Op een dag doe je gek en dan koop je een.......

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

Hyundai Coupe F 2.0 16V

Zoals sommige mensen al hadden gehoord, had ik een leuke kans gevonden. Zo 1 heb ik gekocht:

[img]http://212.120.120.12/auto/coupe.jpg[/img]

Specs:
Zwart
2.0 16V met 137 PK
Voorwiel aandrijving
15" stalen velgen met wieldoppen
CV
Airbags
mistlampen in de bumper
stuurbekrachting
G3 instalatie
Super lelijke bekleding
125.000 gelopen

Ik hoor jullie al denken:"Is die gekke limburger nu helemaal van de pot afgerukt met zijn koreaan?"

Nee hoor.

Zit namelijk een addertje onder het gras. Deze auto heeft motorschade.
En de prijs was zo aantrekkelijk, dat kan ik niet laten schieten. Auto heeft 4 punten wat aandacht nodig hebben.

1.De voorbumper heeft lakschade
2. Ook heeft de bumper een beschadiging(lees klein gat van 1x2cm)
3. Achterbumper heeft 2 krassen
4. Motor is kapot. Een zuiger is verdwaald en is ergens in de buitenlucht terecht gekomen.

De auto ziet er echt goed en nieuw uit. Interieur is nieuw. Enigste wat mij stoort is dat de bekleding echt ontzettend lelijk is. Dus dat worden of hoezen of andere stoelen en/of bank.

ding heb ik gekocht vor 4650 euro. Motorblok met 60.000 gelopen kan ik krijgen voor circa 650 euro.

Auto fixxen, en dan kijken wat ik doe. Bedoeling is verkopen met een leuke bonus(voor de suub :D)
Of mijn ouders nemen de autop van mij over. Want hyundai rijd over het algemeen zeer comfi en angezien het G3 is, heeft het wel zijn voordelen.

Ga hem zondag of maandag halen. Dan volgen echte fotos van het beestje.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Abel
Über-Spammer

motor is dus echt zeeeer stuk.

Maar zwart is wel mooi :)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Leg eens uit ??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Michel S.
Contacteer:

Martijn G (Turbo) schreef:
Leg eens uit ??
Dat het ding stalen velgen heeft met lelijke wieldoppen. Standard uitvoering dus.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Serge1916V

Michel S. schreef:
Leg eens uit ??
Dat het ding stalen velgen heeft met lelijke wieldoppen. Standard uitvoering dus.
:lol: hahahaha :lol:
Ik vind dat ook wel lelijk auto's.....wel mooie kleur :D
Ze lijken een beetje op escrots...alleen zijn escrots wel mooier :p
Jasper16v

je moet wel durven :D
marco

mooie auto michel,dus je hebt de stap toch gedaan :D ,slimme zet jong ,hier kun je mischien een leuke winst op maken :D

greetz marco
Tazzman

Van R21 Turbo naar een Hyundai Coupe. Tis maar dat je er bij zegt dat je hem wilt verkopen, anders hadden we toch echt de mannen in witte jassen moeten langs sturen :D

Is een zelf-bouw-Megane-Coupe-V6-BiTurbo niets voor je ofzo? ;)
Ben

:lol:
Mooie bak.
Kan je er geen ander blok inhangen? turbo blokkie ofzo? coupetjes staan toch bekent al vrij lui of heb ik het mis?
Dan heb je wel wat aparts als er een snel blok in ligt.
Michel S.
Contacteer:

Zoals ik al in het gesprek zei marco, ik vind de auto niet bepaald lelijk. Zou me liever in deze auto laten zien dan in menig andere gebakjes.

Maar tis nou niet mijn smaak dat ik hem voor vast zou kopen.
Ik koop hem, ik fix hem en ik zet hem weer te koop.

Stel ik moet er 2 maanden mee blijven rijden voordat ik hem kwijt ben, is dat helemaal geen probleem.
Ik moet elke dag 90 km rijden. Op gas is dat wel zo cheap.

Daarbij is het een 99ér. Dat is voor mij wel weer een voordeel. Is nog aardig nieuw. Dus ik denk niet dat ik een zeer verkeerde stap heb gemaakt.

Over dat "mooie cent mee verdienen". Dat zal denk ik wel lukken.
Heb al een blok gevonden zoals ik zei. Maar ik geef leiver 1000 euro uit aan een nieuw opgebouwd blok door moi, dan 650 euro aan een donorblok waar ik niet van weet hoe en wat.

maar ik haal hem eerst hierheen, dan blok eruit en kijken wat en hoe de schade is. Dan ga ik pas beslissen hoe en wat.

En over dat durven. Mijn broer heeft een Excel 1.5 GS nieuw gekocht. Dat heeft zijn rijstijl gewoon overleeft. Dus als de coupe ook iets ervan wegheeft, dan zit dat wel snor.
Michel S.
Contacteer:

Ben schreef::lol:
Mooie bak.
Kan je er geen ander blok inhangen? turbo blokkie ofzo? coupetjes staan toch bekent al vrij lui of heb ik het mis?
Dan heb je wel wat aparts als er een snel blok in ligt.
Zou het blok wel kunnen tunen en toeters en bellen eraan hangen. Maar denk niet dat dat een meerwaarde gaat geven bij de verkoop.

Stel ik koop een onderstel van 1100 euro. Denk dat de verkoop prijs met een beetje geluk 600 euro hoger word. Geld wat je "extra" erin steekt om hem aantrekkelijker en sneller te maken krijg je er nooit voor terug.
Ben

Dat is waar maar dat is een keus :)
MartijnG
Über-Spammer

Michel S. schreef:
Leg eens uit ??
Ow ja, foutje....dacht dat de foto jou auto was en daar zitten velgen onder, vandaar snapte ik het nie ... :p
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Jan-Geert (Momentsleutel)

Michel S. schreef:Hyundai Coupe F 2.0 16V

Zoals sommige mensen al hadden gehoord, had ik een leuke kans gevonden. Zo 1 heb ik gekocht:

[img]http://212.120.120.12/auto/coupe.jpg[/img]

Specs:
Zwart
2.0 16V met 137 PK
Voorwiel aandrijving
CV
Airbags
mistlampen in de bumper
stuurbekrachting
G3 instalatie
Super lelijke bekleding
125.000 gelopen

Ik hoor jullie al denken:"Is die gekke limburger nu helemaal van de pot afgerukt met zijn koreaan?"

Nee hoor.

Zit namelijk een addertje onder het gras. Deze auto heeft motorschade.
En de prijs was zo aantrekkelijk, dat kan ik niet laten schieten. Auto heeft 4 punten wat aandacht nodig hebben.

1.De voorbumper heeft lakschade
2. Ook heeft de bumper een beschadiging(lees klein gat van 1x2cm)
3. Achterbumper heeft 2 krassen
4. Motor is kapot. Een zuiger is verdwaald en is ergens in de buitenlucht terecht gekomen.

De auto ziet er echt goed en nieuw uit. Interieur is nieuw. Enigste wat mij stoort is dat de bekleding echt ontzettend lelijk is. Dus dat worden of hoezen of andere stoelen en/of bank.

ding heb ik gekocht vor 4650 euro. Motorblok met 60.000 gelopen kan ik krijgen voor circa 650 euro.

Auto fixxen, en dan kijken wat ik doe. Bedoeling is verkopen met een leuke bonus(voor de suub :D)
Of mijn ouders nemen de autop van mij over. Want hyundai rijd over het algemeen zeer comfi en angezien het G3 is, heeft het wel zijn voordelen.

Ga hem zondag of maandag halen. Dan volgen echte fotos van het beestje.
wij hadden ook een te koop staan voor 5999 was ie voor jou incl nieuwe apk etc ;-) dus zo goedkoop vind ik hem ook weer niet.. maar ze rijden wel grappig
Menno

Leuk voor een circuitdag, zo'n #### :lol:
rev it like a rental
MartijnG
Über-Spammer

@Menno: Ga je 10 mei (of zoiets) weer naar de Circuitdag Zolder ??
Michel S.
Contacteer:

Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:
wij hadden ook een te koop staan voor 5999 was ie voor jou incl nieuwe apk etc ;-) dus zo goedkoop vind ik hem ook weer niet.. maar ze rijden wel grappig
Uit welk jaar? en ook met G3? Want uit 99 heb ik er nog geen gevonden onder de 7900.

En de auto is voor de rest perfect in orde op die 3 puntjes na. Denk niet dat je gauw een andere 99'er coupe kunt krijgen voor circa 6500 met G3. (van dat bedrag ga ik uit voor hem helemaal in orde te krijgen.)
Peter @ Malta
Contacteer:

Michel S. schreef:4. Motor is kapot. Een zuiger is verdwaald en is ergens in de buitenlucht terecht gekomen.
Hoe krijgt iemand zoiets voor elkaar?

- Peter
Jan-Geert (Momentsleutel)

Michel S. schreef:
Uit welk jaar? en ook met G3? Want uit 99 heb ik er nog geen gevonden onder de 7900.

En de auto is voor de rest perfect in orde op die 3 puntjes na. Denk niet dat je gauw een andere 99'er coupe kunt krijgen voor circa 6500 met G3. (van dat bedrag ga ik uit voor hem helemaal in orde te krijgen.)
1999 , met G3 , wel 30000km meer , maar wel mooie dikke lm velgen en zo eronder :-)
Patrick

Michel S. schreef:

wie gaat dat spuitwerk doen?
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Michel S.
Contacteer:

patrick 21TURBO schreef:

wie gaat dat spuitwerk doen?
Mijn oom wist iemand die echt puik werk leverde en voor hem een super prijs maakte.
Hij heeft de auto van mijn nichtje eens laten spuiten en de schade laten fixxen. RA was de schade en moest dus vrij veel gespoten worden. Ze heeft voor het uitdeuken en spuiten maar 175 euro hoeven te geven.

Zag je echt niks meer van. Want het is dat ze het me vertelde, anders had ik niet geweten dat ze daarachter schade had gereden.
Abel
Über-Spammer

Peter @ Malta schreef:
Michel S. schreef:4. Motor is kapot. Een zuiger is verdwaald en is ergens in de buitenlucht terecht gekomen.
Hoe krijgt iemand zoiets voor elkaar?

- Peter
drijfstang lagers stuk en toch door rijden. dan sla je of de zuiger in stukken of de drijf stang breekt.

hoe dan ook de krukas kan de zuiger raken en die klopt hem naar buiten. :(
Mrtn
Car: R5GTT

Sja.......wat moet ik hierop nou zeggen...... :lol:

Mucho pleziero in een Hyundai....... :wink:
Mrtn = Maarten
Dirk (CRX)

Uh, wil je nieuwe auto niet afzeiken, maar dik een jaar terug, Autoweek : Volgas met Sandor van Es

test in die auto... eindcijfer een 4 (van de 10).

Opsomming:
- te slappe vering
- teveel fading in de remmerij
- teveel plastickraakjes en poging tot alu-look
- te weinig power in de motor
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Marcel B.

Als je goed leest zie je dat ie em gewoon wil opknappen en weer verkopen...
Don't walk the grass... smoke it
Michel S.
Contacteer:

Dirk (CRX) schreef:Uh, wil je nieuwe auto niet afzeiken, maar dik een jaar terug, Autoweek : Volgas met Sandor van Es

test in die auto... eindcijfer een 4 (van de 10).

Opsomming:
- te slappe vering
- teveel fading in de remmerij
- teveel plastickraakjes en poging tot alu-look
- te weinig power in de motor
Als je hem niet wil afkraken, waarom kraak je hem dan af :p :p

Nee, ik ben bekend met de auto.

Vering is inderdaad erg slap. Maar dit is geen raceauto. Dit is geen sportauto zoals wij ze kennen.
Deze auto wordt hoofdzakelijk gereden door mensen die veel rijden en toch een iets sportiver uiterlijk van de auto willen dan een astra ofzo.
Ding heeft slappe veren. De gemiddelde coupe rijder zal om en om de 30-35 zijn. Deze rijders willen vaak een comfortable auto, geen springding wat zo vlak door een bocht gaat als een strijkijzer.
En zoals ik al zei, tis de bedoeling om hem te fixxen en meteen te verkopen. Als ik er 2 maanden mee blijf zitten boeit me dat weinig ivm de G3. Maar hij blijft niet in mijn bezit. Wellicht wel in de familie, maar niet in mijn bezit.

Dat de auto geen power heeft is niet echt waar. Ding trekt naar de 100 in 8.5 seconde. Is niet heel gek voor een toch meer luxe auto. Dat we onder de 7 sec gewend zijn is andeer koek.

Maar ding word toch verkocht. Niks om me zorgen over te maken.
Dirk (CRX)

Whehehe.. nee ik bedoel alleen, dat anderen er niet echt over te spreken waren als sportcoupé..

En ik heb het topic niet echt gelezen verder, alleen dat je die auto gekocht had/hebt..

Verder vind ik het mooie auto's om te zien..

Succes met opknappen en verkopen verder..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Michel S.
Contacteer:

Dirk (CRX) schreef:Whehehe.. nee ik bedoel alleen, dat anderen er niet echt over te spreken waren als sportcoupé..

En ik heb het topic niet echt gelezen verder, alleen dat je die auto gekocht had/hebt..

Verder vind ik het mooie auto's om te zien..

Succes met opknappen en verkopen verder..
hahahahahahaha. Met andere woorden. Ik zou me er alleen in laten zien als ik er geld voor krijg :P
Bart V

Dat de auto geen power heeft is niet echt waar. Ding trekt naar de 100 in 8.5 seconde. Is niet heel gek voor een toch meer luxe auto. Dat we onder de 7 sec gewend zijn is andeer koek.
In de autotrader staat 10.7 als ik goed gekeken heb.

Gr Bart
Michel S.
Contacteer:

Bart V schreef:

In de autotrader staat 10.7 als ik goed gekeken heb.

Gr Bart
Autoweek zegt 8.5
Weet het ook niet.

Maar in iedergeval, ding staat voor de deur. Eerder gezegd achterom.

KLIK!!
Plaats reactie