De Onbekende Renault.
Hmm, parkeergarage Scheveningen, daar kan je echt knalleTjabel schreef:Gisteravond gespot in de parkeergarage bij Scheveningen:
- Clio 16V 1e type
- kleur rood
- ZG-VS-??
- helemaal standaard.

Ik ken iemand die er even de 120 km/u aantikte
Toch giel???
gistermiddag, rijksweg Malden richting Nijmegen reed ik achter een Bordeaux Rode R19 16V cabrio phase II
Zag er erg netjes uit, niet veel aan gedaan, alleen remusje dacht ik. Kenteken: 85-DN-BZ
En er staat een AntracietGrijze GTT in het verlengde van de Malderburchtstraat in Nijmegen. Best mooi geloof ik (twas donker, kon t niet geweldig zien), flink verlaagd, mooie velgen, geblindeerde achterruiten.
Zag er erg netjes uit, niet veel aan gedaan, alleen remusje dacht ik. Kenteken: 85-DN-BZ
En er staat een AntracietGrijze GTT in het verlengde van de Malderburchtstraat in Nijmegen. Best mooi geloof ik (twas donker, kon t niet geweldig zien), flink verlaagd, mooie velgen, geblindeerde achterruiten.
zondag de 9e, bij de kartbaan Le Fabrique in Maarsen, een clio williams met 3 gasten erin. standaard uiterlijk op de gouden RTC stickers op de achterste zijruiten na. 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
En dan schrijf jij niet even het kenteken op voor het Clio Williams Register-Ray- schreef:zondag de 9e, bij de kartbaan Le Fabrique in Maarsen, een clio williams met 3 gasten erin. standaard uiterlijk op de gouden RTC stickers op de achterste zijruiten na.

Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
staatie al in 
(hans snapt m niet
)

(hans snapt m niet

Immer wieder die verdammte Holländer
-
heb nog een update voor je hans, zie email.Hans (-=Sleepie=-) schreef:En dan schrijf jij niet even het kenteken op voor het Clio Williams Register-Ray- schreef:zondag de 9e, bij de kartbaan Le Fabrique in Maarsen, een clio williams met 3 gasten erin. standaard uiterlijk op de gouden RTC stickers op de achterste zijruiten na.
Gisteren in Assen,
Clio williams? althans had de stickers erop zitten kenteken: SL-TL-..
Zag geen rtc kenmerken. Had wel een leuk geluid erin zitten, maar stonk behoorlijk en blauwe rook pluimen.
Was dat iemand van hier?
Clio williams? althans had de stickers erop zitten kenteken: SL-TL-..
Zag geen rtc kenmerken. Had wel een leuk geluid erin zitten, maar stonk behoorlijk en blauwe rook pluimen.
Was dat iemand van hier?
rasit.. schreef:als er mensen vandaag mijn auto spotten gelieve niet te schrikken als je ineens 2 oudjes erin ziet zitten, mijn vaders wagen heeft weer kuren dus hebben ze mijn ouders mijn wagen te leen :-*
ik dacht al, die jongen is ook oud.

-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
Volgens mij was het FH-PL-??
maar ja..je maakt nou eenmaal fouten he als je in de west side woont.

maar ja..je maakt nou eenmaal fouten he als je in de west side woont.

renault 5 gt turbo bleu sport/renault clio 1.8 16v
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
Wie heeft of had mijn oude GTT gespot.
5 GTT parelm wit bj 85 met beige skirts
kenteken HL-RZ-50
ph2 velgen
Ik heb em in jan 97 ingeruild bij Theo Schipper (balkbrug)met voorschade (zwarte ongespoten motorkap+voorschermen
Ik heb ooit eens gehoord via een CRS kennis dat ie was gespot in Arnhem als Pizzakoerier.
wie o wie heeft deze auto nog ooit gezien of toevallig gesloopt.
5 GTT parelm wit bj 85 met beige skirts
kenteken HL-RZ-50
ph2 velgen
Ik heb em in jan 97 ingeruild bij Theo Schipper (balkbrug)met voorschade (zwarte ongespoten motorkap+voorschermen
Ik heb ooit eens gehoord via een CRS kennis dat ie was gespot in Arnhem als Pizzakoerier.

wie o wie heeft deze auto nog ooit gezien of toevallig gesloopt.
Nieuw-Vennep (Getsewoud, parkeerterrein)
Gele megane coupe...zonneband Megane Coupe Club (misschien ook bekend van hier), duplex uitlaat, vijfspaak velgen + een 19 16V donkerblauw, honingraatvelgen. Kentekens: ??
Wie o Wie......
Gele megane coupe...zonneband Megane Coupe Club (misschien ook bekend van hier), duplex uitlaat, vijfspaak velgen + een 19 16V donkerblauw, honingraatvelgen. Kentekens: ??
Wie o Wie......
Is die niet van Michel meganefreak ofsowBartjay schreef:Nieuw-Vennep (Getsewoud, parkeerterrein)
Wie o Wie......
Is die niet van Michel meganefreak ofsowBartjay schreef:Nieuw-Vennep (Getsewoud, parkeerterrein)
Wie o Wie......
Nope, Michel heeft de RMCC sticker niet op zijn raam.
Ik zit te denken wie het kan zijn maar heb ff geen idee.
Met duplex uitlaat wordt hiermee een links-rechts uitlaat bedoeld.
Want dan zou het Peter Vingerhoed kunnen zijn.
Dan weet ik het ook niet 

met duplex uitlaat wordt i.d.d. links en rechts bedoeld.Jeroen schreef:Nope, Michel heeft de RMCC sticker niet op zijn raam.
heb ik ook onder mijn Clio

Laatst gewijzigd door Marco V op di 11 mar 2003 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
ik vermoed ook peter vingerhoud, gele megane met clubsticker, 5 ster velgen en idd. een L+R uitlaat
ik was het iig zeker niet

Vandaag was het weer clio dag
Vanmorgen om 06:15 (moest vroeg beginnen) een clio williams op de A28 richting Utrecht t.h.v afslag woudenberg, was pik donker dus zag het aan de gouden velgen :-D
Verder vandaag in Ulft een rode clio 16V gespot, kenteken ff vergeten. Hij stond geparkeerd voor de deur. vlak bij het industrie terrein. Staat was netjes.
Gr Bart
Vanmorgen om 06:15 (moest vroeg beginnen) een clio williams op de A28 richting Utrecht t.h.v afslag woudenberg, was pik donker dus zag het aan de gouden velgen :-D
Verder vandaag in Ulft een rode clio 16V gespot, kenteken ff vergeten. Hij stond geparkeerd voor de deur. vlak bij het industrie terrein. Staat was netjes.
Gr Bart
Vandaag gespot bij de Renault garage in Bodegraven.
Een witte R5GTT phase1, eerste eigenaaresse(+/-78jaar).
Origineel 61.000KM, geen roest. Verders geheel in originele staat, alleen jammer van de antenne op de voorbumper om de hoek van de auto aan te geven.
Helaas niet te koop.
Een witte R5GTT phase1, eerste eigenaaresse(+/-78jaar).
Origineel 61.000KM, geen roest. Verders geheel in originele staat, alleen jammer van de antenne op de voorbumper om de hoek van de auto aan te geven.
Helaas niet te koop.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
wellicht binnen enkele jaren te koop?? Of blijft ze er gewoon in doorrijden? Zal waarschijnlijk geen pittig blok zijnChris schreef:Helaas niet te koop.

Robert, ik vraag het al zo'n zeven jaar..Robert dB. schreef:wellicht binnen enkele jaren te koop?? Of blijft ze er gewoon in doorrijden? Zal waarschijnlijk geen pittig blok zijnChris schreef:Helaas niet te koop.
Ze moeten elk jaar bij de APK de turbo loshalen. Ze wil hem niet verkopen ivm emotionele waarde..
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Moderator
- Car: Megane
ze gaat van zelf een keer dood tochChris schreef:Robert, ik vraag het al zo'n zeven jaar..Robert dB. schreef:wellicht binnen enkele jaren te koop?? Of blijft ze er gewoon in doorrijden? Zal waarschijnlijk geen pittig blok zijnChris schreef:Helaas niet te koop.
Ze moeten elk jaar bij de APK de turbo loshalen. Ze wil hem niet verkopen ivm emotionele waarde..
-
Wil zij geen lid worden van de RTC?!

Is ook leuk voor OpaMarco V schreef:hahaha, ja moet je vragen manRobert dB. schreef:Wil zij geen lid worden van de RTC?!![]()
![]()
![]()
oma die mee gaat naar meetings![]()
![]()
![]()
![]()

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Doe maar niet naar de meetings, want dan nodigen ze alle mensen uit het bejaardentehuis uit en dan is het een en al DAFjes...
PS: Zie het wel vaker dat ouwe mensen in snelle bakken rijden. Laatst een oma in een Peugeot 309 GTi 16V. Toch vrij zeldzaam en gewild, en dan rijd er een oma in ??
PS: Zie het wel vaker dat ouwe mensen in snelle bakken rijden. Laatst een oma in een Peugeot 309 GTi 16V. Toch vrij zeldzaam en gewild, en dan rijd er een oma in ??

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
had het gat in de bumper van de originele uitlaat nog naast de linker pijp zitten......Michel Meganefreak schreef:ik vermoed ook peter vingerhoud, gele megane met clubsticker, 5 ster velgen en idd. een L+R uitlaat
Nieuw-Vennep (Getsewoud) is btw noord-holland en heb die auto wel vaker zien staan voor een (jongeren)appartementengebouw(flat).
Gistermiddag uur of 17:00 op Laan van Rijckevorsel, Lisse. Grijze 5 GTT cabrio. Kenteken: TP-HB??????
Had rode 5 gt turbo sticker bij wielkast en iets wat zachte bandjes...
Had rode 5 gt turbo sticker bij wielkast en iets wat zachte bandjes...