quote]
Chips?
Leeuk dat er weer nieuwe mensen bijkomen, wordt steeds groter zo.
Donderdag kan ik weer komen, en wil vrijdag avond naar de Burger King, gaat er iemand mee?
Wordt weer eens tijd dat we je zien...en graag ook wat langer blijven, want anders ben je al weer weg als ik net aan kom kakken!patrick 21TURBO schreef:tot mijn spijt moet ik weer meededelen dat ik verhinderd ben wegens een feest,nooit heb ik feest maar vanavond op donderdag is er feest,het is ongelofelijk gewoon.
dus vanavond geen pat op de meeting sorry,ik hoop nou wel volgende week te kunnen want ik begin nu langzaam te balen hier zeg![]()
voor nu een fijne avond gewenst daar,en see ya all next week,groet pat.
tja, direkt onder de spoiler en dan 10-15 cm breed?Ollie schreef:Hoe groot zou je die sticker voor op de achterruit willen dan? Mocht ik een bedrijf vinden die dat voor een redelijke prijs maken, dan kan ik er natuurlijk meer laten maken, wel zo makkelijk!
te gek man, u`re the best!marco schreef:Patrick L. schreef: Donderdag kan ik weer komen, en wil vrijdag avond naar de Burger King, gaat er iemand mee?
ik ben van de partij patrick voor de vrijdag![]()
![]()
greetz marc
kan je ook aan mij vragen,ik heb er toevallig ook 1wilco blue schreef:Effe een vraagje aan michel wat koste die 21t nu per maand verzekering en belasting.Ik vond het echt een vettte meeting vandaag misschien is de animo weer terug in het zuiden.
Ollie schreef:Wordt weer eens tijd dat we je zien...en graag ook wat langer blijven, want anders ben je al weer weg als ik net aan kom kakken!patrick 21TURBO schreef:tot mijn spijt moet ik weer meededelen dat ik verhinderd ben wegens een feest,nooit heb ik feest maar vanavond op donderdag is er feest,het is ongelofelijk gewoon.
dus vanavond geen pat op de meeting sorry,ik hoop nou wel volgende week te kunnen want ik begin nu langzaam te balen hier zeg![]()
voor nu een fijne avond gewenst daar,en see ya all next week,groet pat.
Riël schreef:Hij heeft een feest en is aan't balen....
Rare jongens die maastrichtenaren
Fijne avond!
Rustig aan Pat, alles komt goed. Ik vrees de dag ook al dat ik tig pleuro's aan mijn 16V moet gaan uitgeven, want ik heb ook al wat vermoedens over dingen die aan vervanging toe zijn. Blijft hoe dan ook zonde van je geld, maar je krijgt er toch wat voor terug, ook al zie je dat nu effe niet! En de uitlaat lekt? Waar ergens, ben je daar al achter? Kan ook een pakking zijn of een losse klemverbinding of boutje, toch?Patrick L. schreef:Fun? ik vind er op dit moment geen reet aan om met die strontbak op stap te gaan, echt niet , zeker niet nu ik de afgelopen 2 weken meer als 500 euro aan onderdelen heb gespendeerd aan die rotbak, plus een tank benzine om naar sas van gent te rijden.
En ik hoor net ook dat de uitlaat lekt![]()
![]()
het liefst zou ik em op dit moment weg doen, heb er echt genoeg van
Moet je Rob eens lief aankijkenRiël schreef: Er heeft niemand toevallig een setje wielen liggen voor de leen met bandjes, zodat ik door de apk kan...? Heb even na de karnaval geen cent om nieuwe banden te shoppen![]()
Ik rij morgenochtend naar Amersfoort voor onderdelen en dan begin ik woensdag meteen ermee. Hopelijk zit het allemaal een beetje mee. Ik rij op met een gare R5, als ik ergens stil kom te staan steek ik em in de fik, neem daarom ook een fototoestel mee...Ollie schreef:Rustig aan Pat, alles komt goed. Ik vrees de dag ook al dat ik tig pleuro's aan mijn 16V moet gaan uitgeven, want ik heb ook al wat vermoedens over dingen die aan vervanging toe zijn. Blijft hoe dan ook zonde van je geld, maar je krijgt er toch wat voor terug, ook al zie je dat nu effe niet! En de uitlaat lekt? Waar ergens, ben je daar al achter? Kan ook een pakking zijn of een losse klemverbinding of boutje, toch?Patrick L. schreef:Fun? ik vind er op dit moment geen reet aan om met die strontbak op stap te gaan, echt niet , zeker niet nu ik de afgelopen 2 weken meer als 500 euro aan onderdelen heb gespendeerd aan die rotbak, plus een tank benzine om naar sas van gent te rijden.
En ik hoor net ook dat de uitlaat lekt![]()
![]()
het liefst zou ik em op dit moment weg doen, heb er echt genoeg van
Patrick L. schreef:Moet je Rob eens lief aankijkenRiël schreef: Er heeft niemand toevallig een setje wielen liggen voor de leen met bandjes, zodat ik door de apk kan...? Heb even na de karnaval geen cent om nieuwe banden te shoppen![]()
Ik ben er vrijdag niet! Ga ff naar m'n ma die is jarig.EgidClioGrey schreef:hey riël
is het goed als ik vrijdag effe langskom om lekker aan die gt te sleutelen??? Moet je wel effe zeggen war je woont!!!! en hoelaat?