al onder trouwens
En dan vraagt hij zich af waarom dingen kapot gaan.Merijn.V schreef:Mijn willie staat weer te koop trouwens. Ik geloof dat de nieuwe eigenaar hem chronisch gesloopt heeft, werd nu te duur. Hij vroeg zich af of het normaal was, dat je je aandrijf assen afschrijf, wanneer je met de maximale wieluitslag het gas vol open ramt.
Heeft de nieuwe versnellingsbak met nieuwe koppelingsplaat meerdere keren gesloopt, etc.
Hij gebruikte hem als gumwagen voor het lelystad circuit, wat bekend staat om z'n krappe bochtjes.
De nieuwe eigenaar beweerd hem over de 270 geklokt te hebben, op de orginele teller, met 15", 195/15/50 banden. Ik zelf heb de klok zelf wel dik over de 260 gezien, in de buurt van de 265, (NIET op de opbare weg natuurlijk), maar zelfs daar was dat bijna niet vol te houden gezien die bizarre snelheid.RO 16v schreef:En dan vraagt hij zich af waarom dingen kapot gaan.Merijn.V schreef:Mijn willie staat weer te koop trouwens. Ik geloof dat de nieuwe eigenaar hem chronisch gesloopt heeft, werd nu te duur. Hij vroeg zich af of het normaal was, dat je je aandrijf assen afschrijf, wanneer je met de maximale wieluitslag het gas vol open ramt.
Heeft de nieuwe versnellingsbak met nieuwe koppelingsplaat meerdere keren gesloopt, etc.
Hij gebruikte hem als gumwagen voor het lelystad circuit, wat bekend staat om z'n krappe bochtjes.
Het is zonde want wat ik van Achterberg begreep is was dit toch 1 van de snelste Clio's van Nederland, zonde.