De Onbekende Renault.
Vandaag stond bij een autohandelaar aan de Buitenkerk te Bodegraven een zwarte Clio16V. Kenteken begon met een R. zaten 15"ers onder en de wielkasten waren helaas wat geroest. Verders stond er Beverly op de achterklep.
Dat zijn mooie velgjes van Rob!! Ziet er een stuk beter uit als de velgen die er nu (slechts een jaar) onder zaten!
@ Patbad, die Clio is ook wel eens op de FNB en hij was ook in Utrecht.
Dat zijn mooie velgjes van Rob!! Ziet er een stuk beter uit als de velgen die er nu (slechts een jaar) onder zaten!
@ Patbad, die Clio is ook wel eens op de FNB en hij was ook in Utrecht.
Laatst gewijzigd door Chris op di 1 apr 2003 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
5 GT Turbo '88 GT5
-
Vanmiddag gespot nabij de Renault dealer te Groningen. (Reed ie vandaan)
- Renault 5 GT Turbo
- Kleur: blauw
- Staat: netjes
- Renault 5 GT Turbo
vanmiddag in malden een zwarte clio met rtc stikkers op z'n zijruiten, volgens mij een clio s.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Zal ~Haas~ wel zijn !!
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
THAT WOULD BE MEKay schreef:vanmiddag in malden een zwarte clio met rtc stikkers op z'n zijruiten, volgens mij een clio s.

Maar hoe laat zag je me rijden dan? En waar reed jij in dan???
Vandaag gespot in Zwammerdam een Clio16V met gouden wielen en voor een achter een Renault Tuning Club nummerplaathouder. Op de zijschermen onder de strips zaten ook nog RTC stikkers in het goud. Kenteken begon met een 7, ik denk dat het Nick was.
vandaag rond 16.00 op de hoofdweg in Rotterdam een gele megane met witte skirts en achterbumper (waarschijnlijk klaar om gespoten te worden).
en op dezelfde weg rond 16.30 Lisa en Ed in Lisa d'r 5je. Ik hoorde d'r uitlaat zelfs binnen met de ramen dicht.
en op dezelfde weg rond 16.30 Lisa en Ed in Lisa d'r 5je. Ik hoorde d'r uitlaat zelfs binnen met de ramen dicht.

om een uurtje of 17.20 uur toen ik naar huis ree in de file :-* op de A20 een clio 16V willy blauw en gouden velgen kenteken FL-NG-94. zijn achter zijruitjes waren dicht geplakt en had een grote zwarte stikker op zn achter ruit ging er bij afslag schiebroek af
speciaal voor mij gemaakt. jaloers? kan anders wel een paar ramen in je clio zetten hoor.rasit.. schreef:sinds wanneer worden er fietsen met ramen gemaakthubo schreef: Ik hoorde d'r uitlaat zelfs binnen met de ramen dicht.![]()

Ja het lijkt wel komisch
[img]http://www.renault-tuning.nl/~rtc272/Ro.jpg[/img]
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Blue sport met licht blauwe cupvelgen?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vanmiddag gespot nabij de Renault dealer te Groningen. (Reed ie vandaan)
- Renault 5 GT Turbo
Martijn, een monteur uut stad!!!
-
Nope, het was Martijn niet. Die ken ik wel. Het was een lichtere kleur blauw.elwin81 schreef:Blue sport met licht blauwe cupvelgen?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vanmiddag gespot nabij de Renault dealer te Groningen. (Reed ie vandaan)
- Renault 5 GT Turbo
Martijn, een monteur uut stad!!!
HAAS, ik reed in z'on donker rode 5 tl een stukje achter je tot aan de kruising richting A73, maar als ik nou mijn GTT bij had, had ik wel ff getoetert. zo sta je anders ook te kijken van oja, zal wel.
greetz kay
greetz kay
zonde dat ik je niet heb gezien...Boeiend, ook al rijd je de volgende keer ook niet in je GTT, toch toeterenKay schreef:HAAS, ik reed in z'on donker rode 5 tl een stukje achter je tot aan de kruising richting A73, maar als ik nou mijn GTT bij had, had ik wel ff getoetert. zo sta je anders ook te kijken van oja, zal wel.
greetz kay

Is trouwens wel de laatste keer dat je m zo ziet denk ik, eind volg week andere achterbumper erop en skirts

Gespot bij Bilthoven NS station vandaag om 18:15 (gister eigenlijk dan he, 2-april-2003).
Een blauwe R5 GTT (?) met kenteken YK-60-DK (ofzo), bestuurd door een persoon in een groene jas, rokend, zonnebril op. Verliet de parkeerplaats van het station nadat de stoptrein uit Baarn aangekomen was.
Een blauwe R5 GTT (?) met kenteken YK-60-DK (ofzo), bestuurd door een persoon in een groene jas, rokend, zonnebril op. Verliet de parkeerplaats van het station nadat de stoptrein uit Baarn aangekomen was.
Herkent u deze persoon? Haal dan niet in, en blijf uiterst rechts rijden! U kunt natuurlijk ook de plaatselijkeTazzman schreef:Gespot bij Bilthoven NS station vandaag om 18:15 (gister eigenlijk dan he, 2-april-2003).
politie bellen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dinsdag in de binnenstad van Groningen. Een witte R5 TS. Waarschijnlijk een naamgenoot? 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
Jep, ik was onderweg naar stage. M'n bewerkte voorbumper niet kunnen bewonderen?R5GTE schreef:vanmorgen in veghel op de brug
witte GTT grijs kent
volgens mij was het Turbo-Peer ik kon het niet goed zien.

Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
-
Vandaag op R'dam lombardijen: een hele mooie gele megane cabrio 2.0 met een bordeauxrood dak.
Het klinkt als een ugly kleurcombinatie, maar in het echt is het heel mooi, dat kan ik je verzekeren!
Het klinkt als een ugly kleurcombinatie, maar in het echt is het heel mooi, dat kan ik je verzekeren!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Gisteren in Arnhem:
Zwarte R11 Turbo
15" zilveren wielen
Duidelijk een dumpvalve
Kenteken weet ik niet want hij ging me veeeeel te hard voorbij
Zwarte R11 Turbo
15" zilveren wielen
Duidelijk een dumpvalve
Kenteken weet ik niet want hij ging me veeeeel te hard voorbij

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Van wie is dat hok???????F 16Valve schreef:Ja het lijkt wel komisch

De spoiler haal ik er voornamelijk af vanwege diefstal, het is en blijf A'dam.

-
vandaag gespot in groningen stad:
renault 5 gte..kleur grijs.. kenteken 11-GV-TB
staat: netjes, origineel
bijzonderheden: dikke pijp
tevens gespot in peize:
renault 5 gt turbo/gte.. kleur grijs
kenteken onbekend
staat: erg netjes, orgineel
mischien zijn het wel de zelfde!
GROETEN VAN PIET
renault 5 gte..kleur grijs.. kenteken 11-GV-TB
staat: netjes, origineel
bijzonderheden: dikke pijp
tevens gespot in peize:
renault 5 gt turbo/gte.. kleur grijs
kenteken onbekend
staat: erg netjes, orgineel
mischien zijn het wel de zelfde!
GROETEN VAN PIET
Zojuist in Lith (NB) gespot: een witte GTT phase 1 met ongespoten bumpers, speciale grille en op het eerste gezicht een strakke carrosserie...
Ik wilde bijna stoppen om te vragen of hij 'm niet wilde verkopen. GTT's in mijn buurt is slecht. Ik wordt meteen weer verliefd op die dingen!
Ik wilde bijna stoppen om te vragen of hij 'm niet wilde verkopen. GTT's in mijn buurt is slecht. Ik wordt meteen weer verliefd op die dingen!

-
Vanmiddag gespot op de westelijke ring van Groningen nabij de drafbaan en m'n werk
- Renault Megane Coupe
- Kleur: Rood
- Tuning: verlaagd, andere velgen en spoilertje achterop.

- Renault Megane Coupe
- Kleur: Rood
- Tuning: verlaagd, andere velgen en spoilertje achterop.
Vandaag op de terugweg uit mn werk op de J.H. Vierbergenweg in Oudewater:
5 GT Turbo ph1
Wit
RN-16-LS
15"velgen, verlaagd, dikke sebring
T is een nette auto, v/d buurjongen van Gerda(vriendin Chris), en let op, dezet GT staat te koop!!!
Vraagprijs 1000,-- Euro
5 GT Turbo ph1
Wit
RN-16-LS
T is een nette auto, v/d buurjongen van Gerda(vriendin Chris), en let op, dezet GT staat te koop!!!
Vraagprijs 1000,-- Euro
RN-30-LS.Ivo8hoven schreef:Vandaag op de terugweg uit mn werk op de J.H. Vierbergenweg in Oudewater:
5 GT Turbo ph1
Wit
RN-16-LS
Vraagprijs 1000,-- Euro
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/163805/in ... se1wit.jpg[/img]
Vanavond bij de Mac in Bodegraven een Clio phase 1, kenteken begon met Z?-5?-L?. Dikke uitlaat en wielen, verlaagd en embleemloos en getinte ramen.
Wie o Wie?