wie kan mij helpen

[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... /pic37.jpg[/img]
Let nu eens op!mastino schreef:ik heb deze auto ook zien staan afgelopen zondag. maar hij had er geen dtm pijpen[ mmm, raar woord ] onder hangen hoor. er zat 1 eindpijp op weet je , zo'n pijp die je ook wel ziet op een honda :-* [ slik , word ik hier op aangekeken], je weet wel zo'n hks pijp. ik hoop dat je hier wat aan hebt, want ik heb er geen foto van gemaakt. maar misschien Ben wel, moet je hem maar even pm geven want volgens mij heeft hij niet alle foto's online gezet[ die hij gemaakt heeft ].
.........mastino
ik let toch op, ik zeg toch ook dat hier geen dtm pijpen opzaten. maar ik dacht dat hij een foto wilde hebben zoals de auto er nu van achter uit ziet. en ik dacht dat Ben daar nog wel een foto van had ....vandaar.jeroen.k schreef:
Let nu eens op!
volgens mij was dit al meerdere malen opgemerkt, tevens dat het twee verschillende auto's zijn...Christian schreef:hij had er vroeger DTM pijpen onder links en rechts
nee daar zat hij ook niet onderFrits schreef:Er staan ook een paar fotoŽs van deze en die andere in het topic over de sprintwedstrijden in assen van 2 weken terug. misschien heb je daar nog wataan.
Gr.Frits