Ja hilversum, Neuweg in het hofje voor de mega speel plaats voor de kids die ze chello kast steeds opblazen :-*Chris schreef:Net ff in de archieven gedoken, het is dus inderdaar de oude van patrick B.Ben schreef:Is het een blue sport? Ik kon de trap niet meer af anders was ik gaan kijken de foto koste al moeite. Was te stoned en dronkenChris schreef:Dit is volgens mij de oude GTT van Patrick B. uit Maastricht. Is door verkocht aan Nick uit Breda en later weer te koop gezet.Ben schreef:Gisteren bij een maat van mij uit zijn flat gespot, eigenaar niet ontdekt en ik had geen stickers meer !!!
[img]http://members.lycos.nl/vibroviriiii/raymond/1.jpg[/img]
In de tussentijd zijn dan alleen de Willi stikkers erop gekomen, de witte knippers en de LM velgen.
Waar woont die maat van je? Hilversum ook?
De Onbekende Renault.
net gespot rond 18.00uur
in oldenzaal
oudeweerselose weg
clio 16V + maxi spoiler (zo ver ik het kon zien
maar ik zat achter de heg en was net telaat om er helemaal om heen te lopen
zat trouwens een leuke brommmm in
in oldenzaal
oudeweerselose weg
clio 16V + maxi spoiler (zo ver ik het kon zien
maar ik zat achter de heg en was net telaat om er helemaal om heen te lopen
zat trouwens een leuke brommmm in

Gisteravond in Hilversum wezen stappen, en ik telde onderweg door t centrum:
3x Renault 4 zien staan
Lache hoor, je ziet ze nog best veel
Vandaag Strijvietel De Meern:
Clio Renault Sport 2.0 16V
Zilvergrijs
32-FT-??
Zag er netjes uit, verder standaard.
3x Renault 4 zien staan
Zilvergrijs
32-FT-??
Hey wie ken jij in HilversumIvo8hoven schreef:Gisteravond in Hilversum wezen stappen, en ik telde onderweg door t centrum:
3x Renault 4 zien staan
Zilvergrijs
32-FT-??

R 4's zie je hier bij bosjes

Een maatje van mij, zn moeder woont daar, en daar waren we wezen eten, en daarna even verder bieren in een discotheek.
(trouwens wat een meiden daar zeg...., zitten er siliconen door het eten heen daar pfff
)
(trouwens wat een meiden daar zeg...., zitten er siliconen door het eten heen daar pfff

ssssttttt geheim van het dorp/stadIvo8hoven schreef:Een maatje van mij, zn moeder woont daar, en daar waren we wezen eten, en daarna even verder bieren in een discotheek.
(trouwens wat een meiden daar zeg...., zitten er siliconen door het eten heen daar pfff![]()
)

doelen/flater/karoesel/gooiland en baccara geweest?
Ben, denk is na, ik ben een Renaultrijder.......
Baccarra natuurlijk
Echt goed naar mn zin gehad daar, was nog nooit in Hilversum wezen stappen, maar dit gaan we zeker meer doen....
Ehhm, we dwalen af van t Topic onderwerp...
Baccarra natuurlijk

Echt goed naar mn zin gehad daar, was nog nooit in Hilversum wezen stappen, maar dit gaan we zeker meer doen....
Ehhm, we dwalen af van t Topic onderwerp...
Ben schreef:Ja hilversum, Neuweg in het hofje voor de mega speel plaats voor de kids die ze chello kast steeds opblazen :-*Chris schreef:Net ff in de archieven gedoken, het is dus inderdaar de oude van patrick B.Ben schreef:Is het een blue sport? Ik kon de trap niet meer af anders was ik gaan kijken de foto koste al moeite. Was te stoned en dronkenChris schreef:Dit is volgens mij de oude GTT van Patrick B. uit Maastricht. Is door verkocht aan Nick uit Breda en later weer te koop gezet.Ben schreef:Gisteren bij een maat van mij uit zijn flat gespot, eigenaar niet ontdekt en ik had geen stickers meer !!!
[img]http://members.lycos.nl/vibroviriiii/raymond/1.jpg[/img]
In de tussentijd zijn dan alleen de Willi stikkers erop gekomen, de witte knippers en de LM velgen.
Waar woont die maat van je? Hilversum ook?
dit is idd mijn oude gttje,leuk om em weer es te zien,het is idd een zwarte van orgine en is ongeveer 4 jaar geleden gespoten in de kleur waar ie nu in staat.
ik heb het een heel fijn en betrouwbaar autootje gevonden en hij was altijd goed onderhouden.
die witte pinkers die had ik er nog op gemonteerd maar die stickers van willie en die velgen zijn er door nieuwe eigenaar op gezet.
maar leuk ben dat je die foto hebt genomen ben,leuk om em weer es terug te zien,groet pat.
btw goed gezien van je dat dat die van mij was chris
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Hey patrick inderdaad leuk je oude kar weer te zien als hij er de volgende keer weer staat zal ik de eigenaar proberen te localiseren.
Op weg naar de sigarenboer voor bigflu in Hilversum op de gijsbrecht van amstel straat (winkelstraat) clio 16v metalic grijs, 14" 4 spaaks velgen beetje oude alfa velgen, 100% standaard gespot
bijzonderheden: er hing een dromenvanger aan de binnenspiegel
Kenteken: TJ FP 19 als ik het goed onthouden heb. Ik heb een sticker onder de ruitenwisser gestopt. Ik vond er nog 1 in me binnen zak.
Op weg naar de sigarenboer voor bigflu in Hilversum op de gijsbrecht van amstel straat (winkelstraat) clio 16v metalic grijs, 14" 4 spaaks velgen beetje oude alfa velgen, 100% standaard gespot
bijzonderheden: er hing een dromenvanger aan de binnenspiegel
Kenteken: TJ FP 19 als ik het goed onthouden heb. Ik heb een sticker onder de ruitenwisser gestopt. Ik vond er nog 1 in me binnen zak.
Vanochtend terwijl ik met zware darmkrampen op met fietsie zat (gelukkig net op tijd de plee gehaald
)
Tis volgens mij dezelfde blauw clio 16v die ik al eens eerder op dezelfde plek heb zien rijden.
Originele velgen, nette staat.
Kenteken GG-BS-7x

Tis volgens mij dezelfde blauw clio 16v die ik al eens eerder op dezelfde plek heb zien rijden.
Originele velgen, nette staat.
Kenteken GG-BS-7x
-
- Moderator
- Car: MB
net gespot bij autosloperij engelbert in Empel (Den Bosch). Ik weet niet zeker ofdat hij gesloopt gaat worden maar ik meen dat ik hem laatst ook al heb zien staan.
- clio 1.8 16
- 15" vijfspaaks
- kenteken Rx-HR-38 en innospares (tilburg) nummerplaathouders
- mint groen
- race gaas in grill
- phase 1
Algemene staat niet al te best maar alles was nog wel heel en niet gescheurd
- clio 1.8 16
- 15" vijfspaaks
- kenteken Rx-HR-38 en innospares (tilburg) nummerplaathouders
- mint groen
- race gaas in grill
- phase 1
Algemene staat niet al te best maar alles was nog wel heel en niet gescheurd
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Vandaag gespot in ZWIJNDRECHT bij het kruispunt bij het station +/- 14:00uur een blauwe Renault Megane zag er netjes uit en een RTC sticker met de tekst eronder: Respect Is All!
Ik weet zeker dat dit Maus was!
Jammer dat ik niet met me Twingo was, hij staat in de garage voor de keuring...wieldoppen erop, neon eronder vandaan, booskijkers eraf en al die andere shit.
Maargoed vanmiddag zag ik dus Maus rijden strak bakkie!
Ik weet zeker dat dit Maus was!
Jammer dat ik niet met me Twingo was, hij staat in de garage voor de keuring...wieldoppen erop, neon eronder vandaan, booskijkers eraf en al die andere shit.
Maargoed vanmiddag zag ik dus Maus rijden strak bakkie!
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
vandaag op de A9: stefan de haan in zijn grijze GTT Evo, even gezwaaid, en in utrecht bij het AC de Meern in de buurt de gele clio 16V die in bodegraven te koop heeft gestaan, met 2 gasten erin. even geseind 

Immer wieder die verdammte Holländer
he,die heb ik ook gespot....-Ray- schreef:vandaag op de A9: stefan de haan in zijn grijze GTT Evo, even gezwaaid, en in utrecht bij het AC de Meern in de buurt de gele clio 16V die in bodegraven te koop heeft gestaan, met 2 gasten erin. even geseind

shit hee iemand heeft ons door hier.... 

Immer wieder die verdammte Holländer
nou al?.... 

-
- Moderator
- Car: Megane
Vandaag een ORANJE RENAULT CLIO 16V
waar : Rotterdam, prins alexander op het parkeer dek achter de school
Hoelaat: 14:30 omstreeks
Specs auto: Erug verlaagd een hele grote spoiler verder kon ik het niet zo goed zien.
Kenteken: HR-??-??
er reed een gozer in
waar : Rotterdam, prins alexander op het parkeer dek achter de school
Hoelaat: 14:30 omstreeks
Specs auto: Erug verlaagd een hele grote spoiler verder kon ik het niet zo goed zien.
Kenteken: HR-??-??
er reed een gozer in
Nee, hij is van Rob (robclio16v op het forum) en heeft vanmorgen nieuwe remschijven gemonteerd. Toen paste zijn 15 inch velgen niet meer, dus heeft ie ook maar meteen nieuwe 16 inchers eronder laten leggen... Hoezo geld teveel! 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Wel heeel bruuut
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
tsw flyBen schreef:Welk merk en type velgen zijn dat? Ik ben ook aan het sparen voor nieuwe en vind deze wel wijs.