En zeggen dat je er niets van zag toen de ruit en het dashboard er nog in zaten!Tom schreef:wat een roest bak zeg

Wie weet hoeveel van jullie hetzelfde voorhebben zonder ze dit weten

ja idd, wat dat betreft zal ik mijn GTT dus niet missen. Ik vind het overigens wel erg tof dat je al deze tijd en moeite in de auto steekt. ik ben ook erg benieuwd naar het resultaat !!! Heb je eigenlijk voor jezelf een richtlijn wanneer je hem klaar wilt hebben??kevinb schreef:En zeggen dat je er niets van zag toen de ruit en het dashboard er nog in zaten!Tom schreef:wat een roest bak zeg
![]()
Wie weet hoeveel van jullie hetzelfde voorhebben zonder ze dit weten
Geert Claes schreef:Er zijn weer vorderingen.
De foto's zullen wel volgen denk ik. In elk geval, ik vond het best fun!
trafic = expres toch zo ja dan zijn die er zelfs in 1.1Geert Claes schreef:Ik ben zo eens aan het rondhoren geweest op het internet voor een 1400 motor om tijdelijk in die cabrio te leggen. De prijzen zitten tussen de 160 en de 250 euro
Maar die 160 dat is voor een 1400 Trafic motor.
Is er dan een renault trafic met slechts een 1400 motor of is die een vergissing.
Ze vroegen het juist Motornummer.
Heeft er iemand een motornummer van een blokje voor een renault 5?
Traffic is meer een soort bestelbus! (meen ik mij te herrinneren)Abel schreef:trafic = expres toch zo ja dan zijn die er zelfs in 1.1Geert Claes schreef:Ik ben zo eens aan het rondhoren geweest op het internet voor een 1400 motor om tijdelijk in die cabrio te leggen. De prijzen zitten tussen de 160 en de 250 euro
Maar die 160 dat is voor een 1400 Trafic motor.
Is er dan een renault trafic met slechts een 1400 motor of is die een vergissing.
Ze vroegen het juist Motornummer.
Heeft er iemand een motornummer van een blokje voor een renault 5?
toch welkevinb schreef:Denk niet dat ze hier een 1.4 hebben ingelegd?