De Onbekende Renault.
Vandaag op de A17 richting Bergen op Zoom een mooie, ganz originale Clio Williams, phase II. LT-PD-**. Weet neit wat die gozer bezielde maar harder 85 ging ie niet...Wel een knappe williams!!
Vorige week gespot een donkergrijze R5 GT bij de Renault garage in Belgie...Kapje open en...jaja kapotte zuiger. HEt was een splinternieuw blok!! Slechts 2500km gereden en nu al een zuiger naar de kolere. Kenteken begon met ZD.
Vorige week gespot een donkergrijze R5 GT bij de Renault garage in Belgie...Kapje open en...jaja kapotte zuiger. HEt was een splinternieuw blok!! Slechts 2500km gereden en nu al een zuiger naar de kolere. Kenteken begon met ZD.
inruilertje chris??
Immer wieder die verdammte Holländer
Yep, dat is de mijneMartijn G (Turbo) schreef:Kent iemand toevallig een zilveren GTT met het kenteken SH-81-YN ??
Die kwam ik gisteren namelijk tegen in de schoolkrant (een oude) van de HTS Autotechniek...

hij naast een AX GTI gezet

Life is too short to not enjoy 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ja klopt helemaal !! Er wordt ook even over de 200 gereden alleen er waren waarschijnlijk problemen met de wastegate ?? Want de turbodruk liep telkens in het rood....issie nog steeds standaard ??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Yep, niet lang daarna is er een nieuwe turbo opgegaan. Verder is hij nog eigenlijk helemaal origineel, alleen pas voorschade gehad
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... highlight=

http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... highlight=

Hooliead schreef:RoyW schreef:Bartjay schreef:Zijn het geen GTE's want ik ben op zoek naar een GTERoyW schreef: staan btw nog twee gt(t?)'s in hillegom, volgens mij staan ze te koop maar weet het niet zeker, een witte en een blauwe met grijze motorkap
Zou best kunnen dat het GTE's zijn hoor, zal van de week effe kijken voor je.
car: '93 bmw 325 i cabrio
Mathijs toevallig???Troj schreef:Yep, dat is de mijneMartijn G (Turbo) schreef:Kent iemand toevallig een zilveren GTT met het kenteken SH-81-YN ??
Die kwam ik gisteren namelijk tegen in de schoolkrant (een oude) van de HTS Autotechniek...Vriend van me is hoofdredacteur van mobilia. In het artikel wordt
Yep, Sleetje...~Haas~ schreef:Mathijs toevallig???Troj schreef:Yep, dat is de mijneMartijn G (Turbo) schreef:Kent iemand toevallig een zilveren GTT met het kenteken SH-81-YN ??
Die kwam ik gisteren namelijk tegen in de schoolkrant (een oude) van de HTS Autotechniek...Vriend van me is hoofdredacteur van mobilia. In het artikel wordt

Vandaag gespot op de snelweg richting breda. Een blauwe 5 gt turbo phase1 met 2 zwarte kuipstoelen. Hij stond stil op de vluchtstrook met een witte volvo achter hem met blauwe en rode striping en een blaauwe zwaailamp op dak.
Gespot in Veen (zo heet het daar toevallig) Een witte gtt phase2 met luchthappers in de achterramen. Deze stond geparkeerd op de bagijnhof. Kenteken: VB-38-BX
Ook gespot in Veen. Een grijze clio 16v met grijze speedline`s eronder. Deze stond daar bij de texaco pomp en was/is te koop.
Gespot in de terugreis. Een blauwe clio 16v met megane/clio grand prix velgen eronder. Zat een getinte man in. Kenteken: 81-HJ-ZZ. Ik reed achter hem met een zwarte nissan patrol
. Ow en ik kwam hem ook nog tegen bij een benzine pomp. Toen stond ik voor hem geparkeerd.
Gespot in Veen (zo heet het daar toevallig) Een witte gtt phase2 met luchthappers in de achterramen. Deze stond geparkeerd op de bagijnhof. Kenteken: VB-38-BX
Ook gespot in Veen. Een grijze clio 16v met grijze speedline`s eronder. Deze stond daar bij de texaco pomp en was/is te koop.
Gespot in de terugreis. Een blauwe clio 16v met megane/clio grand prix velgen eronder. Zat een getinte man in. Kenteken: 81-HJ-ZZ. Ik reed achter hem met een zwarte nissan patrol

There will be plenty of time to rest when your dead
gespot op de steenweg naar TERVUREN,een alpine V6TURBO in uitstekende staat,bleek zoon van een lokale Renault dealer te zijn.
-
Zojuist gespot in Lisserbroek.
een zilverkleurige Clio met oa. fel groene spoiler en skirts (bumper geloof ik ook)
Was ook aanwezig bij de jaarafsluiting 2002 in De Meern.
een zilverkleurige Clio met oa. fel groene spoiler en skirts (bumper geloof ik ook)
-
heerlijk stukje fietsen door rotterdam rond 1800
een zilvergrijze clio rs die op hofplein eens flink gas gaf en dwars door rood reed (niet echt sociaal), de coolsingel op. rasit?
daarna bij de city lens op de hoek coolsingel en westblaak, een zeer mooie zwarte megane met chromen spiegeltjes, verlaagd.
op de rochussenstraat nog een donkerblauwe clio rs die iets te enthousiast gas gaf en bijna op zn voorganger belandde :-*

een zilvergrijze clio rs die op hofplein eens flink gas gaf en dwars door rood reed (niet echt sociaal), de coolsingel op. rasit?
daarna bij de city lens op de hoek coolsingel en westblaak, een zeer mooie zwarte megane met chromen spiegeltjes, verlaagd.
op de rochussenstraat nog een donkerblauwe clio rs die iets te enthousiast gas gaf en bijna op zn voorganger belandde :-*
[quote="Frank_16v(rmc)"]
[quote]
nou weet niet, zie jij wel eens vaker dezelfde clio als de mijne rijden in rotterdam??
ps1: reed door oranje
ps2: die megane zag ik ook
[quote]
nou weet niet, zie jij wel eens vaker dezelfde clio als de mijne rijden in rotterdam??
ps1: reed door oranje
ps2: die megane zag ik ook
-
Vanmiddag gezien bij de BP-pomp aan de industriweg te Hoogezand.
- Renault 19 cabrio
- Kleur: blue sport
- Staat: netjes
- Tuning: origineel op de velgen na. Zelfs originele Renault radio zat er nog in.
- Bijzonderheden: Heb nog even met de eigenaar gepraat en hem een sticker gegeven van RTC.
- Renault 19 cabrio
- Kleur: blue sport
- Staat: netjes
- Tuning: origineel op de velgen na. Zelfs originele Renault radio zat er nog in.

- Bijzonderheden: Heb nog even met de eigenaar gepraat en hem een sticker gegeven van RTC.

-
nee, mocht het gebeuren ben je de eerste die het hoort...nou weet niet, zie jij wel eens vaker dezelfde clio als de mijne rijden in rotterdam??
nopeps1: reed door oranje
Klopt ja, die stond toch vroeger in de straat bij de Bruna in Oudewater? Wijze bak, ze zwaaide ook altijd ff(als ik met me 5 ree).Ivo8hoven schreef:Vanavavond gespot in de Rijnstraat in Woerden:
5 GTX
YJ-22-DX
Zwart
Verlaagd, 14"brock velgen, dikke Remus
Echt wel een leuke GTX, reed vroeger vrouwtje in uit Oudewater
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Die jongen werkt geloof ik bij de Peugeot garage heb ik wel eens gehoord.Steven (Fiets) schreef:Ah zojuist gespot in Haarlem, ergens langs de kade vlakbij de Koude Horn (bij Proline in de buurt ja)
Een Rooie GTT fase 2 een 89-er wassut geloof ik, weer die sticker vergeten
JP kent em misschien?

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Waar in Lisserbroek, woon er zelf maar heb deze nog nooit gezien......Dimitri2.0 schreef:Zojuist gespot in Lisserbroek.