Opletten is het halve werk!!
Ging zondag lekker naar scheveningen, en toen we net Den Haag inreden, zag ik dat de temp van de koelvloeistof boven het derde streepje kwam. Da's op zich niet erg, maar dan moet wel de koelventilator aanslaan, en dat deed ie dus niet.
Gelijk de auto langs de kant gezet, en de ANWB man stelde (na drie kwartier wachten, t'was een beetje druk) vast dat de stekker van de ventilator losgeraakt was. Ik had het zelf niet gezien, want de slang van mijn twister zat in de weg.
Konden we toch nog naar Scheveningen......
[rsi] stekkertje los, lullig
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Het zijn vaak de kleine dingen die het doen he??!! 
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Zo had ik vorig jaar zomer op de terugreis van ZuidFrankrijk een probleempje. De auto stond zonder benzine, tenminste, de pomp had geen zin meer. Ik die hele pomp onderzocht, kon nix vinden blablabla
De stekkertjes zaten namelijk nog netjes vast, tevens had ik ze doorgemeten, de + gaf stroom die de - weer netjes afvoerde, ik dacht dat ik even gek werd. Die draden deden het namelijk, waar kan je nog meer kijken/zoeken dan?....... totdat ik (per ongeluk) iets te hard aan het - draadje van de pomp trok, was het draadje gebroken (door roestaanslag) in het schoentje van de stekker, hierdoor maakte ie soms wel, soms geen contact. Anyway, de terugreis kon zich weer verder voortzetten
'T zijn inderdaad meestal de kleine dingen
De stekkertjes zaten namelijk nog netjes vast, tevens had ik ze doorgemeten, de + gaf stroom die de - weer netjes afvoerde, ik dacht dat ik even gek werd. Die draden deden het namelijk, waar kan je nog meer kijken/zoeken dan?....... totdat ik (per ongeluk) iets te hard aan het - draadje van de pomp trok, was het draadje gebroken (door roestaanslag) in het schoentje van de stekker, hierdoor maakte ie soms wel, soms geen contact. Anyway, de terugreis kon zich weer verder voortzetten

'T zijn inderdaad meestal de kleine dingen
Mrtn = Maarten