maar nog steeds niet op het oude van... wat was het ook weer, 5000??
Immer wieder die verdammte Holländer
-
record is inderdaad in de 5400 ofzo....na versie 2.0 van het forum is het aantal bezoekers gehalveerd, errug jammerRay (Zonnebril) schreef:maar nog steeds niet op het oude van... wat was het ook weer, 5000??

sta ik ook in, rond plek 23robclio16V schreef:zou dat misschien kunnen komen omdat we sinds de nieuwe versie geen link meer hebben naar de top 50 renault sites???
Misschien dat via die weg ook aardig wat mensen kwamen kijken ofzo.....

Niet afkrakend bedoelt en alle respect voor het harde werk, maar ik vond de vorige versie er 10x beter uitzien en haat deze opbouw van de site
Misschien denken er nog wel meer mensen zo? Ik kom zelf sinds de verandering ook minder op de site.
Ik weet niet of men een weiziging voor google heeft doorgevoerd maar google zoekt nu niet meer door de rtc database heen en dat scheeldt ook veel hits.

Ik weet niet of men een weiziging voor google heeft doorgevoerd maar google zoekt nu niet meer door de rtc database heen en dat scheeldt ook veel hits.
Ik kan me niet eens herrineren hoe de vorige versie er ook alweer uitzag (opbouw/welke kleuren) ik vin deze lay-out prima!
Hoorde alleen tijdje terug van Bas dat een hoop mensen via hun werk de site niet meer op kunnen, omdat systeembeheer daar dan de DNS (?) heeft uitgezet! Daar zal het ook een hoop aan liggen denk ik!
Hoorde alleen tijdje terug van Bas dat een hoop mensen via hun werk de site niet meer op kunnen, omdat systeembeheer daar dan de DNS (?) heeft uitgezet! Daar zal het ook een hoop aan liggen denk ik!
-
Ben ik effe blij dat ik mijn eigen systeembeheerder ben 

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
gaat goed zo he!?
Ja, lekker is dat!!!
Wilde ik een half uur geleden even kijken op hoeveel hits we al zaten vandaag, kreeg ik een "database error".
Kijk ik net wéér even, zie ik tot mijn verbazing dat ze opnieuw zijn begonnen met tellen vandaag!!!!!! We hebben nu nog geen 200 hits vandaag!! Dat kan natuurlijk nooit!!
Eén voordeeltje: dit geldt natuurlijk voor alle sites

Wilde ik een half uur geleden even kijken op hoeveel hits we al zaten vandaag, kreeg ik een "database error".
Kijk ik net wéér even, zie ik tot mijn verbazing dat ze opnieuw zijn begonnen met tellen vandaag!!!!!! We hebben nu nog geen 200 hits vandaag!! Dat kan natuurlijk nooit!!

Eén voordeeltje: dit geldt natuurlijk voor alle sites

-
Het wordt weer wat drukker de laatste dagen 
http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&lin ... aulttuning
Jammer dat een nieuw record er nog bij lange na niet in zit...

Jammer dat een nieuw record er nog bij lange na niet in zit...
Ja, heeft niemand meer pics van de 1e layout?jeroen.k schreef:Ik kan me niet eens herrineren hoe de vorige versie er ook alweer uitzag (opbouw/welke kleuren) ik vin deze lay-out prima!
-
- Contacteer:
En dat op slechts vijf (vijf wat eigenlijk?) afstand van nummer twee. Die overigens dik verloren heeft. Dus als de trend zich doorzet...
Is dit trouwens niet off-topic?

- Peter
Het getal dat tussen de haakjes staat is vanaf welke plek je komt. dus de vorige keer dat er een stand werd gemaakt stonden we op 5. We staan nu op dit moment weer terug op 5 en er staat dus nu het getal (3) tussen de haakjes.
R19 S 1.7
R19 S 1.7
ik denk wat peter bedoeld is het verschil tussen 5439 en 5434 als zijnde 5.... dat zijn het aantal hits geloof ik peter... 

Show your sound +4377 ?!?! Geven die daar gratis stereo's weg ofzo?
Raar concept trouwens, 'laat je geluid zien'. Laten horen lijkt me een beter idee. Maar dan gaan we erg offtopic geloof ik
Raar concept trouwens, 'laat je geluid zien'. Laten horen lijkt me een beter idee. Maar dan gaan we erg offtopic geloof ik
lekker sinaasappelsap drinken als je griep hebt! (zuur op de maag en deze keert om, conclusie NEKKEN!!!Arjen schreef:Als je ziek bent hoor je toch in bed te liggen en sinasappelsap te drinken en niet achter de computer te zitten ?
Beterschap !

Veel thee drinken en Kanellies vreten...!
Oh ja, ook beschuit!
Nou ehm ik denk dat Bas al lang weer beter is hoor. Gezien het bericht dat jij quote van oktober 2001 is

-
yeah, weer een nieuw record!!! En dat met nog 1 uur te gaan deze dag!
Meet sinds ... 22 mei 2000
Totaal aantal pageviews tot nu toe 1861768
Drukste dag tot nu toe 10 maart 2003
Pageviews 7814
Meet sinds ... 22 mei 2000
Totaal aantal pageviews tot nu toe 1861768
Drukste dag tot nu toe 10 maart 2003
Pageviews 7814
-
maar het gaat om het aantal hits, dus niet posts...Tom schreef:ik moet zeggen dat ik vandaag ook wel akelig veel gepost heb. het is iid druk vandaag
-
ghehe....maja dat zijn een aantal hits extra. Toch is het vandaag zo dat heeeel wat mensen hier een bezoekje hebben gebracht 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Er zijn ook heel veel nieuwe members bijgekomen de laatste tijd toch ?? Ik zie vaak zat het 'Wie is Wie' topic omhoog komen...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
kijk maar:
zo zou de AEX er uit moeten zien!
[img]http://home.planet.nl/~boer8500/tablebar.jpg[/img]
zo zou de AEX er uit moeten zien!

[img]http://home.planet.nl/~boer8500/tablebar.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Maar welke plek staan we nou in de top 10 ??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
-
tsja, snap ook niet hoe die site aan zoveel hits komt...er zijn toch zeker heel wat ICE fans