ACT: Clio Williams Deel 1

Post hier al je vragen over de Clio
Gesloten
Anonymous

Erik de Bruijn schreef:Kennen jullie naast de bovenstaande link nog meer adressen waar je een goede auto tegen een redelijke prijs kunt kopen.

En is het verschil in rijden echt die paar duizend euro waard tussen een 16v en williams. Of betaal je vooral voor de exclusiviteit.
Is het waard, alhoewel je deels ook voor de exclusiviteit betaald.

Williams is gewoon sneller en beter met het bochtenwerk. Ik had een achterberg 16v'tje maar tegen een ge-menno-chipped williams kon ik het shaken.
Tom
Moderator
Car: MB

- geen willi interieur
- geen willi type plaatje
- geen willi blauwe wijzerplaten
- geen willi meegespoten blauwe spoilertje
- geen willi stoelen (standaard phase 1)
- wel een willi spruitstuk zo te zien
- verkeerde strip tussen de achterlichten
- achtervelgen zijn helaas 1" te klein :D
- blauwe stip op peilstok. Mischien ben ik de enige die het opgemerkt heeft maar ik heb tot nu toe nog alleen maar witte stippen op een willi gezien
- geen willi ophanging

het is dus idd geen echte williams maar daar was de prijs ook naar. Voor een echte, nederlandse, genummerde, schade vrije, in goede staat verkerende, met papieren erbij williams moet je toch echt rekenen op een bedrag tussen de 7 en 8 duizend eurotjes
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Jasper16v

en welke km-stand dan tom, ook wel handig om aan te geven, want dat bepaalt grotendeels de prijs
Tom
Moderator

tja, de meeste phase 1 willi's hebben denk ik een stand tussen de 120k en de 180k.
[rsi]peerke

Misschien is het wel een topkarretje. Als dat zo is, dan is die EUr 4750 helemaal niet zo'n slechte prijs hoor.

Als je geinteresseerd bent, laat hem dan voor aankoop in ieder geval effe goed nakijken bij een renault garage, of vraag of een van de mannen op dit forum met je gaat kijken

succes
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Vooral iemand mee laten gaan van hiero is een goed idee. Er is altijd wel iemand die even mee wil....
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Erik de Bruijn

Maar denken jullie dat het een 2.0 liter of een 1.8 is? Ik zou het erg op prijs stellen als 1 van jullie mee zou kunnen.
Tom
Moderator

[rsi]peerke schreef:Misschien is het wel een topkarretje. Als dat zo is, dan is die EUr 4750 helemaal niet zo'n slechte prijs hoor.

Als je geinteresseerd bent, laat hem dan voor aankoop in ieder geval effe goed nakijken bij een renault garage, of vraag of een van de mannen op dit forum met je gaat kijken

succes

tuurlijk !!!! Dit kan absoluut een top karretje zijn. Ik heb mijn box al een heel eind vol als de verkoper zegt dat het "een echte williams" is. Je kunt een panda mischien als ferrari verkopen aan een oude omatje maar de gemiddelde williams koper weet wel beter
Tom
Moderator

Erik de Bruijn schreef:Maar denken jullie dat het een 2.0 liter of een 1.8 is? Ik zou het erg op prijs stellen als 1 van jullie mee zou kunnen.

tja, het zou best een willi blok kunnen zijn, maar dan moet je dus eigenlijk idd die code even checken
Haas
Car: Megane RS

of achterberg bellen, weet je iig zeker dat die sticker of er voor nix zit of dat de auto daar idd is geweest en dan zal peter daar wel meer over weten :D
[rsi]peerke

Tom schreef:
[rsi]peerke schreef:Misschien is het wel een topkarretje. Als dat zo is, dan is die EUr 4750 helemaal niet zo'n slechte prijs hoor.

succes

tuurlijk !!!! Dit kan absoluut een top karretje zijn. Ik heb mijn box al een heel eind vol als de verkoper zegt dat het "een echte williams" is. Je kunt een panda mischien als ferrari verkopen aan een oude omatje maar de gemiddelde williams koper weet wel beter
dat had ik dus weer effe niet gelezen he :)
Is inderdaad geen goed voorteken tom
Erik de Bruijn

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/oc ... led_by=ATT
Peerke moet je maar even op de bovenstaande link drukken . Dan kan je zien dat die man hem echt als williams verkoopt. Ik vond het ook echt een foute baas.
[rsi]peerke

Dat stinkt inderdaad behoorlijk :-*

Lekker laten staan is dan nog de enige optie denk ik!
Anonymous

hoeft niet

Die verkoper weet misschien niet precies hoe en wat die ziet alleen maar williams achterop staan, en denkt williams is duurder dan gewoon dus hoppa.
-Ray-
Contacteer:

ook een wijze les:

staar je niet blind op deze auto, geen hand vol maar een land vol zegt me pa altijd.

(en neem ik dus nu over :D)
Immer wieder die verdammte Holländer
[rsi]peerke

als serieuze autoverkoper verdiep je je toch een beetje in wat je verkoopt, of niet?
Serge1916V

Die man bij VEBAN die weet superveel van auto's
Je kan hem beter bellen.....want er zal echt wel heel wat gebeurt zijn met die willi's die hij met garantie verkoopt ;)

Suc6
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Het is GEEN Williams. Niet het echte interieur, niet de echte wijzerplaten, niet het megespoten achterspoilertje, niet de goede voorwielophanging, niet het unieke nummertje dat op een ph.1 zou moeten zitten en ga zo nog maar even door.

Als hij hem serieus als 'genuine Williams' verkoopt is het een dikke oplichter!
Tom
Moderator

als ie het zelf niet weet is het nog vreemder. En wie verkoopt er nou een auto met twee verschillende soorten velgen???
Jasper16v

wie hem koopt moet iig 2 velgen kopen :)
ziet er niet uit 2 verschillende types
Merijn
Über-Spammer

Erik... Alsjeblieft, doe jezelf deze auto niet aan!

Het is een neppert, die vent van het bedrijf weet absoluut niet waar hij het over heeft, de velgen kloppen van geen kanten. Kortom: vage auto, vaag onderhoud.

Niet kopen dus!

P.S.: Dit is mijn mening. Of je 'm koopt moet je zelf weten. Ik zou liever in een goeie 16v rondrijden, dan in een Wannabe-Willy!
Jasper16v

ik heb ook mijn twijfels bij deze auto

mocht je interesse hebben kijk hem dan heel goed na (of laat hem goed nakijken) !
Merijn
Über-Spammer

~Haas~ schreef:zit ook geen willi sticker op de motorkap....niet echt duidelijk bewijs van Geen-willi, maar toch :lol:
Sticker op de motorkap? Uhm... Die vat ik niet helemaal...
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Merijn schreef:Erik... Alsjeblieft, doe jezelf deze auto niet aan!

Het is een neppert, die vent van het bedrijf weet absoluut niet waar hij het over heeft, de velgen kloppen van geen kanten. Kortom: vage auto, vaag onderhoud.

Niet kopen dus!

P.S.: Dit is mijn mening. Of je 'm koopt moet je zelf weten. Ik zou liever in een goeie 16v rondrijden, dan in een Wannabe-Willy!
100% mee eens :)
~thijs~
Contacteer:

Zo nep als de pest!!!

[img]http://www.autotrack.nl/car-img/1022434.jpg[/img]
Plaatje
Merijn
Über-Spammer

Als ik me niet vergis heeft een echte Williams ook witte mistlampen, dus alweer een 'afkeurpunt'... :)
Anonymous

Hij kan wel zwaar nep zijn maar een 2.0 16v blok gaat gewoon als de brandweer.

Haal je die williams stickers eraf, heb je een topbakkie ;-)
~thijs~
Contacteer:

Moet er denk ik eerst een zooitje van de prijs af :p
of vin je 4750 een goede prijs?????
Merijn
Über-Spammer

Tja, dat kan je natuurlijk ook doen. Maar dan nog is de prijs voor deze auto een beetje hoog.

Persoonlijk heb ik het niet zo op dit soort creaties. Vaak is er met meerdere zaken onprofessioneel gerommeld. :(
Anonymous

Thijs RSI schreef:Moet er denk ik eerst een zooitje van de prijs af :p
Word

Is idd veels te duur !

Laat de verkoper dit topic maar lezen, dan snapt ie het wel 8-)
~thijs~
Contacteer:

Ploegah schreef:
Word

Is idd veels te duur !

:lol: :lol: :lol: :lol: dat zou wijs zijn
Erik de Bruijn

Ga denk ik zaterdag langs met een renaultmonteur. Hij neemt dan meteen een computer mee om de boel door te meten. Ook kan jij even naar de motor kijken en de rest van de auto.

hij zit in iedergeval echt nog perfect in de lak en de bekleding ziet er ook nog mooi uit.

Maar koop hem niet voor meer dan 4000 euro.(moet het wel een 2.0 liter zijn).

Koop dan nog twee dezelfde velgjes als voor, haal al die wannabee williams showmakers eraf en heb wel een pracht van een bak en nog snel ook.

bedankt,

Erik
-Ray-
Contacteer:

Ploegah schreef:
Word

Is idd veels te duur !

jaja, woorden als oplichter en rare baas laten staan zeker :lol:
-Ray-
Contacteer:

Erik de Bruijn schreef:Ga denk ik zaterdag langs met een renaultmonteur. Hij neemt dan meteen een computer mee om de boel door te meten. Ook kan jij even naar de motor kijken en de rest van de auto.

hij zit in iedergeval echt nog perfect in de lak en de bekleding ziet er ook nog mooi uit.

Koop dan nog twee dezelfde velgjes als voor, haal al die wannabee williams showmakers eraf en heb wel een pracht van een bak en nog snel ook.

bedankt,

Erik
wijze woorden, goed bezig. :)
~thijs~
Contacteer:

Erik de Bruijn schreef:Ga denk ik zaterdag langs met een renaultmonteur. Hij neemt dan meteen een computer mee om de boel door te meten. Ook kan jij even naar de motor kijken en de rest van de auto.

bedankt,

Erik
Dan vin ik um eigenlijk nog duur :p
Gesloten