[R5]Witte achterlichten.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Chrisv

Worden deze dan gemaakt?
some people are alive only because it's illegal to kill them
Peter @ Malta
Contacteer:

Rare vraag misschien, maar geven die witte achterlichten nog voldoende licht? Is je achterlicht dus nog steeds mooi rood?

- Peter
Chrisv

Peter @ Malta schreef:Rare vraag misschien, maar geven die witte achterlichten nog voldoende licht? Is je achterlicht dus nog steeds mooi rood?

- Peter

Ik denk dat er gewoon rode lampjes inzetten net als bij witte pinkers er oranje lampjes inzitten
some people are alive only because it's illegal to kill them
Christian

ja de zon er op schijnt zie je ze bijna niet klopt dat is wat ik van mijn lichten gehoort heb :)
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

ik vind het in ieder geval vette lampen. heb er zelfs een foto voor bennut om de 5 van chris erop te zetten.als ik ooit eens geld te veel heb vallen ze misschien ook wel bij mij erop.
Mrtn
Car: R5GTT

Chrisv schreef:Ik denk dat er gewoon rode lampjes inzetten net als bij witte pinkers er oranje lampjes inzitten
In die witte knippers zitten gewoon witte lichtjes, er zit een oranjeplastic dingetje in die om het lampje zit en zo oranje licht afgeeft...
Mrtn = Maarten
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Mrtn schreef:
Chrisv schreef:Ik denk dat er gewoon rode lampjes inzetten net als bij witte pinkers er oranje lampjes inzitten
In die witte knippers zitten gewoon witte lichtjes, er zit een oranjeplastic dingetje in die om het lampje zit en zo oranje licht afgeeft...
sorry maarten, heb dit weekend er ook witte knippers in gezet met oranje lampen!!.

Dus net wat chrisv zegt.

Gr.Frits
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Er zijn verschillende soorten ja !! Er zijn er ook met witte lichten die oranje knipperen (golf 4 type zeg maar)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Chrisv schreef:
Peter @ Malta schreef:Rare vraag misschien, maar geven die witte achterlichten nog voldoende licht? Is je achterlicht dus nog steeds mooi rood?

- Peter

Ik denk dat er gewoon rode lampjes inzetten net als bij witte pinkers er oranje lampjes inzitten
Er zijn verschillende mogelijkheden:
- Ledjes, zitten er nu bij mij in(aleen links). Die zijn wit maar lichten rood op. Niet echt veel lichtopbrengst moet ik zeggen.
- Philips Silver Fusion. Zilvere lampen die oranje of gewenst rood kunnen schijnen. Zie je niet zitten.
- Of rode/oranje bollen. Maar die zie je dan weer goed zitten.

Bij de witte/smokey knippers van de R5 zit er inderdaad een oranje kapje in.

Bij de witte/smokey knippers van een Clio etc niet.

Wilco, staat die foto ergens online? :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Peter @ Malta
Contacteer:

Chris schreef:
Er zijn verschillende mogelijkheden:
- Ledjes, zitten er nu bij mij in(aleen links). Die zijn wit maar lichten rood op. Niet echt veel lichtopbrengst moet ik zeggen.
- Philips Silver Fusion. Zilvere lampen die oranje of gewenst rood kunnen schijnen. Zie je niet zitten.
- Of rode/oranje bollen. Maar die zie je dan weer goed zitten.
Ah, OK. Ik heb witte zijknipperlichten met een oranje bol, dus die zie je redelijk goed zitten. De plastic kapjes passen ook niet echt goed op een fase 2 Mégane/Scénic. Maar goed, ze waren een cadeau en de lampjes kostten iets meer dan een euro. :) Maar dit zullen dus doorzichtige/chroom kapjes worden met die Silver Fusion lampen. Zodra ik weet waar ik ze vandaan kan halen.

Nou denk ik overigens dat je je geen zorgen zou hoeven te maken wanneer zonlicht in je achterlichten schijnt, want meestal heb je die niet aan wanneer de zon schijnt. :) Remlichten, dat is een ander verhaal. Die wil ik graag fel hebben oplichten, net als mijn mistlichten. Maar ik ben dan ook tevreden met mijn wit/rode lichtpartij achter, het staat de auto goed.

- Peter
Plaats reactie