De serie nummers van de twee wagens zijn opeen volgend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zie de site http://r5gtt.no-ip.org voor de complete nummers. ( onder het kopje Renault 5 GT Turbo / Toeval )
Ben ik nou gek of is dit uniek.......
En het is echt geen verlate 1-april grap.Martijn G (Turbo) schreef:Vet relaxed !! Wat een toeval zeg !!
Twee broertjes weer bij elkaar gebracht !! Echt te gek !!
Misschien voor welke markt ze bestemd zijn geweest.Tom schreef:ik denk dat ze daar echt niet welwillend van worden. Dat soort acties zitten ze in de meeste gevallen niet op te wachten en wat denk jij dat zei van de historie weten??
Is ook niet zo moeilijk, aangezien dat kenteken HN-HL-54 is.Tom schreef:dat weet je dus al
van grijs naar geel?Eric H schreef:Is ook niet zo moeilijk, aangezien dat kenteken HN-HL-54 is.Tom schreef:dat weet je dus al
Tenzij de wagen een keer opnieuw op kenteken is gezet, maar wanneer zou je zoiets doen ?????
Iemand.........
Is dat een vraag of een antwoord......jeroen.k schreef:van grijs naar geel?Eric H schreef:Is ook niet zo moeilijk, aangezien dat kenteken HN-HL-54 is.Tom schreef:dat weet je dus al
Tenzij de wagen een keer opnieuw op kenteken is gezet, maar wanneer zou je zoiets doen ?????
Iemand.........
Een antwoord...weet dus alleen niet of het kenteken dan ook wijzigd, vandaar het vraagtekentje. Zou ook kunnen dat hij uit de autosport komt misschien? Maar invoering lijkt me wel de meest logische reden...Eric H schreef:Is dat een vraag of een antwoord......jeroen.k schreef:van grijs naar geel?Eric H schreef:Is ook niet zo moeilijk, aangezien dat kenteken HN-HL-54 is.Tom schreef:dat weet je dus al
Iemand.........
Datum eerste toelating is nl. 10/03/87.
Nou, er zijn merken die bijhouden wanneer welke auto waar is geregistreerd.Tom schreef:maar nogmaals, wat verwacht je dan van reno ??