Zoals de titel al zegt, de dorpels en achterbalk van een gtt moeten gelast worden. Kan iemand mij vertellen of dit een intensief karwei is? en/ of dit gemakkelijk, dan wel, moeilijk gaat.
ben van plan het zelf te doen
ETE [Endure The Elements]
PIOT [Pain is only temporary]
als je imitatie dorpels enz gebruikt dat het resultaat weleens niet helemaal passend kan zijn of dat je veel werk moet gaan verzetten om het wel helemaal passend te krijgen .
gewoon orgineel is wel duurder maar beter
Ik heb onder mijn (niet eeuwige) project ook imitatie dorpels zitten en dat paste perfect. En deze dorpels zijn nog beter dan de originele waar zo`n klote naad zit waar de dorpels altijd beginnen te roesten. Tja niet alle imitatie is slecht
There will be plenty of time to rest when your dead
zonder die orninele naad wil het niet he. Daar zitten de buitenkant plaatdelen tegen elkaar gepuntlast. Dit is natuurlijk Shit. omdat er nog ruimte tussen de plaatwerk blijft zitten zo.
ik bedoel dat renault het niet zonder die naad kan maken. Om dat daar de buitenkant plaatdelen tegen/aanelkaar word gezet. Dus uiteindelijk gaan al zulke plekken roesten. tenzij ze dit ding direct na het lassen eens goed gingen galvaniseren. Maar ja $$$