Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Patrick L.

[quote="Ollie"]Verder Michel weer eens gezien na lange afwezigheid, was wel cool. En al helemaal vanwege het feit dat hij iets leuks thuis heeft liggen wat ik mag lenen! :D
quote]
Chips?

Leeuk dat er weer nieuwe mensen bijkomen, wordt steeds groter zo.
Donderdag kan ik weer komen, en wil vrijdag avond naar de Burger King, gaat er iemand mee?
Ollie

Hoe groot zou je die sticker voor op de achterruit willen dan? Mocht ik een bedrijf vinden die dat voor een redelijke prijs maken, dan kan ik er natuurlijk meer laten maken, wel zo makkelijk!
Ollie

patrick 21TURBO schreef:tot mijn spijt moet ik weer meededelen dat ik verhinderd ben wegens een feest,nooit heb ik feest maar vanavond op donderdag is er feest,het is ongelofelijk gewoon.
dus vanavond geen pat op de meeting sorry,ik hoop nou wel volgende week te kunnen want ik begin nu langzaam te balen hier zeg :(
voor nu een fijne avond gewenst daar,en see ya all next week,groet pat.
Wordt weer eens tijd dat we je zien...en graag ook wat langer blijven, want anders ben je al weer weg als ik net aan kom kakken!
Patrick L.

Ollie schreef:Hoe groot zou je die sticker voor op de achterruit willen dan? Mocht ik een bedrijf vinden die dat voor een redelijke prijs maken, dan kan ik er natuurlijk meer laten maken, wel zo makkelijk!
tja, direkt onder de spoiler en dan 10-15 cm breed?
marco

Patrick L. schreef: Donderdag kan ik weer komen, en wil vrijdag avond naar de Burger King, gaat er iemand mee?

ik ben van de partij patrick voor de vrijdag :D :D

greetz marc
Patrick L.

marco schreef:
Patrick L. schreef: Donderdag kan ik weer komen, en wil vrijdag avond naar de Burger King, gaat er iemand mee?

ik ben van de partij patrick voor de vrijdag :D :D

greetz marc
te gek man, u`re the best!
Patrick

wilco blue schreef:Effe een vraagje aan michel wat koste die 21t nu per maand verzekering en belasting.Ik vond het echt een vettte meeting vandaag misschien is de animo weer terug in het zuiden :p .
kan je ook aan mij vragen,ik heb er toevallig ook 1 :D
verzekering ligt aan het aantal schadevrije jaren,ik had eerst de verzekering op 25% en dan betaalde ik ongeveer 85 euro de maand aan verzekering,maar nu de 19 is vervallen heb ik de polis met meer korting die is nu 55 % en betaal nu ongeveer 60 euro de maand.
wegenbelasting is per maand 35 euro,is dus ongeveer wat je met de turbo betaald op drie maanden.
dus is geen koopje :wink:

en dan wil ik het nog niet over het verbruik hebben want dat sucks hendig soms :lol:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Patrick

Ollie schreef:
patrick 21TURBO schreef:tot mijn spijt moet ik weer meededelen dat ik verhinderd ben wegens een feest,nooit heb ik feest maar vanavond op donderdag is er feest,het is ongelofelijk gewoon.
dus vanavond geen pat op de meeting sorry,ik hoop nou wel volgende week te kunnen want ik begin nu langzaam te balen hier zeg :(
voor nu een fijne avond gewenst daar,en see ya all next week,groet pat.
Wordt weer eens tijd dat we je zien...en graag ook wat langer blijven, want anders ben je al weer weg als ik net aan kom kakken!

ja man,ik had je al gesproken op msn,maar het is soms hendig sjit,de hele week vreet ik uit mijn neus en op donderdag is er weer wat waar ik voor moet opdraven,begin er nu de schijt van te krijgen zo langzamerhand :evil:
maar niet getreurd na regen komt zonneschijn :D

hoop ik :lol: :lol: :lol:
Patrick

Riël schreef:Hij heeft een feest en is aan't balen....

Rare jongens die maastrichtenaren :D

Fijne avond!

nou ik ben niet zo'n feestbeest,maar het is wel balen als het allemaal valt op die DONDERDAG!!!!
komt goed.
maar ga jij je maar vol laten lopen want daar geil jij volgest mij wel op he :wink: :lol: :lol: :lol:
EgidClioGrey
Contacteer:

Hey boys,

Lekker he zo'n ritje met marco naar overijssel!!!!!! Het ritje was super gezellig, alleen de verassing was niet erg aangenaam :( :( :( Maar ja, is ook maar goed. Anders had ik een kat in de zak gekocht. (special thanks to Marco)!!!!!! Hij had volgens marco weer een topic gemaakt over slecht starten als hij warm is, of zoiets?!?!?!?!? Ik ben echt blij dat ik hem niet heb geruild. Maar vindt het wel jammer van die 80 euro brandstof wat ik voor de kat haar k?t verreden heb.

See Ya all!
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
marco

komt wel goed egid,we vinden wel een goede gt voor je :D ,heeft ff tijd nodig jong :wink:

greetz marco
EgidClioGrey
Contacteer:

yep marco, het heeft zeker effe tijd nodig!!! Maar de voor de 16e maart zou hééél erg leuk zijn?!?!?!?!?!?
Rob

marco schreef:ik denk dat ollie bart bedoelt, die jongen met die grijze gt,
Bram heet die jongen (hier op het forum vospower)
marco

oke solly, bram heet die jongen dan :D
alexgt

Dag mensen

ik wil jullie nog bedanken voor een warm ontvangst en leuke avond.Lekker over auto's lullen auto's kijken gewoon super!Nu nog even de uno er uit en dan hopen dat ik snel een mooi gtt vindt.

groeten alex
Riël
Über-Spammer

You're welcome :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
EgidClioGrey
Contacteer:

hey riël

is het goed als ik vrijdag effe langskom om lekker aan die gt te sleutelen??? Moet je wel effe zeggen war je woont!!!! en hoelaat?
Riël
Über-Spammer

Is goed hoor, maar check je pm effe...
Patrick L.

Cup motorsteunen zitten erop, that``s nice.
Maar volgens mij is mijn radiator nu echt lek en is de linker aandijfas aan zijn eind. Baal van die kut Clio, pomp er maar geld en krijg er niets voor :( :(
Ollie

Wat nu je krijgt er niks voor terug?? Is het fun om in die bak te rijden of niet? Ik bedoel maar :p
Maar inderdaad, soms zijn die Renaultjes toch net een bodemloze put, je kunt je geld net zo goed verbranden :(
Patrick L.

Fun? ik vind er op dit moment geen reet aan om met die strontbak op stap te gaan, echt niet , zeker niet nu ik de afgelopen 2 weken meer als 500 euro aan onderdelen heb gespendeerd aan die rotbak :( , plus een tank benzine om naar sas van gent te rijden.
En ik hoor net ook dat de uitlaat lekt :( :(

het liefst zou ik em op dit moment weg doen, heb er echt genoeg van :evil:
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

rustig pat diep in en uit en tellen tot 10 .Mijne zit ook weer eens een beetje tegen wou hem ook weg doen maar wat dan weer een andere kopen met gevolgen van dien
marco

Nou mensen zoals jullie wel weten zijn wilco en ik gister begonne met het uitbouwen van mijn motor.Dit om mijn koppelingsplaten te vervangen , en een nieuwe keering te zetten.We zijn gister goed opgeschoten,en hebben het blok eruit en de platen ervanaf gehaald,en de nieuwe keering gezet.Vandaag gaan we gehele blok schoonmaken,en de nieuwe koppelingsplaten en drukgroep instaleren.Daarna gaan we het blok weer inbouwen.Wat hoppelijk ook nog vandaag gebeurt.We proberen vandaag zover te komen zodat er mischien morgen nog maar een heel klein beetje gedaan hoeft te worden.We zijn tegen geen enkele problemen opgelopen bij het uitbouwen,wist ook niet dat het eigenlijk zo simpel was.Alles verliep soepel en we hebben leuk gesleuteld en gelachen,we hebben ook foto's gemaakt met een diggi cam van wilco's vader, dus foto's volgen .En geloof me die zijn echt leuk :D :D .Vandaag dus verders en we houden jullie op de hoogte .

greetz marco

ps pat ik wil de gt anders wel ruilen hoor tegen de clio :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :p .
volgens mij heeft iedere renault rijder wel eens zo een dip , het komt me in iedergeval heel erg bekend voor :wink: ,just keep your shin up,komt wel weer goed
EgidClioGrey
Contacteer:

Hey Guys, iedereen veel plezier met carnaval en zuip net zoveel dat je niet meer kunt :lol: Ik zou zeggen ALAAF!!!! 8)
Riël
Über-Spammer

Daar was ik al mee bezig ! * hips * 't is weer supergezellig dees dagen hé!

marco, kiks dat 't zo opschiet ! Valt dus wel mee, zo'n blokje omwisselen? Ik ben ook bijijijijna klaar, blok moet er weer in nu. Wat kabeltjes trekken en apk'tje d'rop en dan kan ik alvast weer es rijden.

Er heeft niemand toevallig een setje wielen liggen voor de leen met bandjes, zodat ik door de apk kan...? Heb even na de karnaval geen cent om nieuwe banden te shoppen :) ;)
Ollie

Patrick L. schreef:Fun? ik vind er op dit moment geen reet aan om met die strontbak op stap te gaan, echt niet , zeker niet nu ik de afgelopen 2 weken meer als 500 euro aan onderdelen heb gespendeerd aan die rotbak :( , plus een tank benzine om naar sas van gent te rijden.

Rustig aan Pat, alles komt goed. Ik vrees de dag ook al dat ik tig pleuro's aan mijn 16V moet gaan uitgeven, want ik heb ook al wat vermoedens over dingen die aan vervanging toe zijn. Blijft hoe dan ook zonde van je geld, maar je krijgt er toch wat voor terug, ook al zie je dat nu effe niet! En de uitlaat lekt? Waar ergens, ben je daar al achter? Kan ook een pakking zijn of een losse klemverbinding of boutje, toch?
Patrick L.

Riël schreef: Er heeft niemand toevallig een setje wielen liggen voor de leen met bandjes, zodat ik door de apk kan...? Heb even na de karnaval geen cent om nieuwe banden te shoppen :) ;)
Moet je Rob eens lief aankijken :wink:
Patrick L.

Ollie schreef:
Patrick L. schreef:Fun? ik vind er op dit moment geen reet aan om met die strontbak op stap te gaan, echt niet , zeker niet nu ik de afgelopen 2 weken meer als 500 euro aan onderdelen heb gespendeerd aan die rotbak :( , plus een tank benzine om naar sas van gent te rijden.

Rustig aan Pat, alles komt goed. Ik vrees de dag ook al dat ik tig pleuro's aan mijn 16V moet gaan uitgeven, want ik heb ook al wat vermoedens over dingen die aan vervanging toe zijn. Blijft hoe dan ook zonde van je geld, maar je krijgt er toch wat voor terug, ook al zie je dat nu effe niet! En de uitlaat lekt? Waar ergens, ben je daar al achter? Kan ook een pakking zijn of een losse klemverbinding of boutje, toch?
Ik rij morgenochtend naar Amersfoort voor onderdelen en dan begin ik woensdag meteen ermee. Hopelijk zit het allemaal een beetje mee. Ik rij op met een gare R5, als ik ergens stil kom te staan steek ik em in de fik, neem daarom ook een fototoestel mee... >-)
Patrick

Patrick L. schreef:
Riël schreef: Er heeft niemand toevallig een setje wielen liggen voor de leen met bandjes, zodat ik door de apk kan...? Heb even na de karnaval geen cent om nieuwe banden te shoppen :) ;)
Moet je Rob eens lief aankijken :wink:

ik heb er nog liggen,kun je zo ff oppikken die liggen hier in de kelder,als je tenminste met fase 1 wielen wil rijden :lol:
kun je ook overnemen van me voor de bandjes,moet je maar ff kijken.
marco

nou nou mensen,vandaag met wilco weer verders gegaan aan mijn gt,eerst ff over gister,gister hebben we het blok schoongemaakt en de motorruimte schoongemaakt,alles goed aangedraaid en gecontroleerdt,vandaag hebben we het blok eringetakeld en de aandrijfassen er weer ingezet,ook zijn bijna alle slangen er weer in en aangesloten,morgen de finnisching touch,en dan moet die het weer doen als het goed is :D ,vandaag weer wat leuke pics geschoten,we proberen die morgen anders donderdag op internet te zetten ,denk dat ik ze op mijn eigen site zet ,so keep your eyes open :D :D

greetz marco
Riël
Über-Spammer

Haha wat jullie in 2 dagen doen doe ik in 3 maanden :):):) good work!!!

Thanx voor de wieltjes, daar komen we vast wel uit! Mazzzzeeeel!
Riël
Über-Spammer

EgidClioGrey schreef:hey riël

is het goed als ik vrijdag effe langskom om lekker aan die gt te sleutelen??? Moet je wel effe zeggen war je woont!!!! en hoelaat?
Ik ben er vrijdag niet! Ga ff naar m'n ma die is jarig.
Ollie

Zo, carnaval is weer voorbij voor mij...heb nu weer zin in donderdag!
Ben wel benieuwd naar je autootje Marco, of je de rit tot aan de Geusselt haalt :D Geintje
marco

nou ollie halen doet die het zekers,vandaag doet wilco ff de laatste loodjes :D ,want ik ken vandaag niet,tis nog alleen maar de schakelstang,die wat wij gister hadden paste niet, gisteravond tegen 22:00 nog ff naar gulpen gereden naar michel om een ander te halen,vondt het zelf al te laat dus niet meer doorgegaan anders was die al klaar geweest :) .wilco doet ook nog ff kleppen stellen en iets van twee pakkingen zetten op het kleppendeksel.gister heeft wilco de auto wel al gestart, en hij liep meteen :D .voor de rest is het een leuk projecje geweest,en we hebben veel plezier gehad,het enigste wat tegen zat was

1 schakelstang krom getrokken met uittakelen,dit doordat we waren vergeten deze los te maken :p

2 pingelsensor waren twee kabeltjes van over gegaan,ff gesoldeerd en was weer goed

3 een motorsteun wat over was,deze ook vervangen met een motorsteun die we hadden gekregen van patrick b,thx man

voor de rest ging alles van een leien dakkie,we zouden het zo weer doen :D :D
foto's komen ook nog ,want we hebben diggie pics gemaakt met steven spielberg zijn diggie cam,

greetz marco
Ollie

Klinkt goed allemaal mannen, veel plezier en gesleutel.
Wil van de zomer ook van alles aan mijn cliooke gaan doen, dus alle hulp is dan welkom :wink:
Gesloten