Ik iig de volgende spullen in huis dus maandag kunnen we even een paar uurtjes hobbyen.
- thermostaat (89 graden meen ik)
- pakking voor de thermostaat
- koelvloeistof
- slangenklemmen
- nieuw expansietankje
- reinigingsmiddel

Vernieuwde dreft???Tom schreef: - reinigingsmiddel
gaat dus goed komen
altijd lachen met RobRO 16v schreef:Zal wel dolle pret zijn geweest met Rob.![]()
Tom, je had ook meteen een slang naar je voorbumper kunnen leggen voor je luchtfilter.
Met rustig rijden merk je er wienig van maar op snelheid wordt de lucht erin geperst en dat merk je, plus een mooi aanzuig geluid bij je bumper.Tom schreef:dan zal ik dat toch maar gaan doen dan (ik had alleen niet gedacht dat het echt veel zou schelen). Verkopen ze die luchtslang eigenlijk gewoon bij de bouwmarkt ??
Je haald de ouwe slang eruit, vervolgen maak je de nieuwe slang vast (tyrip) bij je voorbumper (naast je mistlamp) en dan sluit je slang aan op je luchtfilter huis ook weer met een tyrip, en klaar is kee.... Oxje.oxje schreef:Ik zou ook wel es willen weten hoe je dat nou het beste fixed, kan je geen howto maken Ro?
Die gebruikten ze toch in de cup?Zeeuw schreef:Wil je echt leuk doen dan moet je gewoon je mistlampen weglaten. Ik had achter de opening voor mistlamp een kevlar bak, 3/4 deel eindigde in een 8cm diameter voor de slang naar filterhuis andere kwart liep met een schotje naar de remmen voor. Enige nadeel, geen mistlampen...
Zei ik toch al dat je dat meteen moest doen??!!Tom schreef:altijd lachen met RobRO 16v schreef:Zal wel dolle pret zijn geweest met Rob.![]()
Tom, je had ook meteen een slang naar je voorbumper kunnen leggen voor je luchtfilter.. En we kwamen erachter dat ik dat bochtje vanaf het luchtfilter huis mis. Wat zou jij doen? Het originele bochtje terug zetten of een slang naar het rechtergat van de bumper leggen ??