Mazzelaarjean-paul schreef:hmmz,gister verjaardag bij me broer en nog ff staan lullen met pavo zelf.Steven (Fiets) schreef:Hardheadz, mixed by Prophet & Pavo
Stampie stampie
is toch wel een geschikte gozer.

Mazzelaarjean-paul schreef:hmmz,gister verjaardag bij me broer en nog ff staan lullen met pavo zelf.Steven (Fiets) schreef:Hardheadz, mixed by Prophet & Pavo
Stampie stampie
Was Marlin er ook draait wel eens even lekker met Pavo samenjean-paul schreef:hmmz,gister verjaardag bij me broer en nog ff staan lullen met pavo zelf.Steven (Fiets) schreef:Hardheadz, mixed by Prophet & Pavo
Stampie stampie
14 februari: Pavo in de Rockefeller, Jesper!Jesper16v schreef:Mazzelaarjean-paul schreef:hmmz,gister verjaardag bij me broer en nog ff staan lullen met pavo zelf.Steven (Fiets) schreef:Hardheadz, mixed by Prophet & Pavo
Stampie stampie
d8 dat je meer naar club toe ging?-Ray- schreef:de nieuwe pavooooooooohardstyle is my style, geld ook zeker voor mij!!
Dat bedoel ik, verschillende mensen... verschillende smakenArie16v schreef:Rage Against The Machine in de clio op, geheid dat mn gadpedaal tot de bodem gaat!!! (of zit ik hier met deze muziek verkeer?)
Super 5 Devil schreef:Ik heb zelf een drive-in discotheek en draai met 4x 18" van JBL dus weet wel wat klinkt![]()
MTX maakt zelf nummers voor bass contest (=db drag), dus zoek maar op MTX. Zitten hele dikke bij!
Verder nog:
Brooklyn Bounce - Bass, Beats & Melody (veel remixen van)
Bang Gang - I Like To Move It! (2002)
Jan Wayne - Total Eclipse Of The Heart
Nelly Furtado - Turn Off The Light (ja echt wel ja!!)
Masters Of Ceremony - A Way Of Life
The Stunned Guys & DJ Paul - Thrillseeka
Bass-D & King Matthew - Fly Away (Neophyte Remix)
Neophyte - Mellow Moenie Mauwe
De laatste vier zijn wel ontiegelijke harde nummers maar ja... daar zijn woofers toch voor?
Ja, dit is zeker een goed liedje.Merijn schreef:Voor de mensen die van trance houden:
Jordan & Baker - Millions (Driftwood Remix)
Dit is van DJ PROMOmartin rs schreef:die remix van do doubt dont speak had ik laatst erin. kan ff niet meer op de naam komen. maar beukt in ieder geval lekker