hee, die heb ik ook gezien-Ray- schreef:net nog even met een BMW Z3 Roadster gespeeld, beetje inhalen en zakken, leek wel wielrennen, hoe noem je zoiets ook alweer? kop over kop ofzo??
het was iig wel leuk, zo rond de 180

hee, die heb ik ook gezien-Ray- schreef:net nog even met een BMW Z3 Roadster gespeeld, beetje inhalen en zakken, leek wel wielrennen, hoe noem je zoiets ook alweer? kop over kop ofzo??
het was iig wel leuk, zo rond de 180
Wil je nog een keer proberen.Rutger205MI16 schreef:Ik heb vandaag voor het eerst mogen sprinten bij t stoplicht tegen een Clio16V, de jongens hadden het duidelijk niet verwacht![]()
Voorheen moest ik het altijd net afleggen, maar nu niet meerVolgens mij begeef ik me wel op glad ijs met deze uitspraken ghehe...
Gr, Rutger
Nee...RENAULT !!!!!!!Rutger205MI16 schreef:Ik ruik onraadNOS?
ik heb vroeger een 309 gti16v(160pk) gehad,en die was bloedsnel,had ook de air-intake veranderd en de uitlaat,maar dat geeft nie meer als een paar pk's,maar daar reed ik wel een mercedes190.2.5-16v mee gek dus Ro oppassen voor die peugkesRutger205MI16 schreef:Netjes, en Impreza's zijn snel, mag er regelmatig in rijden van mijn broer![]()
Maar wij hebben binnen de club een jongen met een 205GTI met 182 pk, dat is meer partij voor jou heb ik wel door.
Gr, Rutger
meneer achterberg heeft hem gekieteldXedrah schreef:Ik ben benieuwd wat je aan het blok gedaan hebt. 181 pk uit een 1.8 is erg netjes.RO 16v schreef:En anders is het 160 pk tegen 181 pk.
Wanneer is iets compleet?-Ray- schreef:het complete achterberg pakket dus